Ah.... ik dacht "the holiday" op RTL 5, daar hebben ze het nl. ook over de 3 musketiersquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Op dit moment staat Nieuwsuur op. En garde!
Klinkt incestueus.quote:
Mooie woonwagenquote:
gr. Corneliaquote:De muur heb mij man geverfd en dat zijn Marokkaanse gordijnen dit is aleen de woonkamer maar het huis was ze mooie en dat heb mij man allen maal geverfd
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mooie woonwagen
Over woningen gesproken
[ afbeelding ]
[..]
gr. Cornelia
Okay. Die 'be like' pagina ben ik dus begonnen. Effe voor de duidelijkheid. Ik heb een schijthekel aan Dinand en 'be like', dus daarom ben ik de pagina begonnen. Het is een meta-grap over het 'be like'-gedoe. Ik had gehoopt dat mensen dit zouden begrijpen, maar helaas, een grap over een grap die al 600 uitgemolken is blijkt soms toch te moeilijk voor het internet.quote:
Leuke cartoons hoor!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay. Die 'be like' pagina ben ik dus begonnen. Effe voor de duidelijkheid. Ik heb een schijthekel aan Dinand en 'be like', dus daarom ben ik de pagina begonnen. Het is een meta-grap over het 'be like'-gedoe. Ik had gehoopt dat mensen dit zouden begrijpen, maar helaas, een grap over een grap die al 600 uitgemolken is blijkt soms toch te moeilijk voor het internet.
Toch legt die page me geen windeieren want ik dirigeer iedereen naar mijn page waar ik wel achter sta en het levert me tientallen extra likes op.
Waarom zou je een schijthekel hebben aan iemand die je, neem ik aan, niet persoonlijk kent?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:35 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay. Die 'be like' pagina ben ik dus begonnen. Effe voor de duidelijkheid. Ik heb een schijthekel aan Dinand en 'be like', dus daarom ben ik de pagina begonnen. Het is een meta-grap over het 'be like'-gedoe. Ik had gehoopt dat mensen dit zouden begrijpen, maar helaas, een grap over een grap die al 600 uitgemolken is blijkt soms toch te moeilijk voor het internet.
Toch legt die page me geen windeieren want ik dirigeer iedereen naar mijn page waar ik wel achter sta en het levert me tientallen extra likes op.
waarop het kind zei: "ik hoop dat mama eens flink op d'r bek gerost wordt door papa"quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort dingen vind ik ook gewoon
[ afbeelding ]
Als je als vrouw ouder bent dan 10 is het gewoonweg gênant om nog met 'girlpower' bezig te zijn. Als je je waardigheid uit dit soort plaatjes moet halen is het toch wel erg gesteld met je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
dit was een man...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je als vrouw ouder bent dan 10 is het gewoonweg gênant om nog met 'girlpower' bezig te zijn. Als je je waardigheid uit dit soort plaatjes moet halen is het toch wel erg gesteld met je.![]()
(Ik kom dat soort plaatjes gelukkig (nog?) niet tegen op mijn tijdlijn.)
Echt?! Nouja, als je zover heen bent dat je dat soort teksten op je Facebook zet is de kans wel groot dat je vrouw sterker is ja.quote:
En zo is het , die ga ik even delenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht door Peter van Opdorp-plaatjes.
Beurdquote:
Damn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee het is deze maand ook:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En zo is het , die ga ik even delen
[..]
Beurd![]()
[ afbeelding ], volgende week is het zeker weer zussenweek of broerweek of zo
![]()
Peter van Opdorpquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee het is deze maand ook:
[ afbeelding ]
_____________________________!
Die laatste reactie dan ook echtquote:
Ze zijn ook totaal zonder reden uitgezet...quote:
Ja helemaal gratis en voor niks!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zijn ook totaal zonder reden uitgezet...
Deze vind ik nog niet eens zo erg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik moet echt mensen uit mn vriendenlijst gaan gooien
Leuke poging maar dit lijkt natuurlijk nergens op. Je hebt maar drie kleuren (zwart/wit/geel) gebruikt in plaats van het gehele spectrum + diverse neon-tinten. En ik zie nergens een spelfoutquote:
Hahahaha.quote:
Ja mag ik dat niet vinden dan? Of vind jij dat kindermisbruikers en verkrachters slechts een aai over de bol en een foei niet meer doen he moeten krijgen ofzo?quote:
je mag vinden wat je wil hoor, maar dat plaatje is gewoon kut.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja mag ik dat niet vinden dan? Of vind jij dat kindermisbruikers en verkrachters slechts een aai over de bol en een foei niet meer doen he moeten krijgen ofzo?
? Wat is hier nou weer mis meequote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:50 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, dit soort mensen, bah
en bier drinken op je negende?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:41 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon nee punt. Supergeweldig dat het joch op z'n negende eindelijk zindelijk is maar om dat nou te delen met de rest van de wereld?
De volgende keer lees ik een telegraaf en kijk ik een Hart van Nederland voor ik een peter uit opdorp plaatje maak ok?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:13 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Leuke poging maar dit lijkt natuurlijk nergens op. Je hebt maar drie kleuren (zwart/wit/geel) gebruikt in plaats van het gehele spectrum + diverse neon-tinten. En ik zie nergens een spelfout
Als je het wilt lezen doet het gewoon zeer aan de ogen, heel goed. Zoals het hoort.quote:
Ja daar heb je ook een punt. Moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:13 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Leuke poging maar dit lijkt natuurlijk nergens op. Je hebt maar drie kleuren (zwart/wit/geel) gebruikt in plaats van het gehele spectrum + diverse neon-tinten. En ik zie nergens een spelfout
en om aan de foto te komen op 'suf plaatje' gegoogledquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je het wilt lezen doet het gewoon zeer aan de ogen, heel goed. Zoals het hoort.
Ik dacht huh wtf.... en die laatste reactie dan ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:53 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Hahahaha.
We hebben helemaal niks gedaan, en dan vervolgens die reactie over 4 politie wagens en de portier bijna doodgeslagen![]()
Preston palace is best een leuk concept enzo, maar dit soort volk maakt het voor mij dat ik er niet heenga
Ja en waarom zitten er zoveel katten in het asiel?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
? Wat is hier nou weer mis meezo te zien heeft haar kat kittens gekregen en zoekt ze nu een baasje voor ze.
Bah die kwam ik ook al tegen op mijn tijdlijnquote:
Ja, ik heb m ook op fb gepostquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Bah die kwam ik ook al tegen op mijn tijdlijn
Dat dacht ik ook al. En het asiel is niet eens zo slecht. Wordt beter voor de gezorgd dan bij sommige gezinnen thuis en ze kunnen nog altijd goed terecht komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:41 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Ja en waarom zitten er zoveel katten in het asiel?
Omdat dit soort mensen er niets aan doet om nestjes te voorkomen.
Tokkie gespot.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja mag ik dat niet vinden dan? Of vind jij dat kindermisbruikers en verkrachters slechts een aai over de bol en een foei niet meer doen he moeten krijgen ofzo?
klets toch niet zo domquote:
Als je graag mensen als straf wilt martelen dan ben je een tokkie en ik heb ik daar zeker een oordeel over ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
klets toch niet zo dom
. Dat ik voor zware straffen ben en geen moeite heb met dat plaatje maakt me automatisch een tokkie?ik heb zo mijn redenen om zo te denken over kindermisbruikers dus oordeel niet over me
hahahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 09:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als je graag mensen als straf wilt martelen dan ben je een tokkie en ik heb ik daar zeker een oordeel over ja.
Met je redenen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:50 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes Karinquote:Myn trouwdag was super..ramp..nog niet eens gevierd..zoveel gebeurd..dat kunnen we beiden nog geen plek geven,om het te vieren:-(
ook leuk dat op t plaatje staat dat je geen labels moet plakken én respect moet hebben voor mensen met n beperking... Hoezo geen labels?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Groetjes Karin
[ afbeelding ]
De week van een boel Fokkers dus
waarom binnen 13 secondenquote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Groetjes Karin
[ afbeelding ]
De week van een boel Fokkers dus
wat is er gebeurd....?????quote:
quote:
quote:Reden v myn "fyne" trouwdag..by politie controlle,bekeuring open v 2010! Wat meteen betaald moest worden,en remko ging cel in,tot betaald was! En Fleur ontsnapt..en je krygt v iemand te horen,dat je ongeluk verzonnen zou hebben...wknd from hel
'From hel'.quote:
quote:
quote:Fleur is na 4uur in donker,regen,kou,gevonden,helemaal ontdaan! Bekeuring,lag jaren by ze ouders,die dat niet doorgestuurd hadden! Heeft geen contact met ze..en ja zo hoor je ff na 2jr dat er toen gedacht werd,dat ik alles had verzonnen..ze had me beter Dreun kunnen geven..dat kont aan!! Fyn wknd zo:-(
Daarom selecteren dat je geen berichten van hun in je tijdlijn wilt zien.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gedoe. Elke dag. Heb er spijt van dat ik sommige collega's op FB heb. En eruitmieteren levert me een scéne op.
Asiel hoeft niet, kunt de beesten ook laten inslapen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat veel mensen denken: leuk! gratis katje! Want ja, als ik naar het asiel ga moet ik geld uitgeven om een katje te kopen, dit is lekker gratis!
En dan ook vooral niet je kat laten castreren/steriliseren (net als de persoon van het oproepje) want dat kost natuurlijk ook te veel geld.
En als er dan wat is met de katjes of je zit ook met een nestje, omdat je krolse poes zo vervelend was de ze niet binnen mocht, doe je lekker een oproep op facebook, desnoods verzin je er een zielig verhaal omheen over je autistische dochter of je stervende echtgenoot en mensen delen het wel weer.
In dit geval zijn die katjes juist beter af bij het asiel, dan worden ze namelijk wél gechipt, geënt, ontwormd en gecastreerd/gesteriliseerd (beetje afhankelijk per asiel en dierenarts op welke leeftijd dat gebeurd) en daarmee voorkom je dus dat er nog meer van dit soort oproepjes op facebook verschijnen.
Huisdieren zijn leuk, maar ze moeten natuurlijk zo min mogelijk geld kosten.
Ten eerste zijn ze pas 6 weken, ze mogen pas bij hun moeder weg wettelijk gezien met 7 weken, maar beter zou zijn rond de tien weken.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Afgezien van het slechte Nederlands, is toch goed dat ze probeert een nieuw baasje te vinden voor die katten? Ik zie het probleem niet.
Of naar de plaatselijke Chinees brengenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:10 schreef Platina het volgende:
[..]
Asiel hoeft niet, kunt de beesten ook laten inslapen.
waar doe je dat?quote:Op maandag 27 januari 2014 09:09 schreef Platina het volgende:
[..]
Daarom selecteren dat je geen berichten van hun in je tijdlijn wilt zien.
Dat kost ook geld.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:10 schreef Platina het volgende:
[..]
Asiel hoeft niet, kunt de beesten ook laten inslapen.
Naar de persoonlijke pagina van je 'vriend' gaan en dan staat er bovenin (bij de omslagfoto) de naam en rechts ervan een vakje 'volgen' wat aangevinkt is. Klik erop en het vinkje gaat weg en je ziet geen berichten meer van ze in je tijdlijn maar je blijft nog wel vrienden.quote:
"Hate the ones who hate you"quote:Op maandag 27 januari 2014 11:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
De plaatjes zijn almaar als je verder leest (hij bedreigd en stalkt mensen die kritiek op hem hebben) is het echt
![]()
![]()
Het ligt echt niet aan facebook, het zijn je 'vrienden'quote:
Ik had het gezien idd, Peter blokkeert ook meteen iedereen die kritiek op hem heeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de facebookpagina van Hoaxmelding een hele discussie aan de gand over die Peter van Opdorp. De plaatjes zijn almaar als je verder leest (hij bedreigd en stalkt mensen die kritiek op hem hebben) is het echt
![]()
![]()
Genoeg mensen die zich ergeren aan hem dus...
op haar profiel:quote:
Die tweede naam ook. 'Buiten kan'.quote:
Jack Spijkerman heeft zijn zijn radio programma ooit nog wel eens zo'n vrouw gebeld over katjes en of hij de moeder ook kon kopen omdat daar meer shoarma oid uitgehaald kon worden. Prachtige actie .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:50 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:41 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon nee punt. Supergeweldig dat het joch op z'n negende eindelijk zindelijk is maar om dat nou te delen met de rest van de wereld?
Gewoon een mongool die van Opdorpquote:Op maandag 27 januari 2014 11:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de facebookpagina van Hoaxmelding een hele discussie aan de gand over die Peter van Opdorp. De plaatjes zijn almaar als je verder leest (hij bedreigd en stalkt mensen die kritiek op hem hebben) is het echt
![]()
![]()
Genoeg mensen die zich ergeren aan hem dus...
Ik ken mensen die 4x per jaar een iPod, iPhone, vakantiereisjes, steigerhouten tuinmeubelsets etc. etc. liken en willen winnen ..... Je zou het ze gunnen ...... x 4 ...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Mieshka het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geslijm als je ergens een iPad (of wat dan ook) kunt winnen...
En zoveel spelvoutenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:25 schreef Mieshka het volgende:
Die Peter van Opdorp, dat slaat echt wel alles ja. Grootste oogterreur van Facebook! Ook overal zijn naam erbij en dan 2 keer dat 'Love The Ones Who Love You' zo nadrukkelijk in beeld... Blegh!
Die andere landen ook echt als voorbeeld willen gebruiken voor de omgang van je medemensquote:
Of een aparte lijst aanmaken genaamd 'Leedvermaak en cringeworthy' en daar dat soort mensen instoppen. Kan je elke dag een uurtje lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:09 schreef Platina het volgende:
[..]
Daarom selecteren dat je geen berichten van hun in je tijdlijn wilt zien.
Je kan haar naam gewoon lezen en de foto is ook gewoon zichtbaar, niet zo netjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef wihehin het volgende:
Niet echt een irritatie, wel komisch. Zij heeft haar moeder (vader was al weg) weggepest, ze zit nu bij een pleeggezin
[ afbeelding ]
Oja, ze is 15 en heeft een vriend van (geen grap) 28.
Haar profielfoto spreekt boekdelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef wihehin het volgende:
Niet echt een irritatie, wel komisch. Zij heeft haar moeder (vader was al weg) weggepest, ze zit nu bij een pleeggezin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je kan haar naam gewoon lezen en de foto is ook gewoon zichtbaar, niet zo netjes.
Hierom dusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Haar profielfoto spreekt boekdelen.
Moeilijk? Niet echt hoor. Was zo op haar fbquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef wihehin het volgende:
[..]
[..]
Hierom dus
Naam is moeilijk te lezen, maar nog wel zichtbaar helaas inderdaad, excuses
Heb je d'r al een vriendschapsverzoek gestuurd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Moeilijk? Niet echt hoor. Was zo op haar fb
Ik twijfelde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je d'r al een vriendschapsverzoek gestuurd?
En dan helemaal op het einde er pas achter komen dat je capslock aan stond.quote:
Het valt nog mee dat haar moeder niet al zes keer is overreden door een vrachtwagen, en daarom geen gevoel meer heeft in haar vingers, waardoor ze niet kan typen maar wel swypen. Want het leven is oh zo zwaar....quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Mieshka het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geslijm als je ergens een iPad (of wat dan ook) kunt winnen...
Nee idd., maar het relaas van de moeder staat niet openbaar ....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je kan haar naam gewoon lezen en de foto is ook gewoon zichtbaar, niet zo netjes.
Gelukkig is ze weer thuisquote:Karin is vanacht met hartklachten opgenomen in ziekenhuis. Het bleek zware hyperfentilatie aanval te zijn! Ze mag straks naar huis,moet rustig aan doen. Haar man remko.
quote:Ik ben weer thuis! Myn vader was hartpatiënt,en sws erg grondig te werk gegaan! Na veel onderz en vragen,of er stress was..werd hyperventilatie duidelyk. Ben nog suf v medicynen,maar bly dat het geen infarct was!
Hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap dit ook niet goed. Zouden mensen niet weten dat je ook priveberichten kan sturen?
[ afbeelding ]
Reactie
[ afbeelding ]
Vooral dat ze dus kennelijk de verkeerde voor zich hadden...
Zou ik ook doen hoor, kan mijn eigen verjaardag bijna niet niet eens onthouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ook zo mooi van die mensen die hun geboortedatum verkeerd ingesteld hebben op fb, en dan allemaal mensen die ze gaan feliciteren omdat ze dat standaard bij iedere jarige doen
Flinke jetsers voor een 15 jarige heeft die Wendy Bouwman.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef wihehin het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan net zo goed random op het toetsenbord slaan. Kans is groot dat er iets uitkomt wat leesbaarder is dan dit.quote:
Ja oke het meeste is dan ook vaak een standaard ; gefeliciteerd! of iets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef afvalzak het volgende:
[..]
Zou ik ook doen hoor, kan mijn eigen verjaardag bijna niet niet eens onthouden.
Als Facebook zegt dat iemand jarig is, dan is hij jarig
Nou en? Ik weet uit m'n hoofd alleen de verjaardag van mijn partner, ouders, broer en voormalig beste vriendin. Ook van m'n andere vriendinnen of vrienden niet op de datum precies. Ik vind Facebook juist super handig daarin, zo vergeet ik nooit iemand en hoef ik er weinig tot geen moeite voor te doen om te ''onthouden'' wanneer iemand jarig is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Ja oke het meeste is dan ook vaak een standaard ; gefeliciteerd! of iets.
Maar soms zie je dan ook een zwaar overdreven reactie van iemand ertussen waardoor het lijkt of ze al jaren beste vrienden/vriendinnen zijn, inclusief kusjes, hartjes en weet ik het allemaal, maar vervolgens weten ze niet de juiste verjaardag
Maar je moet wel op de dag zelf kijken om het te zien... ze sturen geen reminder net als vorige eeuw bij Hyves....quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou en? Ik weet uit m'n hoofd alleen de verjaardag van mijn partner, ouders, broer en voormalig beste vriendin. Ook van m'n andere vriendinnen of vrienden niet op de datum precies. Ik vind Facebook juist super handig daarin, zo vergeet ik nooit iemand en hoef ik er weinig tot geen moeite voor te doen om te ''onthouden'' wanneer iemand jarig is.
nee hoor, staat allemaal gewoon in de evenementenlijstquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je moet wel op de dag zelf kijken om het te zien... ze sturen geen reminder net als vorige eeuw bij Hyves....
Jeej, dat had ik nog niet ontdektquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor, staat allemaal gewoon in de evenementenlijst
Ik krijg wel altijd een mailtje met wie er komende week jarig zijn. Niet dat ik dat dan vervolgens ga onthouden. Maar toch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar je moet wel op de dag zelf kijken om het te zien... ze sturen geen reminder net als vorige eeuw bij Hyves....
Ik mis Peter van Opdorp!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef Enchanter het volgende:
Wie maakt er ff een plaatje met :"Peter van Opdorp , ik mis je niet"
Ik wil George niet delen ....quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:18 schreef Enchanter het volgende:
Die Peter van Opdorp is nu echt aan het doorslaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie maakt er ff een plaatje met :"Peter van Opdorp , ik mis je niet"
Veel begrip zullen ze niet krijgen als er straks door hun op de laatste werkdag van de week een paar honderd kilometer file staat.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis Peter van Opdorp!
(Maar ik leer steeds beter mikken!)
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
'and shoot the ones who don't'
dat dus. Wat een triestheid op een stukje. ..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die andere landen ook echt als voorbeeld willen gebruiken voor de omgang van je medemens
Het staat er nog steeds.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Polenbatser het volgende:
[ afbeelding ]
Peter was niet snel genoeg om die onderste reactie weg te halen.
Ik vind de fotoreeks op zich heel erg mooi, voor jezelf ofzo, maar niet met zo'n kleffe lap tekst er onder...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel de ergste Facebook-aids ooit die mijn ogen gemarteld heeft
Dit idd. Ze denken wel aan de hulpdiensten maar de rest van Nederland kan de pot op? (Denk aan partners die naar hun vrouw moeten die op dat moment thuis ligt te bevallen -- Ik zeg maar wat..)quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Veel begrip zullen ze niet krijgen als er straks door hun op de laatste werkdag van de week een paar honderd kilometer file staat.
Kansloze actie.
Gátverdamme.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat wat mij betreft om de tekst jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind de fotoreeks op zich heel erg mooi, voor jezelf ofzo, maar niet met zo'n kleffe lap tekst er onder...
Hear, hear.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, al dat gekweel over vrouwen dit, vrouwen dat, kanker zus, kanker zo, autisten hier, autisten daar.Gewoon opkankeren met dat autistische geneuzel tegen epilepsie.
What the fuckquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
De kosten moeten naar beneden, daar gaan wij [chauffeurs] wat aan doen...quote:
Alsof vrouwen gedwongen worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:17 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Men denkt dat elke vrouw gigantisch wordt met de zwangerschap en nooit meer dezelfde zal zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij had ik die tekst ook al gepost!
Vond het vooral erg dat vrouwen 'hun lichaam verpesten'
Ik kan niet reageren op de love the ones who love you FB paginaquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds.
Ik like niet veel, maar die reactie wel
Ik heb ook maar even een reactie geplaatst.
Het laatste bericht van de pagina Hoaxmelding betreffende die Peter.
Kijken hoelang die blijft staan![]()
RIP aan de Engelstalige mensenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:05 schreef bioloogje het volgende:
Oh nee! Petertje gaat misschien wel in het "englisch" verder.
[ afbeelding ]
Foe Yong Hai?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan ik 'm mijn vertaalwerkzaamheden aanbieden. En dan vertaal ik ze stiekem naar iets heel anders. Heeft hij vast niet door.
Krijg je dan ook geen plaatjes meer te zien die mensen delen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Ik had het gezien idd, Peter blokkeert ook meteen iedereen die kritiek op hem heeft.
quote:Ik wil even zeggen,dat ik heel goed bevriend was met wilma uit tilburg.dacht dat ik gister contact met haar hier had en sms..ze was totaal anders,naar,kwetsend.na uren bleek het haar MAN te zyn,die onze vriendschap niet dulde,denk jaloers,dreige my zelfs!
gr. Karinquote:Waarschuwing voor andere..ik vind het heel erg,heb het ook niet gepikt,maar kan hier nie zeggen..af en toe denk ik..leuk dat fb!!
Geliket en gedeeldtquote:
Het is dat ik een hekel heb aan gehandicapten. Anders had ik het wel geliketquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geliket en gedeeldtLesbische meisjes
En dan zeggen ze dan wel zo leuk dat ze zullen denken aan hulpdiensten, maar als je honderden auto's hebt die langs je willen dan komen die hulpdiensten daar echt niet zo makkelijk doorheen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Dit idd. Ze denken wel aan de hulpdiensten maar de rest van Nederland kan de pot op? (Denk aan partners die naar hun vrouw moeten die op dat moment thuis ligt te bevallen -- Ik zeg maar wat..)
Wat dacht je van huis en familie verlaten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Volgens mij had ik die tekst ook al gepost!
Vond het vooral erg dat vrouwen 'hun lichaam verpesten'
Het is nu weggehaald zie ik. Ben je al bedreigd door Peter voor je like?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds.
Ik like niet veel, maar die reactie wel
Ik heb ook maar even een reactie geplaatst.
Het laatste bericht van de pagina Hoaxmelding betreffende die Peter.
Kijken hoelang die blijft staan![]()
Die hopen op gratis boodschappen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:34 schreef Mieshka het volgende:
[ afbeelding ]
Al die gedichten van allerlei mensen op Facebook...Nu ook op de site van AH!
(Sorry de eerste twee screenshots krijg ik er niet op, maar de bedoeling is zo ook wel duidelijk.)
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:13 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Het is nu weggehaald zie ik. Ben je al bedreigd door Peter voor je like?
Mij ook! Ik had speciaal niet geliket omdat ik doodsangsten uitstond voor represailles. Blijkt dat helemaal niet zo te zijn nu. Ik voel me genept door Peterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:43 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Nee.
Dat valt me wel tegen van hem
Zie die staking op 7 maart heel vaak voorbijkomen ja. Godsammequote:
net zo'n ''goede'' shop als peter zijn plaatjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Magic-IRC het volgende:
Aangezien Peter niets meer van mij wil zien, heb ik maar een plaatje voor hem gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik mag geen commentaar meer geven en ik mag niet meer liken![]()
Het enige wat ik nog mag doen bij hem is zijn plaatjes delen.
He, ik moet het toch wel goed doen he.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
net zo'n ''goede'' shop als peter zijn plaatjes
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Magic-IRC het volgende:
Aangezien Peter niets meer van mij wil zien, heb ik maar een plaatje voor hem gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik mag geen commentaar meer geven en ik mag niet meer liken![]()
Het enige wat ik nog mag doen bij hem is zijn plaatjes delen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een misplaatste vorm van nostalgie, in begin jaren 80 liep het hier ook niet zo lekker.
Nauwelijks te eten?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een misplaatste vorm van nostalgie, in begin jaren 80 liep het hier ook niet zo lekker.
Ik ook, oh noes!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
het is allemaal mijn schuld! ik ben in 1983 geboren!
Laat me raden, alle partijen behalve de PVV mogen geschrapt?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
Weer twee mensen die alles weten over politiek en economie:
[ afbeelding ]
Ook correct geschreven tekst op die plaatjes maken ze niet beterquote:Op maandag 3 februari 2014 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het zou allemaal niet zo erg zijn als Peter gewoon eens fatsoenlijk Nederlands zou leren.
hahah omgquote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klachtquote:Op maandag 3 februari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Vast al duizend keer genoemd maar de reacties van NU.nlEcht triest volk. Zelfs bij positieve berichten zeikt en zeurt de meerderheid. Vaak 30-50 jarigen.
aderes ...quote:Op maandag 3 februari 2014 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
https://www.facebook.com/groups/509591129133234/
Oh shit is ook niet openbaar. Even lid worden, je lacht je rotquote:
neu ....quote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oh shit is ook niet openbaar. Even lid worden, je lacht je rot
Zeker. En alles is de schuld van of Rutte of de 'graaiers'.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Vast al duizend keer genoemd maar de reacties van NU.nlEcht triest volk. Zelfs bij positieve berichten zeikt en zeurt de meerderheid. Vaak 30-50 jarigen.
Politieke partijen schrappen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Gek in hun hoofd, stuk voor stukquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is ook al duizend keer gezegd, en volledig terecht want het blijft één van de grootste ergernissen op Facebook:
Baby Accounts
Overladen met foto's en status updates van dat kind, getypt door moeder in kwestie. Alle updates getypt in zo'n vorm alsof die baby het zelf typt, compleet met 'schattig' kinder taalgebruik.
Wat bezielt mensen toch...
Wtf is dit voor aidsgejank?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk, schoonfamilie op sociale media ... (-1 inmiddels)
[ afbeelding ]
Royal Story even opgezocht:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Wát? Dit gaat over zo'n spelletje dat je op facebook kunt spelen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wát? Dit gaat over zo'n spelletje dat je op facebook kunt spelen?
http://www.vice.com/nl/re(...)spaginas-op-facebookquote:[Peter van Opdorp] stuurt me bijvoorbeeld berichten als ‘Zwart, wit, rood, Anette moet ….’ Of ‘Slaap lekker Anetje, in horrorbloed’. Verschrikkelijk.”
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)spaginas-op-facebook
Love the ones you love... en stuur een doodsbedreiging naar de rest, zal Peter wel gedacht hebben
Als Man Bijt Hond er nu nog steeds niet met een camera ploeg naartoe gaat...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Love the ones you love... en stuur een doodsbedreiging naar de rest, zal Peter wel gedacht hebben
Of Alberto Stegemanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als Man Bijt Hond er nu nog steeds niet met een camera ploeg naartoe gaat...
Ik ging die link spammen en binnen een minuut was alles weg en was ik geband. Ik kijk uit naar mijn doodsbedreigingquote:
Alweer?quote:
Ik vind het vreemd dat we hier nog niets van Peter hebben gezien eigenlijk, hij zal zichzelf toch weleens Googlen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
peter leeft in een droomwereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat we hier nog niets van Peter hebben gezien eigenlijk, hij zal zichzelf toch weleens Googlen?
fixedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:59 schreef -niemand- het volgende:
[..]
peter leeft in een droomwereld.
hij ziet alleen wat hij wil zien en de rest negeertverwijdert hij.
Bij mij duurde het langer voordat ik een ban kreeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ging die link spammen en binnen een minuut was alles weg en was ik geband. Ik kijk uit naar mijn doodsbedreiging
Met die tekst???quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
hij komt van Peter zijn page af hoor...
crap, zie net dat 3 "vrienden" pvo leuk vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=468778003244925
Ik heb er 11!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
crap, zie net dat 3 "vrienden" pvo leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, die heb ik ook gedeeld. Die vond ik geniaalquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alweer?
Ik heb trouwens pas 1 post voorbij zien komen bij mij dat Facebook, 29,30 en 31 februari op zwart zal gaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er 11!Gelukkig geen van mijn vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Mijn hemel, wat een hoog 'goedenavond/goedemorgen/goedemiddag is daar iemand??" gehalte!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
https://www.facebook.com/groups/509591129133234/
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er 11!Je bent begeleider in een sociale werkplaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhmm.. misschien ligt daar mijn carrière te wachten...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent begeleider in een sociale werkplaats?
Ik begin ze nu al zat te worden idd...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Paul het volgende:
In before klagen over de filmpjes van je facebookleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is nu echt los aan het gaan bij mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef DjinN het volgende:
Gaahahahahah ik wilde het nog gaan zeggen
"al die filmpjes van je facebookleven buhuhuhuhuh!"
Bij mij ook. Kijk mijn Facebookleven filmpjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is nu echt los aan het gaan bij mij
Die heb ik gelukkig (geloof ik) nog niet gezien ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Paul het volgende:
In before klagen over de filmpjes van je facebookleven
Tering het nieuwe Facebook kanker...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is nu echt los aan het gaan bij mij
Eigenlijk moeten we massaal zijn plaatjes kopiëren en onze eigen namen/teksten erin zetten en bij hem posten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die peter plaatjes: 't is allemaal meer van hetzelfde. Heeft vast elke keer in 5 minuten weer een nieuwe spreuk in elkaar gepaint. En standaard foute interpunctie. Niet te filmen waarom die bagger steeds maar weer gedeeld blijft worden op Facebook.
Ik heb net even gekeken.. 21quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig (geloof ik) nog niet gezien ....
-- edit --
nu pas twee ....![]()
Je kan ook het soort meldingen ordenen ....quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken.. 21Ik moet echt mijn vriendenlijst ordenen.
Ik had al gekeken of je die dingen niet kon blokkeren, maar dat kan geloof ik nie...quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan ook het soort meldingen ordenen ....
Nee maar je kan n hoop/alle meldingen per persoon uitschakelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had al gekeken of je die dingen niet kon blokkeren, maar dat kan geloof ik nie...
Nieuwe topicreeks?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb het al eens als tip doorgegeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als Man Bijt Hond er nu nog steeds niet met een camera ploeg naartoe gaat...
Zij haalt de foto's ook gewoon van Google...quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:50 schreef zakschijt het volgende:
Is dit al geplaatst? HET IS OORLOG TUSSEN DE BEHEERDERS VAN DE GEZELLIGE PLAATJESPAGINA’S OP FACEBOOK
“Het begon allemaal toen Peter van O. een plaatje van mij had overgenomen, mijn naam eraf had geknipt en op zijn eigen pagina had geplaatst”, vertelt Anette. “Ik zette er een comment onder: ‘erg origineel’. Ik maak alle plaatjes zelf en vind het niet erg wanneer mensen ze overnemen, maar laat dan wel mijn naam erbij staan. Vrijwel meteen werd mijn reactie door Peter verwijderd en blokkeerde hij me.”
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:43 schreef wihehin het volgende:
[..]
Zij haalt de foto's ook gewoon van Google...
Zou hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:43 schreef wihehin het volgende:
[..]
Zij haalt de foto's ook gewoon van Google...
wel mooi ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:50 schreef zakschijt het volgende:
Is dit al geplaatst? HET IS OORLOG TUSSEN DE BEHEERDERS VAN DE GEZELLIGE PLAATJESPAGINA’S OP FACEBOOK
“Het begon allemaal toen Peter van O. een plaatje van mij had overgenomen, mijn naam eraf had geknipt en op zijn eigen pagina had geplaatst”, vertelt Anette. “Ik zette er een comment onder: ‘erg origineel’. Ik maak alle plaatjes zelf en vind het niet erg wanneer mensen ze overnemen, maar laat dan wel mijn naam erbij staan. Vrijwel meteen werd mijn reactie door Peter verwijderd en blokkeerde hij me.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |