abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71760950
Eindelijk weer eens goed nieuws voor jullie mannen.
quote:
AMSTERDAM - Make-up voor mannen gaat het helemaal worden. Hun uiterlijke verzorging blijft tegenwoordig niet meer bij een lekker luchtje en een verzorgende crème. Ook eyeliners, nagellak en mascara kun je binnenkort in de toilettas van je man of vriend tegenkomen, als hij tenminste met zijn tijd wil meegaan.

rendwatchers waren er al een tijdje over uit: make-up voor mannen is helemaal hot. Make-upfabrikanten gingen in op deze nieuwe trend. Zo werd er een ’guyliner’ (eyeliner) van Taxi Man op de markt gebracht, lanceerde ontwerper Jean Paul Gaultier een uitgebreide mannenmake-up lijn op de markt en dat deed ook het merk Mac.

Eisen

Toch zien we de Nederlandse man nog niet zo snel naar een mascara grijpen in de winkels. Ze moeten toch nog een bepaalde drempel nemen. Volgens Martin Graaman van het merk Ego Cosmetics moet mannenmake-up aan bepaalde eisen voldoen. Zo moet een goede foundation ”absoluut onzichtbaar, lichtgewicht, matterend en neutraal van geur zijn.”

Heel normaal

In de wereld van mode en entertainment is het heel normaal dat mannen worden opgemaakt. Acteurs, presentatoren...allen worden bijgewerkt voor de camera. Ook in de muziekwereld zie je dat mannen gebruik make-up niet schuwen. Denk maar eens aan de band Tokio Hotel die hun gezichten goed in de schmink zetten en Chris Martin, de zanger van Coldplay, die met roze en rode nagellak is gespot.
bron

Wat vind jij van make-up voor mannen? Zou jij er bezwaar tegen hebben als jouw man of vriend gebruik maakt van foundation, mascara of een eyeliner?

TS begint, kennelijk is de huidverzorging voor de mannen een gat in de markt. Het heeft zo'n beetje overal een plekje veroverd in de drogisterijen. Dus wat dat de cosmeticabranche, die proberen nu hetzelfde met make-up speciaal voor mannen. Het zal dan wel niet meer lang duren voordat het Kruidvat ook met make-up speciaal voor mannen komt. En mijn man is echte man, die zou zoiets überhaupt niet in zijn hoofd halen.

Toch vind ik eyeliner, ik zal wel weer de enige zijn, bij Brandon van The Killers wel sexy staan. Hij draagt het echter niet meer. Oude foto's van hem:

maandag 10 augustus 2009 @ 14:35:44 #2
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71761004
Nee, alstublieft niet.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71761048
Ik ga wel met de tijd mee maar het moet natuurlijk niet te gek worden
Al kan ik wel bedenken hoe lichte mannen mascara in de toekomst iets heel gewoon zou kunnen worden
Steam id : Kim the boss.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:37:48 #4
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_71761059
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:35 schreef Verlicht het volgende:
Nee, alstublieft niet.
pi_71761070
Je hebt de avatar gejat van schatje. Of heb je een username verandering gekregen die ze zogenaamd nooit geven?
pi_71761092
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef NightH4wk het volgende:
Je hebt de avatar gejat van schatje. Of heb je een username verandering gekregen die ze zogenaamd nooit geven?
Niet erg ontopic, maar ze IS schatje.
pi_71761101
Wat mij betreft is het een homoding.
pi_71761104
Ik trek de (dikke, zwarte) lijn bij verzorgingsprodukten. Die hebben wel degelijk wat nut naast het er wat beter uitzien, maar mascara en andere cosmetica komt niet op mijn gezicht...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:40:48 #9
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71761145
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef Karasta het volgende:
Al kan ik wel bedenken hoe lichte mannen mascara in de toekomst iets heel gewoon zou kunnen worden
Ik vind het al jammer dat vrouwen make-up dragen. Ik doe het ook, maar licht, en toch vind ik het jammer dat ik het doe.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71761146
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef Karasta het volgende:
Dat zou men toen ook van huidverzorging voor mannen. En skinny jeans. Ik weet nog wat de reacties toen ik dat topic opende in 2006 ofzo. Nu heeft het allemaal een plek veroverd in de markt.
pi_71761156
Ah, toch een verandering van username.
pi_71761164
Mannen met make-up
Ik zie vrouwen trouwens ook het liefst zonder make-up.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:41:37 #13
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_71761168
Ik vind het vreselijk en doe er dus ook niet aan, maar als andere mannen denken er gelukkiger van te worden mogen ze dat natuurlijk geheel en al zelf weten.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:42:16 #14
264940 8108139dpths
pi_71761191
pi_71761192
Dat zeggen de zogenaamde trendwatchers nou al jaren. Zelf ken ik niemand die er ook maar over pijnst, en doe ik dat zelf ook niet. Een spulletje voor de gevoelige huid ok, maar eyeliner, rot op zeg.

Nu hoor ik ook niet bij de hippe V-hals-tot-onder-je-navel-in-de-winter-op-teenslippers-lopen crowd, misschien ligt het daar aan.

Oh, en dit gast op in de op gaat zo hard in de richting van Boy George in zn hoogtijdagen. Straalt toch geen mannelijkheid meer uit zo?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71761193
Is dat wijf in de OP trouwens Britney Spears?
pi_71761195
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat zou men toen ook van huidverzorging voor mannen. En skinny jeans. Ik weet nog wat de reacties toen ik dat topic opende in 2006 ofzo. Nu heeft het allemaal een plek veroverd in de markt.
Dat zijn de emo's en goths die dat dragen. Die zullen dit soort troep wel weer gebruiken.
pi_71761196
quote:
Een oude bekende van vroeger. Ja, mijn username is veranderd .

Dat was een aktie van FOK! voor een goed doel.

Ontopic, wanneer ga jij een mascara kopen?
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:43:18 #19
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_71761214
quote:
Je loopt weereens een paar jaar achter .
pi_71761227
Afschuwelijk, de volgende stap is mannen in jurken ?
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:45:04 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71761274
Lipstick

In echte mannenkleurtjes
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:45:09 #22
59897 sourcy
Sparkling...
pi_71761277
ja, het gaat het helemaal worden ja ik gebruik het zelf ook regelmatig

kusje
pi_71761293
Gaat hem bij mij sowieso niet worden. Andere mannen moeten lekker doen wat ze niet laten kunnen, maar hier ga ik echt geen tijd/geld in steken. Ik zie er namelijk geen enkel voordeel van.
pi_71761318
Huidverzorging voor mannen OK, echte make-up voor mannen (dus dingen als mascara, eyeliner etc) absoluut NEE! Zelf plamuur ik me ook niet vol (alleen een beetje oogmake up en eventueel beetje lipstick) dus als ik naast een vent zou lopen die zich volgeplamuurd heeft....
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71761346
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Een oude bekende van vroeger. Ja, mijn username is veranderd .

Dat was een aktie van FOK! voor een goed doel.

Het goede doel was een betere username? Schatje was ook nice btw.
quote:
Ontopic, wanneer ga jij een mascara kopen?
Niet nodig, mijn huid is perfect. Een keer probeerde m'n vriendin wat handcreme op me te smeren maar dat werd totaal niet absorbeerd door m'n huid en bleef lekker glibberig. Ik zou geen mascara kopen, iig niet voor mezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')