Blijkbaar geldt 't dus nog steeds.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die nu was toen, de nu van nu is niet toen, dat is nu.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:24 schreef Rezania het volgende:
Beter huurt Danny gewoon een legertje Chinezen in die binnen een weekje de hele code herschrijven en heel BUG oplossen.
Diepe gedachten G. Zieke shitquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die nu was toen, de nu van nu is niet toen, dat is nu.
*5 havoquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe is de waarheid een bash? Er gebeurt geen ene flikker in DEV.
[..]
Struggles in de brugklas.
Je druk maken op de havo. lolquote:
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je druk maken op de havo. lol
Lekker achterover leunen, niks doen, en toch negens halen, jwz.
Als ik maar 10 minuten per dag wat zou doen zou ik 9ens halenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je druk maken op de havo. lol
Lekker achterover leunen, niks doen, en toch negens halen, jwz.
waarvoor had je herkansing danquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Rezania het volgende:
Mijn standaardafwijking is 5,62855E-09, holy crap.
Wat?quote:
is een lichtsensor tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Nee, is de foutmarge van een spectrometer.
Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.quote:
Maak eerst je opdracht maar af.quote:
Nee, ik mocht een matrix niet wijzigen van Excel, maar ik mocht hem ook niet herstellen. En ik mocht ook niet afsluiten.quote:
zou mooi zijn tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zo'n afwijking zou beteken dat dit apparaat het meest nauwkeurige apparaat op aarde is.
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.quote:
misschien weerstand die het niet goed doet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
Jij bent niet logischquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet logisch. Er hoort een afwijking te zijn van tussen de 0,1 en 0,5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |