Maak eerst je opdracht maar af.quote:
Nee, ik mocht een matrix niet wijzigen van Excel, maar ik mocht hem ook niet herstellen. En ik mocht ook niet afsluiten.quote:
zou mooi zijn tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.
misschien weerstand die het niet goed doet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Jij bent niet logischquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef #ANONIEM het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Waar frustreer ik me?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom kom je nog in NWS als alles jouw ook zo frustreert?
Daar:quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef #ANONIEM het volgende:
NWS / Drie keer per week homogeweld
TS is een beetje gefrustreerd geloof ik.
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Daar heb ik niet gepost.
[..]
Nee, want TS is een jostitosti.
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Verdomme doe nou even ik moet nog een half uur
Hoowquote:
weiger te betalen voor de trappersquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:46 schreef Roburtt het volgende:
De laatste keer dat ik naar de fietsenmaker was geweest had hij zomaar een slag uit m'n wiel gehaald. Heb geweigerd te betalen omdat ik er niet om had gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |