Geen last vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de tijd dat ik nog skate schoenen droeg deed ik maximaal een half jaar met dc's
Oh nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:33 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, om even de winter mee door te komen.
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenenquote:
vind ik niet te duur voor schoenenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Maar ze kostten 95 euro
Ja ik dus niet. Ik geef sowieso liever geen geld uit aan jassen en schoenen. Wacht altijd net zolang tot ik geen keus hebquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenen
Hommoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenen
Ik wel. Ik koop altijd mijn Vans (of DC Shoes) als er korting op zitquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik niet te duur voor schoenen
heb ik. 3 paar. maar niet die klompenquote:
zo heb ik al jaren geen zomerjas meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus niet. Ik geef sowieso liever geen geld uit aan jassen en schoenen. Wacht altijd net zolang tot ik geen keus hebIk heb ook geen winterjas (maar draag wel een super dikke vest die als winterjas verkocht werd)
goedzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hoe geniaal. Echt iets voor mij maar ik ga ze niet kopen
Sowieso zonde. Ik vind ze wel tof maar als ik nou teveel geld hadquote:
die passen nergens onderquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso zonde. Ik vind ze wel tof maar als ik nou teveel geld hadIk moet wel sneakers hebben die overal onder passen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hoe geniaal. Echt iets voor mij maar ik ga ze niet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |