Hahaha ja nee onze bandnaam is waar we vandaan komen hhihiahahahahohohoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:12 schreef Norrage het volgende:
Beetje een LCD Soundsystem ripoff, maar zeer leuk Nederlands bandje!
Ja, beetje sufquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha ja nee onze bandnaam is waar we vandaan komen hhihiahahahahohoho
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit de afgelopen dagen weer 's flink aan hip hop uit de jaren '90. Man, wat is dat toch genieten.
Dit was ooit zo'n leuke band.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:24 schreef Zocalo het volgende:
Blood Red Shoes goes Miles Kane/Arctic Monkeys
Haha, dat station heb ik hier al een paar keer geplugged maar niemand wil natuurlijk naar mij luisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:34 schreef Näsenbar het volgende:
Net in een tweet van Eddie Argos van Art Brut gezien dat hij nu een programma presenteert op deze radiozender: http://www.fluxfm.de
Net even die playlist van vandaag (http://www.fluxfm.de/playlist/) doorgekeken en ik denk dat ik een nieuw favoriet radiostation heb.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was ooit zo'n leuke band.
Tsja, na een paar albums gaat het toch tegenwerken dat je maar met z'n tweeën op het podium staat. Zijn overigens wel echte tourbeesten. Live ook wel leuk en die meid mag er zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was ooit zo'n leuke band.
Het werd een beetje veel van hetzelfde op een gegeven moment. Wat dat betreft goed dat ze iets 'nieuws' doen, maar zal niet snel meer een album opzetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Tsja, na een paar albums gaat het toch tegenwerken dat je maar met z'n tweeën op het podium staat. Zijn overigens wel echte tourbeesten. Live ook wel leuk en die meid mag er zijn.
Mee eens hoewel ik het 1e album in de breedte ook prima vind.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:49 schreef ranja het volgende:
Ik vind het nooit zo nodig als een band z'n geluid 'moet' veranderen. Het is altijd maar de vraag of het nieuwe geluid net zo goed is als het oude, waardoor je fan bent geworden.
Bij Blood Red Shoes, het eerste album heeft een paar geweldige singles, het 2e album is als geheel geweldig maar de 3e viel zo hier en daar wat tegen. De EP van vorig jaar daarentegen was gewoon compromisloos hard. Ik hoop dus voor het 4e album op een mix tussen het nieuw gepostte nummer en het EP geluid, dan komt het wel goed.
Moet je wel alleen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef Kerftminister het volgende:
Heerlijk om deze op vol volume door de huiskamer te knallen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |