quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef gianni61 het volgende:
wilde verjaardagsTT maken, maar die was er dus al
dat kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Godver, PostNL aan de deur. Ik moet 46 euro belasting betalen over iets wat ik gekocht heb via DealeXtreme
Stofzuiger Robot. Vraag me af hoe blij mijn 'vriend' is als hij hoort dat het 46 euro is wat er boven op komt. Oepsquote:
Ach 46 euro belasting had ik toch moet betalen ongeacht wanneer ik hem heb besteld. Ik heb hem trouwens 5 December al besteld. Vorige week een brief gekregen dat ik aan moet geven wat ik heb gekocht incl. factuur en vandaag stonden ze eindelijk aan de deur met het pakketje. Maar aangezien ik morgen pas geld heb brengen ze hem nu naar de Jumbo *onze postkantoor* lolquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef Roburtt het volgende:
DX
Slechte timing om nu te bestellen, met het chinese nieuw jaar
Ik heb geen verstand van LOTRquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
ik vermoed dat ik vrienden heb die te geobsedeerd zijn door LOTR.
een vriend van me heeft zn vriendin ten huwelijk gevraagd bovenop mount doom
mount doom in mordor was toch plek waar de ring heen gebracht moest worden om te vernietigen..quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van LOTRMaar wel geniaal om zo een huwelijksaanzoek te doen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mount doom in mordor was toch plek waar de ring heen gebracht moest worden om te vernietigen..
toch apart om daar dan met een verlovingsring aan te komen
Klopt, niet duur ook, 40 euro. Helaas gister nieuwe schoenen besteldquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm als de rest van je kleding erbij past wel
Oh 40 euro is niet duur iddquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, niet duur ook, 40 euro. Helaas gister nieuwe schoenen besteld
bestaan die dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh 40 euro is niet duur iddWat voor schoenen heb je gisteren besteld? Ik moet ook dringend nieuwe schoenen. Maar ik ga eerst gewoon goedkope basic sneakers halen en dan over 3 maanden wel even investeren in sneakers die minstens 2 jaar meegaan
sneakers die 2 jaar meegaan jaquote:
Vansquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Vans schoenen gaan over het algemeen 3 jaar mee en dan loop ik er echt wel veel op. Momenteel schoenen aan van DC Shoes en die heb ik al 5 jaar ofzo maar hebben wel 1½ jaar in de kast gelegen
in de tijd dat ik nog skate schoenen droeg deed ik maximaal een half jaar met dc'squote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Vans schoenen gaan over het algemeen 3 jaar mee en dan loop ik er echt wel veel op. Momenteel schoenen aan van DC Shoes en die heb ik al 5 jaar ofzo maar hebben wel 1½ jaar in de kast gelegen
Ja ik wil sowieso weer Vans of DC Shoesquote:
Geen last vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de tijd dat ik nog skate schoenen droeg deed ik maximaal een half jaar met dc's
Oh nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:33 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, om even de winter mee door te komen.
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenenquote:
vind ik niet te duur voor schoenenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Maar ze kostten 95 euro
Ja ik dus niet. Ik geef sowieso liever geen geld uit aan jassen en schoenen. Wacht altijd net zolang tot ik geen keus hebquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenen
Hommoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenen
Ik wel. Ik koop altijd mijn Vans (of DC Shoes) als er korting op zitquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik niet te duur voor schoenen
heb ik. 3 paar. maar niet die klompenquote:
zo heb ik al jaren geen zomerjas meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus niet. Ik geef sowieso liever geen geld uit aan jassen en schoenen. Wacht altijd net zolang tot ik geen keus hebIk heb ook geen winterjas (maar draag wel een super dikke vest die als winterjas verkocht werd)
goedzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hoe geniaal. Echt iets voor mij maar ik ga ze niet kopen
Sowieso zonde. Ik vind ze wel tof maar als ik nou teveel geld hadquote:
die passen nergens onderquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso zonde. Ik vind ze wel tof maar als ik nou teveel geld hadIk moet wel sneakers hebben die overal onder passen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hoe geniaal. Echt iets voor mij maar ik ga ze niet kopen
haters gonna hatequote:
Timberlands zijn gewoon de Uggs voor mannen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haters gonna hate
timberland earthkeepers
timberland maakt meer dan 1 model hequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Timberlands zijn gewoon de Uggs voor mannen.Lekker allemaal op dezelfde schoenen lopen en zo.
Ja, Uggs ook, zie je nog wel overal die bruine versie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
timberland maakt meer dan 1 model he
Gvd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Roburtt het volgende:
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.
Ik moest veel te hard lachen, ik ga echt naar de hel
SPOILER: Pas op, kan als schokkend worden ervaren!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Oh, 2005.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
Oud!SPOILER: Pas op, kan als schokkend worden ervaren!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
No shit.quote:
Nu moet het dus wel even in OUD worden gepost hè.quote:
Nee dankjequote:
De eer is geheel aan u.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu moet het dus wel even in OUD worden gepost hè.
Voetbalquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, ik ben zenuwachtig voor vanavond. Wil iemand mijn kaartje voor ajax-feyenoord?
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Roburtt het volgende:
Er was eens een meisje uit Laareuh!
Die had een kut vol met haareuh!
Door haar kanker van toen,
Moest ze een chemotje doen
Toen had ze pats-boem toch een kaaleuh!
Er was eens een man uit Gaarkeuken!
Zijn zaakie begon te jeuken!
Door kanker aan zijn prostaat,
Had hij nu slecht zaad,
Maar kon hij wel zonder rubbertje neuken!
Er was eens een stel uit Moskou!
Die het graag op zijn russisch wou!
Door een tumor in haar tiet,
Ging dat nu niet,
Toen ging haar man naar de buurvrouw!
Er was eens een vrouw van de vara!
Die kwam met haar kanker bij Jomanda!
Zij straalde haar in,
Dat had niet veel zin,
Te laat voor iemand met een diploma!
Verdomme wat een topic dat
quote:
Nu blij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is geen R&P / Hoe voel je je nu? #855 topic
Graag!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, ik ben zenuwachtig voor vanavond. Wil iemand mijn kaartje voor ajax-feyenoord?
nee, zou wel met je mee gaan, maar niet in plaats van jouquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Gaam als in tongzoenen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dan ga je wel met een feyenoorder![]()
Dit ja, precies dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
Hond uitlaten, lateur boys (of ik hoop van niet want ik FOK! te veel![]()
)
Als die Feyenoorder in een Ajax vak zit vind ik het prima.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dan ga je wel met een feyenoorder![]()
je fokt te weinigquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
)
mogen er feyenoorders bij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als die Feyenoorder in een Ajax vak zit vind ik het prima.
Nee, maar zie dit bericht .quote:
tja, uit supporters verbieden is natuurlijk geen oplossing. dan blijven de nette mense weg en die die echt willen vinden toch wel een manierquote:
quote:
Tot zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
)
Eens. wat mij betreft mogen ze weer met publiek van beide kanten spelen. Buiten eventuele ongeregeldheden om was dat toch altijd wel een mooi sfeertje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, uit supporters verbieden is natuurlijk geen oplossing. dan blijven de nette mense weg en die die echt willen vinden toch wel een manier
FOK!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:02 schreef Xeor het volgende:
Nou gefeliciteerd dan maar ess
En tevens middag allemaal
Jij vind haar tong niet erg zeker hè?quote:
neequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij vind haar tong niet erg zeker hè?
Welke?quote:
tongpiercingsquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
(behalve als ze een tongpiercing heeft)
ik ben niet eenkennig. ik vind alle piercings viesquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:22 schreef Flippiee het volgende:
In dat geval heb ik een tongpiercing.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:22 schreef Flippiee het volgende:
In dat geval heb ik een tongpiercing.
Technisch gezien zijn oorbellen ook piercingsquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet eenkennig. ik vind alle piercings vies
[..]
Dropkick Murphys, Imagine Dragons, Passenger, Metronomy, Agnes Obel en The Naked And Famousquote:
klopt en ik blijf bij mijn stellingquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Technisch gezien zijn oorbellen ook piercings
Mijn UI en miley niet waarderenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lisa, Amy en Shelley niet kennen.
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze parody is beter.Betekent die 61 dan wat anders?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Murphysquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dropkick Murphys, Imagine Dragons, Passenger, Metronomy, Agnes Obel en The Naked And Famous
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]betekend eigenlijk helemaal niets. was ooit een rugnummerSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze parody is beter.
[..]
Betekent die 61 dan wat anders?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Imagine Dragons speelt op zaterdag, ik ga echt konko hard huilen als dat tegelijk speelt met Pearl Jam of Black keysquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Imagine Dragons speelt op zaterdag, ik ga echt konko hard huilen als dat tegelijk speelt met Pearl Jam of Black keys
Dat is niet leuk verdommequote:
Oorbellen vind ik wel mooiquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt en ik blijf bij mijn stelling
Het lijkt mij wel grappig.quote:
Ik was dit nummer alweer geheel vergeten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is dit nooit populair geworden, maar Diva wel?![]()
quote:
Kut user beetje mij niks gunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel grappig.
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is dit nooit populair geworden, maar Diva wel?
Ik was dit nummer alweer geheel vergeten.
Wat heb je gekregen voor je verjaardagquote:
tot nu toe vooral veel felicitaties en topicsquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen voor je verjaardag
Ook leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
tot nu toe vooral veel felicitaties en topics
Wowquote:
haha komt nog welquote:
BUG / Imgurfeature op FOK!quote:
Wasn't me.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
BUG / Imgurfeature op FOK!
Beetje jammer dit. Zoveel goede ideeën, wordt het het op slot getieft alsof het pure bagger is.
PBKACquote:
Ja, heb het al. Maar die klotecodes horen gewoon te werken.quote:
True.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb het al. Maar die klotecodes horen gewoon te werken.
Misschien kwam dat ook deels door mijn post die misschien als bash gezien werdquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
BUG / Imgurfeature op FOK!
Beetje jammer dit. Zoveel goede ideeën, wordt het het op slot getieft alsof het pure bagger is.
Hoe is de waarheid een bash? Er gebeurt geen ene flikker in DEV.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien kwam dat ook deels door mijn post die misschien als bash gezien werd
Struggles in de brugklas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef badschaap het volgende:
ik moet de 3e toetsweek nu wel echt serieus gaan leren anders ga ik niet slagen
True, mja, wie weet heeft iemand een humeurtjequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe is de waarheid een bash? Er gebeurt geen ene flikker in DEV.
Denk eerder dat Danny deze post zag;quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dacht, nah, dat moet wel duidelijk genoeg zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. We zijn er nu niet mee bezig, want er loopt nog van alles dat al veel eerder gepland was.
Maar die nu was toen, de nu van nu is niet toen, dat is nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk eerder dat Danny deze post zag;
[..]
En dacht, nah, dat moet wel duidelijk genoeg zijn.
Blijkbaar geldt 't dus nog steeds.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die nu was toen, de nu van nu is niet toen, dat is nu.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:24 schreef Rezania het volgende:
Beter huurt Danny gewoon een legertje Chinezen in die binnen een weekje de hele code herschrijven en heel BUG oplossen.
Diepe gedachten G. Zieke shitquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die nu was toen, de nu van nu is niet toen, dat is nu.
*5 havoquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Struggles in de brugklas.
Je druk maken op de havo. lolquote:
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je druk maken op de havo. lol
Lekker achterover leunen, niks doen, en toch negens halen, jwz.
Als ik maar 10 minuten per dag wat zou doen zou ik 9ens halenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je druk maken op de havo. lol
Lekker achterover leunen, niks doen, en toch negens halen, jwz.
waarvoor had je herkansing danquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Mijn standaardafwijking is 5,62855E-09, holy crap.
Wat?quote:
is een lichtsensor tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Nee, is de foutmarge van een spectrometer.
Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.quote:
Maak eerst je opdracht maar af.quote:
Nee, ik mocht een matrix niet wijzigen van Excel, maar ik mocht hem ook niet herstellen. En ik mocht ook niet afsluiten.quote:
zou mooi zijn tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.quote:
misschien weerstand die het niet goed doet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Jij bent niet logischquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Rezania het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Waar frustreer ik me?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?
Daar:quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Rezania het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Daar heb ik niet gepost.quote:
Nee, want TS is een jostitosti.quote:
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik niet gepost.
[..]
Nee, want TS is een jostitosti.
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uur
Hoowquote:
weiger te betalen voor de trappersquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Roburtt het volgende:
De laatste keer dat ik naar de fietsenmaker was geweest had hij zomaar een slag uit m'n wiel gehaald. Heb geweigerd te betalen omdat ik er niet om had gevraagd.
Wat? Moest 50 euro extra betalen om iets waar ik geen behoefte aan had, hij kon de tyfus krijgenquote:
50 euro om een slag uit het wiel te halen? Wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat? Moest 50 euro extra betalen om iets waar ik geen behoefte aan had, hij kon de tyfus krijgen, Niks hoeven betalen.
Of meerdere slagen idk ik was 12 ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
50 euro om een slag uit het wiel te halen? Wat?![]()
Da's ook echt zo'n bedrag waarvan je weet dat 'ie het uit z'n duim gezogen heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Of meerdere slagen idk ik was 12 ofzo
Je kan toch gewoon de rekening bekijken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's ook echt zo'n bedrag waarvan je weet dat 'ie het uit z'n duim gezogen heeft.
Oh, de fietsenmaker hier maakt er altijd zo'n vaag geschreven bonnetje van. Waar je de helft niet van kan lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de rekening bekijken?
Voorlopig nog geen hooligans gezien. Alleen een vent tegenover me die aandachtig toekeek hoe ik oorbellen uit mn tas viste en indeed terwijl ik een boek aan het lezen was.quote:
Oh zijn er hooligans?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen hooligans gezien. Alleen een vent tegenover me die aandachtig toekeek hoe ik oorbellen uit mn tas viste en indeed terwijl ik een boek aan het lezen was.
voorlopig nog niet gespot, maar ik ben ook pas ergens tussen den haag en leidenquote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
voorlopig nog niet gespot, maar ik ben ook pas ergens tussen den haag en leiden
No shit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
tering die bieber zingt echt constant door zijn neus, zingen kan hij dus gewoon niet![]()
Ik vind het meer verontrustend dat jij dat soort filmpjes vrijwillig kijkt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
tering die bieber zingt echt constant door zijn neus, zingen kan hij dus gewoon niet![]()
ohquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef d4v1d het volgende:
En ik ga helemaal niet richting werkNet gebeld dat er niks te doen is
Ik droomde vannacht dat de hele trein ivm met rellen door die wedstrijd amsterdam niet in mocht omdat de trein uit rotterdan kwam. Maar gelukkig mocht ik uiteindelijk amsterdam wel in omdat ik mijn verjaardag ging vieren en ik had bewijs want ze checkten mn ID kaart, feliciteerden me met mijn verjaardag en lieten me doorquote:
ik was benieuwd want ik had een vine gezien waar dit liedje vandaan kwam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het meer verontrustend dat jij dat soort filmpjes vrijwillig kijkt.
Bromancequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
niet de liefde begrijpen die klojo en ik hebben
hoiquote:
Ja hoor. Lekker chillen in de treinquote:
Ja gaat ook wel lekker. Jointje aan het roken, serie kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker chillen in de treindaar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |