Als je als vrouw ouder bent dan 10 is het gewoonweg gênant om nog met 'girlpower' bezig te zijn. Als je je waardigheid uit dit soort plaatjes moet halen is het toch wel erg gesteld met je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort dingen vind ik ook gewoon
[ afbeelding ]
dit was een man...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je als vrouw ouder bent dan 10 is het gewoonweg gênant om nog met 'girlpower' bezig te zijn. Als je je waardigheid uit dit soort plaatjes moet halen is het toch wel erg gesteld met je.![]()
(Ik kom dat soort plaatjes gelukkig (nog?) niet tegen op mijn tijdlijn.)
Echt?! Nouja, als je zover heen bent dat je dat soort teksten op je Facebook zet is de kans wel groot dat je vrouw sterker is ja.quote:
En zo is het , die ga ik even delenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht door Peter van Opdorp-plaatjes.
Beurdquote:
Damn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort dingen vind ik ook gewoon
[ afbeelding ]
Nee het is deze maand ook:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En zo is het , die ga ik even delen
[..]
Beurd![]()
[ afbeelding ], volgende week is het zeker weer zussenweek of broerweek of zo
![]()
Peter van Opdorpquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee het is deze maand ook:
[ afbeelding ]
_____________________________!
Die laatste reactie dan ook echtquote:
Ze zijn ook totaal zonder reden uitgezet...quote:
Ja helemaal gratis en voor niks!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zijn ook totaal zonder reden uitgezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |