En zo is het , die ga ik even delenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht door Peter van Opdorp-plaatjes.
Beurdquote:
Damn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit soort dingen vind ik ook gewoon
[ afbeelding ]
Nee het is deze maand ook:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En zo is het , die ga ik even delen
[..]
Beurd![]()
[ afbeelding ], volgende week is het zeker weer zussenweek of broerweek of zo
![]()
Peter van Opdorpquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee het is deze maand ook:
[ afbeelding ]
_____________________________!
Die laatste reactie dan ook echtquote:
Ze zijn ook totaal zonder reden uitgezet...quote:
Ja helemaal gratis en voor niks!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zijn ook totaal zonder reden uitgezet...
Deze vind ik nog niet eens zo erg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ik moet echt mensen uit mn vriendenlijst gaan gooien
Leuke poging maar dit lijkt natuurlijk nergens op. Je hebt maar drie kleuren (zwart/wit/geel) gebruikt in plaats van het gehele spectrum + diverse neon-tinten. En ik zie nergens een spelfoutquote:
Hahahaha.quote:
Ja mag ik dat niet vinden dan? Of vind jij dat kindermisbruikers en verkrachters slechts een aai over de bol en een foei niet meer doen he moeten krijgen ofzo?quote:
je mag vinden wat je wil hoor, maar dat plaatje is gewoon kut.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja mag ik dat niet vinden dan? Of vind jij dat kindermisbruikers en verkrachters slechts een aai over de bol en een foei niet meer doen he moeten krijgen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |