bronquote:AMSTERDAM - Make-up voor mannen gaat het helemaal worden. Hun uiterlijke verzorging blijft tegenwoordig niet meer bij een lekker luchtje en een verzorgende crème. Ook eyeliners, nagellak en mascara kun je binnenkort in de toilettas van je man of vriend tegenkomen, als hij tenminste met zijn tijd wil meegaan.
rendwatchers waren er al een tijdje over uit: make-up voor mannen is helemaal hot. Make-upfabrikanten gingen in op deze nieuwe trend. Zo werd er een ’guyliner’ (eyeliner) van Taxi Man op de markt gebracht, lanceerde ontwerper Jean Paul Gaultier een uitgebreide mannenmake-up lijn op de markt en dat deed ook het merk Mac.
Eisen
Toch zien we de Nederlandse man nog niet zo snel naar een mascara grijpen in de winkels. Ze moeten toch nog een bepaalde drempel nemen. Volgens Martin Graaman van het merk Ego Cosmetics moet mannenmake-up aan bepaalde eisen voldoen. Zo moet een goede foundation ”absoluut onzichtbaar, lichtgewicht, matterend en neutraal van geur zijn.”
Heel normaal
In de wereld van mode en entertainment is het heel normaal dat mannen worden opgemaakt. Acteurs, presentatoren...allen worden bijgewerkt voor de camera. Ook in de muziekwereld zie je dat mannen gebruik make-up niet schuwen. Denk maar eens aan de band Tokio Hotel die hun gezichten goed in de schmink zetten en Chris Martin, de zanger van Coldplay, die met roze en rode nagellak is gespot.
Niet erg ontopic, maar ze IS schatje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef NightH4wk het volgende:
Je hebt de avatar gejat van schatje. Of heb je een username verandering gekregen die ze zogenaamd nooit geven?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef Karasta het volgende:
Ik ga wel met de tijd mee maar het moet natuurlijk niet te gek worden
Al kan ik wel bedenken hoe lichte mannen mascara in de toekomst iets heel gewoon zou kunnen worden
Dat zou men toen ook van huidverzorging voor mannen. En skinny jeans. Ik weet nog wat de reacties toen ik dat topic opende in 2006 ofzo. Nu heeft het allemaal een plek veroverd in de markt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef Karasta het volgende:
Ik ga wel met de tijd mee maar het moet natuurlijk niet te gek worden
Dat zijn de emo's en goths die dat dragen. Die zullen dit soort troep wel weer gebruiken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat zou men toen ook van huidverzorging voor mannen. En skinny jeans. Ik weet nog wat de reacties toen ik dat topic opende in 2006 ofzo. Nu heeft het allemaal een plek veroverd in de markt.
Een oude bekende van vroeger. Ja, mijn username is veranderdquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef NightH4wk het volgende:
Je hebt de avatar gejat van schatje. Of heb je een username verandering gekregen die ze zogenaamd nooit geven?
Je loopt weereens een paar jaar achterquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef NightH4wk het volgende:
Het goede doel was een betere username? Schatje was ook nice btw.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:42 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een oude bekende van vroeger. Ja, mijn username is veranderd.
Dat was een aktie van FOK! voor een goed doel.
Niet nodig, mijn huid is perfect.quote:Ontopic, wanneer ga jij een mascara kopen?
Welke inderdaad qua fashionability zeer goed draagbaar zijn nu.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef Bowlingbal het volgende:
Oh, is dit weer die Telegraaf welke eerder al zei dat diep uitgesneden V-hals shirts het helemaal zouden worden?
Bij die vieze voetballers is het iig wel een hype.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef Bowlingbal het volgende:
Oh, is dit weer die Telegraaf welke eerder al zei dat diep uitgesneden V-hals shirts het helemaal zouden worden?
Ja.
Zeg nou eerlijk, een rok staat toch best wel goed bij Marc Jacobs van Louis Vuitton:quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Afschuwelijk, de volgende stap is mannen in jurken?
Gelukkig heb ik een man die daar niet begint. En als hij dat wel doet zou dat een enorme afknapper zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef Mylene het volgende:
Wat vind jij van make-up voor mannen? Zou jij er bezwaar tegen hebben als jouw man of vriend gebruik maakt van foundation, mascara of een eyeliner?
We hebben toch al jurkdragende mannen hier: we noemen het moslims.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Afschuwelijk, de volgende stap is mannen in jurken?
Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, een rok staat toch best wel goed bij Marc Jacobs van Louis Vuitton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die kuiten ook.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, een rok staat toch best wel goed bij Marc Jacobs van Louis Vuitton:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die kuiten ook.
Mijn God, daar kan ik nooit nat van worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die kuiten ook.
Normaal gesproken kunnen witte sokken, behalve dan om te sporten, niet. Maar als Marc Jacobs het draagt kan het wel. Ik voorspel dan ook dat het dragen van witte sokken binnenkort done is.quote:
Verder dan de Schotten, Romeinen en de Arabische landen moet het niet gaan. Rokken voor mannen als mode-artikel...nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die kuiten ook.
Stel je niet zo aan zeg. Over een paar jaar draag ook jij een luchtige foundation en mascara.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:58 schreef Ps2K het volgende:
Wanneer begrijpen die teringlijers nou eens dat mannen geen make up nodig hebben of willen. Godverdomme laat die homo's dan gewoon dat wijven spul kopen, scheelt ook weer in de marketing.
Ik snij nog liever met een bot roestig mes een aantal vingers afquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Over een paar jaar draag ook jij een luchtige foundation en mascara.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |