Wat? Moest 50 euro extra betalen om iets waar ik geen behoefte aan had, hij kon de tyfus krijgenquote:
50 euro om een slag uit het wiel te halen? Wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat? Moest 50 euro extra betalen om iets waar ik geen behoefte aan had, hij kon de tyfus krijgen, Niks hoeven betalen.
Of meerdere slagen idk ik was 12 ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
50 euro om een slag uit het wiel te halen? Wat?![]()
Da's ook echt zo'n bedrag waarvan je weet dat 'ie het uit z'n duim gezogen heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef d4v1d het volgende:
Tering fietsenmaker
¤123,- kwijt voor mn fiets
Nieuwe ketting, nieuw tandwiel (was blijkbaar helemaal vernaggeld) en nieuwe trappers
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Of meerdere slagen idk ik was 12 ofzo
Je kan toch gewoon de rekening bekijken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's ook echt zo'n bedrag waarvan je weet dat 'ie het uit z'n duim gezogen heeft.
Oh, de fietsenmaker hier maakt er altijd zo'n vaag geschreven bonnetje van. Waar je de helft niet van kan lezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon de rekening bekijken?
Voorlopig nog geen hooligans gezien. Alleen een vent tegenover me die aandachtig toekeek hoe ik oorbellen uit mn tas viste en indeed terwijl ik een boek aan het lezen was.quote:
Oh zijn er hooligans?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen hooligans gezien. Alleen een vent tegenover me die aandachtig toekeek hoe ik oorbellen uit mn tas viste en indeed terwijl ik een boek aan het lezen was.
voorlopig nog niet gespot, maar ik ben ook pas ergens tussen den haag en leidenquote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
voorlopig nog niet gespot, maar ik ben ook pas ergens tussen den haag en leiden
No shit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
tering die bieber zingt echt constant door zijn neus, zingen kan hij dus gewoon niet![]()
Ik vind het meer verontrustend dat jij dat soort filmpjes vrijwillig kijkt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
tering die bieber zingt echt constant door zijn neus, zingen kan hij dus gewoon niet![]()
ohquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef d4v1d het volgende:
En ik ga helemaal niet richting werkNet gebeld dat er niks te doen is
Ik droomde vannacht dat de hele trein ivm met rellen door die wedstrijd amsterdam niet in mocht omdat de trein uit rotterdan kwam. Maar gelukkig mocht ik uiteindelijk amsterdam wel in omdat ik mijn verjaardag ging vieren en ik had bewijs want ze checkten mn ID kaart, feliciteerden me met mijn verjaardag en lieten me doorquote:
ik was benieuwd want ik had een vine gezien waar dit liedje vandaan kwam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vind het meer verontrustend dat jij dat soort filmpjes vrijwillig kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |