Het is nu weggehaald zie ik. Ben je al bedreigd door Peter voor je like?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:09 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het staat er nog steeds.
Ik like niet veel, maar die reactie wel
Ik heb ook maar even een reactie geplaatst.
Het laatste bericht van de pagina Hoaxmelding betreffende die Peter.
Kijken hoelang die blijft staan![]()
Die hopen op gratis boodschappen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:34 schreef Mieshka het volgende:
[ afbeelding ]
Al die gedichten van allerlei mensen op Facebook...Nu ook op de site van AH!
(Sorry de eerste twee screenshots krijg ik er niet op, maar de bedoeling is zo ook wel duidelijk.)
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:13 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Het is nu weggehaald zie ik. Ben je al bedreigd door Peter voor je like?
Mij ook! Ik had speciaal niet geliket omdat ik doodsangsten uitstond voor represailles. Blijkt dat helemaal niet zo te zijn nu. Ik voel me genept door Peterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:43 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Nee.
Dat valt me wel tegen van hem
Zie die staking op 7 maart heel vaak voorbijkomen ja. Godsammequote:
net zo'n ''goede'' shop als peter zijn plaatjesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Magic-IRC het volgende:
Aangezien Peter niets meer van mij wil zien, heb ik maar een plaatje voor hem gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik mag geen commentaar meer geven en ik mag niet meer liken![]()
Het enige wat ik nog mag doen bij hem is zijn plaatjes delen.
He, ik moet het toch wel goed doen he.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:21 schreef -niemand- het volgende:
[..]
net zo'n ''goede'' shop als peter zijn plaatjes
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:09 schreef Magic-IRC het volgende:
Aangezien Peter niets meer van mij wil zien, heb ik maar een plaatje voor hem gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik mag geen commentaar meer geven en ik mag niet meer liken![]()
Het enige wat ik nog mag doen bij hem is zijn plaatjes delen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een misplaatste vorm van nostalgie, in begin jaren 80 liep het hier ook niet zo lekker.
Nauwelijks te eten?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk een misplaatste vorm van nostalgie, in begin jaren 80 liep het hier ook niet zo lekker.
Ik ook, oh noes!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
het is allemaal mijn schuld! ik ben in 1983 geboren!
Laat me raden, alle partijen behalve de PVV mogen geschrapt?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
Weer twee mensen die alles weten over politiek en economie:
[ afbeelding ]
Ook correct geschreven tekst op die plaatjes maken ze niet beterquote:Op maandag 3 februari 2014 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het zou allemaal niet zo erg zijn als Peter gewoon eens fatsoenlijk Nederlands zou leren.
hahah omgquote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klachtquote:Op maandag 3 februari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Vast al duizend keer genoemd maar de reacties van NU.nlEcht triest volk. Zelfs bij positieve berichten zeikt en zeurt de meerderheid. Vaak 30-50 jarigen.
aderes ...quote:Op maandag 3 februari 2014 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
https://www.facebook.com/groups/509591129133234/
Oh shit is ook niet openbaar. Even lid worden, je lacht je rotquote:
neu ....quote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oh shit is ook niet openbaar. Even lid worden, je lacht je rot
Zeker. En alles is de schuld van of Rutte of de 'graaiers'.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Vast al duizend keer genoemd maar de reacties van NU.nlEcht triest volk. Zelfs bij positieve berichten zeikt en zeurt de meerderheid. Vaak 30-50 jarigen.
Politieke partijen schrappen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Gek in hun hoofd, stuk voor stukquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is ook al duizend keer gezegd, en volledig terecht want het blijft één van de grootste ergernissen op Facebook:
Baby Accounts
Overladen met foto's en status updates van dat kind, getypt door moeder in kwestie. Alle updates getypt in zo'n vorm alsof die baby het zelf typt, compleet met 'schattig' kinder taalgebruik.
Wat bezielt mensen toch...
Wtf is dit voor aidsgejank?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk, schoonfamilie op sociale media ... (-1 inmiddels)
[ afbeelding ]
Royal Story even opgezocht:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Wát? Dit gaat over zo'n spelletje dat je op facebook kunt spelen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:40 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wát? Dit gaat over zo'n spelletje dat je op facebook kunt spelen?
http://www.vice.com/nl/re(...)spaginas-op-facebookquote:[Peter van Opdorp] stuurt me bijvoorbeeld berichten als ‘Zwart, wit, rood, Anette moet ….’ Of ‘Slaap lekker Anetje, in horrorbloed’. Verschrikkelijk.”
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)spaginas-op-facebook
Love the ones you love... en stuur een doodsbedreiging naar de rest, zal Peter wel gedacht hebben
Als Man Bijt Hond er nu nog steeds niet met een camera ploeg naartoe gaat...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Love the ones you love... en stuur een doodsbedreiging naar de rest, zal Peter wel gedacht hebben
Of Alberto Stegemanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als Man Bijt Hond er nu nog steeds niet met een camera ploeg naartoe gaat...
Ik ging die link spammen en binnen een minuut was alles weg en was ik geband. Ik kijk uit naar mijn doodsbedreigingquote:
Alweer?quote:
Ik vind het vreemd dat we hier nog niets van Peter hebben gezien eigenlijk, hij zal zichzelf toch weleens Googlen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
peter leeft in een droomwereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat we hier nog niets van Peter hebben gezien eigenlijk, hij zal zichzelf toch weleens Googlen?
fixedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:59 schreef -niemand- het volgende:
[..]
peter leeft in een droomwereld.
hij ziet alleen wat hij wil zien en de rest negeertverwijdert hij.
Bij mij duurde het langer voordat ik een ban kreeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik ging die link spammen en binnen een minuut was alles weg en was ik geband. Ik kijk uit naar mijn doodsbedreiging
Met die tekst???quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
hij komt van Peter zijn page af hoor...
crap, zie net dat 3 "vrienden" pvo leuk vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=468778003244925
Ik heb er 11!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
crap, zie net dat 3 "vrienden" pvo leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, die heb ik ook gedeeld. Die vond ik geniaalquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alweer?
Ik heb trouwens pas 1 post voorbij zien komen bij mij dat Facebook, 29,30 en 31 februari op zwart zal gaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er 11!Gelukkig geen van mijn vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Mijn hemel, wat een hoog 'goedenavond/goedemorgen/goedemiddag is daar iemand??" gehalte!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
https://www.facebook.com/groups/509591129133234/
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er 11!Je bent begeleider in een sociale werkplaats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhmm.. misschien ligt daar mijn carrière te wachten...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent begeleider in een sociale werkplaats?
Ik begin ze nu al zat te worden idd...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Paul het volgende:
In before klagen over de filmpjes van je facebookleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is nu echt los aan het gaan bij mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef DjinN het volgende:
Gaahahahahah ik wilde het nog gaan zeggen
"al die filmpjes van je facebookleven buhuhuhuhuh!"
Bij mij ook. Kijk mijn Facebookleven filmpjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is nu echt los aan het gaan bij mij
Die heb ik gelukkig (geloof ik) nog niet gezien ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Paul het volgende:
In before klagen over de filmpjes van je facebookleven
Tering het nieuwe Facebook kanker...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is nu echt los aan het gaan bij mij
Eigenlijk moeten we massaal zijn plaatjes kopiëren en onze eigen namen/teksten erin zetten en bij hem posten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Die peter plaatjes: 't is allemaal meer van hetzelfde. Heeft vast elke keer in 5 minuten weer een nieuwe spreuk in elkaar gepaint. En standaard foute interpunctie. Niet te filmen waarom die bagger steeds maar weer gedeeld blijft worden op Facebook.
Ik heb net even gekeken.. 21quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig (geloof ik) nog niet gezien ....
-- edit --
nu pas twee ....![]()
Je kan ook het soort meldingen ordenen ....quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken.. 21Ik moet echt mijn vriendenlijst ordenen.
Ik had al gekeken of je die dingen niet kon blokkeren, maar dat kan geloof ik nie...quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef maily het volgende:
[..]
Je kan ook het soort meldingen ordenen ....
Nee maar je kan n hoop/alle meldingen per persoon uitschakelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had al gekeken of je die dingen niet kon blokkeren, maar dat kan geloof ik nie...
Nieuwe topicreeks?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb het al eens als tip doorgegeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als Man Bijt Hond er nu nog steeds niet met een camera ploeg naartoe gaat...
Zij haalt de foto's ook gewoon van Google...quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:50 schreef zakschijt het volgende:
Is dit al geplaatst? HET IS OORLOG TUSSEN DE BEHEERDERS VAN DE GEZELLIGE PLAATJESPAGINA’S OP FACEBOOK
“Het begon allemaal toen Peter van O. een plaatje van mij had overgenomen, mijn naam eraf had geknipt en op zijn eigen pagina had geplaatst”, vertelt Anette. “Ik zette er een comment onder: ‘erg origineel’. Ik maak alle plaatjes zelf en vind het niet erg wanneer mensen ze overnemen, maar laat dan wel mijn naam erbij staan. Vrijwel meteen werd mijn reactie door Peter verwijderd en blokkeerde hij me.”
quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:43 schreef wihehin het volgende:
[..]
Zij haalt de foto's ook gewoon van Google...
Zou hetquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:43 schreef wihehin het volgende:
[..]
Zij haalt de foto's ook gewoon van Google...
wel mooi ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:50 schreef zakschijt het volgende:
Is dit al geplaatst? HET IS OORLOG TUSSEN DE BEHEERDERS VAN DE GEZELLIGE PLAATJESPAGINA’S OP FACEBOOK
“Het begon allemaal toen Peter van O. een plaatje van mij had overgenomen, mijn naam eraf had geknipt en op zijn eigen pagina had geplaatst”, vertelt Anette. “Ik zette er een comment onder: ‘erg origineel’. Ik maak alle plaatjes zelf en vind het niet erg wanneer mensen ze overnemen, maar laat dan wel mijn naam erbij staan. Vrijwel meteen werd mijn reactie door Peter verwijderd en blokkeerde hij me.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |