Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.quote:
Maak eerst je opdracht maar af.quote:
Nee, ik mocht een matrix niet wijzigen van Excel, maar ik mocht hem ook niet herstellen. En ik mocht ook niet afsluiten.quote:
zou mooi zijn tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.quote:
misschien weerstand die het niet goed doet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Jij bent niet logischquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Rezania het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Waar frustreer ik me?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?
Daar:quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Rezania het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Daar heb ik niet gepost.quote:
Nee, want TS is een jostitosti.quote:
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik niet gepost.
[..]
Nee, want TS is een jostitosti.
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uur
Hoowquote:
weiger te betalen voor de trappersquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Roburtt het volgende:
De laatste keer dat ik naar de fietsenmaker was geweest had hij zomaar een slag uit m'n wiel gehaald. Heb geweigerd te betalen omdat ik er niet om had gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |