klopt en ik blijf bij mijn stellingquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Technisch gezien zijn oorbellen ook piercings
Mijn UI en miley niet waarderenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lisa, Amy en Shelley niet kennen.
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze parody is beter.Betekent die 61 dan wat anders?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Murphysquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dropkick Murphys, Imagine Dragons, Passenger, Metronomy, Agnes Obel en The Naked And Famous
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]betekend eigenlijk helemaal niets. was ooit een rugnummerSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze parody is beter.
[..]
Betekent die 61 dan wat anders?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Imagine Dragons speelt op zaterdag, ik ga echt konko hard huilen als dat tegelijk speelt met Pearl Jam of Black keysquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Imagine Dragons speelt op zaterdag, ik ga echt konko hard huilen als dat tegelijk speelt met Pearl Jam of Black keys
Dat is niet leuk verdommequote:
Oorbellen vind ik wel mooiquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt en ik blijf bij mijn stelling
Het lijkt mij wel grappig.quote:
Ik was dit nummer alweer geheel vergeten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is dit nooit populair geworden, maar Diva wel?![]()
quote:
Kut user beetje mij niks gunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel grappig.
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is dit nooit populair geworden, maar Diva wel?
Ik was dit nummer alweer geheel vergeten.
Wat heb je gekregen voor je verjaardagquote:
tot nu toe vooral veel felicitaties en topicsquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen voor je verjaardag
Ook leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
tot nu toe vooral veel felicitaties en topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |