quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef gianni61 het volgende:
wilde verjaardagsTT maken, maar die was er dus al
dat kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Godver, PostNL aan de deur. Ik moet 46 euro belasting betalen over iets wat ik gekocht heb via DealeXtreme
Stofzuiger Robot. Vraag me af hoe blij mijn 'vriend' is als hij hoort dat het 46 euro is wat er boven op komt. Oepsquote:
Ach 46 euro belasting had ik toch moet betalen ongeacht wanneer ik hem heb besteld. Ik heb hem trouwens 5 December al besteld. Vorige week een brief gekregen dat ik aan moet geven wat ik heb gekocht incl. factuur en vandaag stonden ze eindelijk aan de deur met het pakketje. Maar aangezien ik morgen pas geld heb brengen ze hem nu naar de Jumbo *onze postkantoor* lolquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef Roburtt het volgende:
DX
Slechte timing om nu te bestellen, met het chinese nieuw jaar
Ik heb geen verstand van LOTRquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
ik vermoed dat ik vrienden heb die te geobsedeerd zijn door LOTR.
een vriend van me heeft zn vriendin ten huwelijk gevraagd bovenop mount doom
mount doom in mordor was toch plek waar de ring heen gebracht moest worden om te vernietigen..quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van LOTRMaar wel geniaal om zo een huwelijksaanzoek te doen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mount doom in mordor was toch plek waar de ring heen gebracht moest worden om te vernietigen..
toch apart om daar dan met een verlovingsring aan te komen
Klopt, niet duur ook, 40 euro. Helaas gister nieuwe schoenen besteldquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm als de rest van je kleding erbij past wel
Oh 40 euro is niet duur iddquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, niet duur ook, 40 euro. Helaas gister nieuwe schoenen besteld
bestaan die dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh 40 euro is niet duur iddWat voor schoenen heb je gisteren besteld? Ik moet ook dringend nieuwe schoenen. Maar ik ga eerst gewoon goedkope basic sneakers halen en dan over 3 maanden wel even investeren in sneakers die minstens 2 jaar meegaan
sneakers die 2 jaar meegaan jaquote:
Vansquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Vans schoenen gaan over het algemeen 3 jaar mee en dan loop ik er echt wel veel op. Momenteel schoenen aan van DC Shoes en die heb ik al 5 jaar ofzo maar hebben wel 1½ jaar in de kast gelegen
in de tijd dat ik nog skate schoenen droeg deed ik maximaal een half jaar met dc'squote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Vans schoenen gaan over het algemeen 3 jaar mee en dan loop ik er echt wel veel op. Momenteel schoenen aan van DC Shoes en die heb ik al 5 jaar ofzo maar hebben wel 1½ jaar in de kast gelegen
Ja ik wil sowieso weer Vans of DC Shoesquote:
Geen last vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de tijd dat ik nog skate schoenen droeg deed ik maximaal een half jaar met dc's
Oh nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:33 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld, om even de winter mee door te komen.
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenenquote:
vind ik niet te duur voor schoenenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Maar ze kostten 95 euro
Ja ik dus niet. Ik geef sowieso liever geen geld uit aan jassen en schoenen. Wacht altijd net zolang tot ik geen keus hebquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenen
Hommoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, ik kocht ook wel erg graag schoenen
Ik wel. Ik koop altijd mijn Vans (of DC Shoes) als er korting op zitquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik niet te duur voor schoenen
heb ik. 3 paar. maar niet die klompenquote:
zo heb ik al jaren geen zomerjas meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik dus niet. Ik geef sowieso liever geen geld uit aan jassen en schoenen. Wacht altijd net zolang tot ik geen keus hebIk heb ook geen winterjas (maar draag wel een super dikke vest die als winterjas verkocht werd)
goedzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hoe geniaal. Echt iets voor mij maar ik ga ze niet kopen
Sowieso zonde. Ik vind ze wel tof maar als ik nou teveel geld hadquote:
die passen nergens onderquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso zonde. Ik vind ze wel tof maar als ik nou teveel geld hadIk moet wel sneakers hebben die overal onder passen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]Hoe geniaal. Echt iets voor mij maar ik ga ze niet kopen
haters gonna hatequote:
Timberlands zijn gewoon de Uggs voor mannen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haters gonna hate
timberland earthkeepers
timberland maakt meer dan 1 model hequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Timberlands zijn gewoon de Uggs voor mannen.Lekker allemaal op dezelfde schoenen lopen en zo.
Ja, Uggs ook, zie je nog wel overal die bruine versie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
timberland maakt meer dan 1 model he
Gvd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Roburtt het volgende:
Ria en Henk waren getrouwd, maar niet tevree.
Henk hield namelijk meer van de mannen, ach en wee.
Toen Ria borstkanker kreeg staakten ze met hun geween.
Zonder vrouwelijke vormen wilde Henk er namelijk wel overheen.
Ik moest veel te hard lachen, ik ga echt naar de hel
SPOILER: Pas op, kan als schokkend worden ervaren!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Oh, 2005.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef Ezechielk het volgende:
Oud!SPOILER: Pas op, kan als schokkend worden ervaren!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
No shit.quote:
Nu moet het dus wel even in OUD worden gepost hè.quote:
Nee dankjequote:
De eer is geheel aan u.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu moet het dus wel even in OUD worden gepost hè.
Voetbalquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:29 schreef Flippiee het volgende:
Jongens, ik ben zenuwachtig voor vanavond. Wil iemand mijn kaartje voor ajax-feyenoord?
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:30 schreef Roburtt het volgende:
Er was eens een meisje uit Laareuh!
Die had een kut vol met haareuh!
Door haar kanker van toen,
Moest ze een chemotje doen
Toen had ze pats-boem toch een kaaleuh!
Er was eens een man uit Gaarkeuken!
Zijn zaakie begon te jeuken!
Door kanker aan zijn prostaat,
Had hij nu slecht zaad,
Maar kon hij wel zonder rubbertje neuken!
Er was eens een stel uit Moskou!
Die het graag op zijn russisch wou!
Door een tumor in haar tiet,
Ging dat nu niet,
Toen ging haar man naar de buurvrouw!
Er was eens een vrouw van de vara!
Die kwam met haar kanker bij Jomanda!
Zij straalde haar in,
Dat had niet veel zin,
Te laat voor iemand met een diploma!
Verdomme wat een topic dat
quote: