Heb je er ook eentje met een drop crotch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hater. Heb er 4. TS is niet fashionable.
Nee, ik ben toch geen homo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje met een drop crotch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zegt dit al wel genoeg tochquote:Zij raden aan de megging casual te dragen: met een mouwloos truitje, een hip jasje, een cap en stevige laarzen of retroschoenen.
quote:
Dit zijn geen meggings. Dit zijn Long Johns, lange boxer ondergoed voor in de koude winterdagen onder je normale kleding.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Mylene het volgende:
Jack & Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bjorn Borg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke motiefjes toch?
Die trend is al een tijd geleden gestopt hor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mannen worden echt gay as fuck en vrouwen worden steeds mannelijker. Wat een zieke, misselijkmakende trend is dit.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje met een drop crotch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FusionFreak / hakuna draagt leggings, maar of je die nou onder de mannen moet scharen is een tweede.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Leipo666 het volgende:
hoe heette die gast hier op Fok die dat soort meuk altijd droeg?
FusionFreak was het iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FusionFreak / hakuna draagt leggings, maar of je die nou onder de mannen moet scharen is een tweede.
Neuh, flikkers hebben stijl en dress sensequote:
Volgens mij ziet het er bij de gemiddelde man dan zo uit:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef Zana het volgende:
Is alleen voor mannen met een kleine piemel, of hoe doet "man" dat?
Skinny jeansquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:47 schreef RoW_0 het volgende:
No thanks. Ik draag gewoon skinny jeans en soms word ik daarmee zelfs uitgelachen. Niet dat ik iele benen heb, integendeel zelfs. Maar de jongens maken er wel eens grappen over. Vrouwen daarentegen vinden het geweldig
Geen idee. Ik ben alternatief. Tevens een zanger en ik treed ook best vaak op. Het maakt mij dan ook niets uit of jij mij nou op het internet uitlacht of niet. Ik vermaak mij prima ermeequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Skinny jeans
16 jarige justin bieber lovers vinden het wel leuk zeker
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben alternatief. Tevens een zanger en ik treed ook best vaak op. Het maakt mij dan ook niets uit of jij mij nou op het internet uitlacht of niet. Ik vermaak mij prima ermee
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, flikkers hebben stijl en dress sense
SPOILER: I beg to differ...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voorzie vooral dit soort taferelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef Zana het volgende:
Is alleen voor mannen met een kleine piemel, of hoe doet "man" dat?
Foto's als je 'm aanhebt aub.quote:
Spinal Tap.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik voorzie vooral dit soort taferelen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik voorzie vooral dit soort taferelen.
[ afbeelding ]
Gadverdamme, dat is gewoon ranzigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er bij de gemiddelde man dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Die Piraat is zeker niet gemiddeld
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef Deshain het volgende:
Sorry maar als je dat aantrekt moet je gewoon dood...
Ik heb als het héél koud is ook wel eens een legging onder mijn spijkerbroek aan, of een maillotquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Als lange onderbroek is het waarschijnlijk wel lekker warm in de winter bij een besneeuwde boswandeling
De fetish van Ts bevalt me totaal nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:24 schreef tjoptjop het volgende:
Ach, de vorige trends uit topics van TS kwamen er ook nooit door, dus we hoeven niet zo veel te vrezen hoor
LIF / Hot or not: stoere stiletto's voor mannen
LIF / Mannenmake-up moet kunnen
LIF / Panty's voor mannen
Same here. Ik werk altijd buiten en als het min 5 is is zo'n legging onder je gewone broek gewoon fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb als het héél koud is ook wel eens een legging onder mijn spijkerbroek aan, of een maillot![]()
daar zijn ze goed voor, maar niet om zó te dragen, het is gewoon géén gezicht
TS is een feminist.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Waterloos het volgende:
[..]
De fetish van Ts bevalt me totaal niet
daar heb ik thermisch ondergoed voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Same here. Ik werk altijd buiten en als het min 5 is is zo'n legging onder je gewone broek gewoon fijn.
Maar zo'n legging dragen als in de OP zal ik niet doen.
[Fok mode]Inderdaad erg klein geschapen...[/Fok mode]quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Die Piraat is zeker niet gemiddeld
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Rekt wel lekker mee als je een stijve krijgt
zou hem doen tot ie om zijn moesje roeptquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze is de bom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zou hem doen tot ie om zijn moesje roept
Volgens mij is hij gek op de smaak van kussensloopquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jij zou ook te vuig zijn voor deze arme jongen vrees ik
hij zou zich er in vast bijten Pietquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gek op de smaak van kussensloop
We kunnen hem sandwichenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij zou zich er in vast bijten Piet
Die kapsels en dat gephotoshoppped maakt het gewoon onrealistisch/lelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin hem nikste wijverig
hou ik niet van,,,
Als Piet klaar is met die arme jongen is er niet veel meer over van zijn kapsel vrees ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die kapsels en dat gephotoshoppped maakt het gewoon onrealistisch/lelijk.
Thumbs up voor Piet dan maar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als Piet klaar is met die arme jongen is er niet veel meer over van zijn kapsel vrees ik
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Thumbs up voor Piet dan maar!
Het is te hopen voor hem dat het bij een duim blijft...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Thumbs up voor Piet dan maar!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef DS4 het volgende:
Het is te hopen voor hem dat het bij een duim blijft...
Als dat aanslaat dan heb je een paar maanden later meggings met kruisvulling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef lovely_sunset het volgende:
is toch ideaal? weet je gelijk wat je in huis haalt!
Lucky youquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:25 schreef female81 het volgende:
Dit topic (en met name de meneer in die gehaakte megging van wat posts terug) gaat me in m'n slaap achtervolgen, denk ik.
Elke vrouwenafdeling van de lokale kledingzaak.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waar kan ik dit kopen kan het gewoon serieus niet vinden.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Paar besteld. Komt mijn booty goed tot uiting
Gewoon nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Alpha_X het volgende:
Hooguit in een combi met een short:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |