Nu blij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is geen R&P / Hoe voel je je nu? #855 topic
Graag!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, ik ben zenuwachtig voor vanavond. Wil iemand mijn kaartje voor ajax-feyenoord?
nee, zou wel met je mee gaan, maar niet in plaats van jouquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, ik ben zenuwachtig voor vanavond. Wil iemand mijn kaartje voor ajax-feyenoord?
Gaam als in tongzoenen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dan ga je wel met een feyenoorder![]()
Dit ja, precies dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
Hond uitlaten, lateur boys (of ik hoop van niet want ik FOK! te veel![]()
)
Als die Feyenoorder in een Ajax vak zit vind ik het prima.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dan ga je wel met een feyenoorder![]()
je fokt te weinigquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
)
mogen er feyenoorders bij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als die Feyenoorder in een Ajax vak zit vind ik het prima.
Nee, maar zie dit bericht .quote:
tja, uit supporters verbieden is natuurlijk geen oplossing. dan blijven de nette mense weg en die die echt willen vinden toch wel een manierquote:
quote:
Tot zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:35 schreef Flippiee het volgende:
)
Eens. wat mij betreft mogen ze weer met publiek van beide kanten spelen. Buiten eventuele ongeregeldheden om was dat toch altijd wel een mooi sfeertje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, uit supporters verbieden is natuurlijk geen oplossing. dan blijven de nette mense weg en die die echt willen vinden toch wel een manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |