Is dat positief of negatief?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Felagund het volgende:
Jullie schrijven ook regelmatig een artikel, net niet elke dag.
Positief. Maar lijkt mij wel lastig vol te houden.quote:
Of Indie Phase, of Morning Indie, of... we hebben nog zat titels voor als al die albums daadwerkelijk releasenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef Norrage het volgende:
Of had ik hem Indie Robots moeten noemen?
Als ik wat schrijf schrijf ik maar meteen 3 of meer dingen. We hebben gewoon veel dingen in de queue staanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Positief. Maar lijkt mij wel lastig vol te houden.
'Indie Shelter', 'Fuck off, get free for Indie', 'Give the people Indie', 'Rave Indie' (of Indie Tapes), nog zat mogelijkheden inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Of Indie Phase, of Morning Indie, of... we hebben nog zat titels voor als al die albums daadwerkelijk releasen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
'Indie Shelter', 'Fuck off, get free for Indie', 'Give the people Indie', 'Rave Indie' (of Indie Tapes), nog zat mogelijkheden inderdaad.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fuck Off Get Free We Pour Indie on Everything, is beter..maar dat past wss niet
Of: "20 bands die ik niet leuk vind en andere mensen dus ook niet leuk mogen of kunnen vinden"quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze lijst![]()
http://www.laweekly.com/w(...)st?showFullText=true
Staan toch een aantal favo bands tussen![]()
Domste stukje tekst van 2014. Chapeau.quote:1. Bon Iver
"But the melodies! The harmonies!" You protest. Sorry, but it's time to admit that Bon Iver is the sonic equivalent of an empty canvas totebag. Worse, the Justin Vernon-fronted act is wholly indicative of our musical fall from grace. What happened to us as a generation that this guy gets to bear our sonic torch? Those who came before us rocked, bumped and grinded. They exuded raw sexuality, riotous anger, and sweaty human realism. They hoovered drugs or angrily rejected them, they humped strangers in club bathrooms in adolescent indiscretion; they broke shit, laughed, cried, partied on rooftops or in warehouses, exorcised cultural demons and personal failures, made spectacles. We, instead, get a whiny guy who built his own studio in the woods, perfectly exemplifying that narcissistic hipster ethos of "Whatever man, I'm just gonna go over here and be chill, I don't want to be bothered or have my mellow harshed." Bon Iver coos the celebratory ballads of hip poseurs who refuse to get their hands dirty, that is, unless that filth is quaint and photogenic.
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij het leuk vindt en anderen het dus ook goed moeten vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Domste stukje tekst van 2014. Chapeau.
Uiteraard ben ik biased. Gaat echter om 't grote aantal belabberd onderbouwde statements en vergelijkingen. Zijn conclusie komt volledig uit de lucht vallen, nadat ie wat random dingen heeft geschreven. Pijnlijk niet grappig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat jij het leuk vindt en anderen het dus ook goed moeten vinden.
2012quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Domste stukje tekst van 2014. Chapeau.
O, dan maakt 't niet uit. Dat was nog voor de PS4. /carequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:54 schreef BoerBert het volgende:
[..]
2012Dat stuk is te oud voor hipsters om te caren.
Wacht. Was er ook een tijd voor de PS4?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
O, dan maakt 't niet uit. Dat was nog voor de PS4. /care
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht. Was er ook een tijd voor de PS4?
Hahaha ja nee onze bandnaam is waar we vandaan komen hhihiahahahahohohoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:12 schreef Norrage het volgende:
Beetje een LCD Soundsystem ripoff, maar zeer leuk Nederlands bandje!
Ja, beetje sufquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha ja nee onze bandnaam is waar we vandaan komen hhihiahahahahohoho
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit de afgelopen dagen weer 's flink aan hip hop uit de jaren '90. Man, wat is dat toch genieten.
Dit was ooit zo'n leuke band.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Zocalo het volgende:
Blood Red Shoes goes Miles Kane/Arctic Monkeys
Haha, dat station heb ik hier al een paar keer geplugged maar niemand wil natuurlijk naar mij luisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:34 schreef Näsenbar het volgende:
Net in een tweet van Eddie Argos van Art Brut gezien dat hij nu een programma presenteert op deze radiozender: http://www.fluxfm.de
Net even die playlist van vandaag (http://www.fluxfm.de/playlist/) doorgekeken en ik denk dat ik een nieuw favoriet radiostation heb.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was ooit zo'n leuke band.
Tsja, na een paar albums gaat het toch tegenwerken dat je maar met z'n tweeën op het podium staat. Zijn overigens wel echte tourbeesten. Live ook wel leuk en die meid mag er zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was ooit zo'n leuke band.
Het werd een beetje veel van hetzelfde op een gegeven moment. Wat dat betreft goed dat ze iets 'nieuws' doen, maar zal niet snel meer een album opzetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Tsja, na een paar albums gaat het toch tegenwerken dat je maar met z'n tweeën op het podium staat. Zijn overigens wel echte tourbeesten. Live ook wel leuk en die meid mag er zijn.
Mee eens hoewel ik het 1e album in de breedte ook prima vind.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:49 schreef ranja het volgende:
Ik vind het nooit zo nodig als een band z'n geluid 'moet' veranderen. Het is altijd maar de vraag of het nieuwe geluid net zo goed is als het oude, waardoor je fan bent geworden.
Bij Blood Red Shoes, het eerste album heeft een paar geweldige singles, het 2e album is als geheel geweldig maar de 3e viel zo hier en daar wat tegen. De EP van vorig jaar daarentegen was gewoon compromisloos hard. Ik hoop dus voor het 4e album op een mix tussen het nieuw gepostte nummer en het EP geluid, dan komt het wel goed.
Moet je wel alleen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef Kerftminister het volgende:
Heerlijk om deze op vol volume door de huiskamer te knallen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |