Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Rezania het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Waar frustreer ik me?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?
Daar:quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Rezania het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Daar heb ik niet gepost.quote:
Nee, want TS is een jostitosti.quote:
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik niet gepost.
[..]
Nee, want TS is een jostitosti.
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uur
Hoowquote:
weiger te betalen voor de trappersquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Roburtt het volgende:
De laatste keer dat ik naar de fietsenmaker was geweest had hij zomaar een slag uit m'n wiel gehaald. Heb geweigerd te betalen omdat ik er niet om had gevraagd.
Wat? Moest 50 euro extra betalen om iets waar ik geen behoefte aan had, hij kon de tyfus krijgenquote:
50 euro om een slag uit het wiel te halen? Wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat? Moest 50 euro extra betalen om iets waar ik geen behoefte aan had, hij kon de tyfus krijgen, Niks hoeven betalen.
Of meerdere slagen idk ik was 12 ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
50 euro om een slag uit het wiel te halen? Wat?![]()
Da's ook echt zo'n bedrag waarvan je weet dat 'ie het uit z'n duim gezogen heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Of meerdere slagen idk ik was 12 ofzo
Je kan toch gewoon de rekening bekijken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's ook echt zo'n bedrag waarvan je weet dat 'ie het uit z'n duim gezogen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |