Blijkbaar geldt 't dus nog steeds.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Maar die nu was toen, de nu van nu is niet toen, dat is nu.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:24 schreef #ANONIEM het volgende:
Beter huurt Danny gewoon een legertje Chinezen in die binnen een weekje de hele code herschrijven en heel BUG oplossen.
Diepe gedachten G. Zieke shitquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Maar die nu was toen, de nu van nu is niet toen, dat is nu.
*5 havoquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hoe is de waarheid een bash? Er gebeurt geen ene flikker in DEV.
[..]
Struggles in de brugklas.
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je druk maken op de havo. lol
Lekker achterover leunen, niks doen, en toch negens halen, jwz.
Als ik maar 10 minuten per dag wat zou doen zou ik 9ens halenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Je druk maken op de havo. lol
Lekker achterover leunen, niks doen, en toch negens halen, jwz.
waarvoor had je herkansing danquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef #ANONIEM het volgende:
Mijn standaardafwijking is 5,62855E-09, holy crap.
is een lichtsensor tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wat?Nee, is de foutmarge van een spectrometer.
Maak eerst je opdracht maar af.quote:
Nee, ik mocht een matrix niet wijzigen van Excel, maar ik mocht hem ook niet herstellen. En ik mocht ook niet afsluiten.quote:
zou mooi zijn tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.
misschien weerstand die het niet goed doet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Jij bent niet logischquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |