quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef Deshain het volgende:
Sorry maar als je dat aantrekt moet je gewoon dood...
Ik heb als het héél koud is ook wel eens een legging onder mijn spijkerbroek aan, of een maillotquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Als lange onderbroek is het waarschijnlijk wel lekker warm in de winter bij een besneeuwde boswandeling
De fetish van Ts bevalt me totaal nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:24 schreef tjoptjop het volgende:
Ach, de vorige trends uit topics van TS kwamen er ook nooit door, dus we hoeven niet zo veel te vrezen hoor
LIF / Hot or not: stoere stiletto's voor mannen
LIF / Mannenmake-up moet kunnen
LIF / Panty's voor mannen
Same here. Ik werk altijd buiten en als het min 5 is is zo'n legging onder je gewone broek gewoon fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb als het héél koud is ook wel eens een legging onder mijn spijkerbroek aan, of een maillot![]()
daar zijn ze goed voor, maar niet om zó te dragen, het is gewoon géén gezicht
TS is een feminist.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Waterloos het volgende:
[..]
De fetish van Ts bevalt me totaal niet
daar heb ik thermisch ondergoed voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef Gewas het volgende:
[..]
Same here. Ik werk altijd buiten en als het min 5 is is zo'n legging onder je gewone broek gewoon fijn.
Maar zo'n legging dragen als in de OP zal ik niet doen.
[Fok mode]Inderdaad erg klein geschapen...[/Fok mode]quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Die Piraat is zeker niet gemiddeld
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Rekt wel lekker mee als je een stijve krijgt
zou hem doen tot ie om zijn moesje roeptquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze is de bom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zou hem doen tot ie om zijn moesje roept
Volgens mij is hij gek op de smaak van kussensloopquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]jij zou ook te vuig zijn voor deze arme jongen vrees ik
hij zou zich er in vast bijten Pietquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gek op de smaak van kussensloop
We kunnen hem sandwichenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij zou zich er in vast bijten Piet
Die kapsels en dat gephotoshoppped maakt het gewoon onrealistisch/lelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin hem nikste wijverig
hou ik niet van,,,
Als Piet klaar is met die arme jongen is er niet veel meer over van zijn kapsel vrees ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die kapsels en dat gephotoshoppped maakt het gewoon onrealistisch/lelijk.
Thumbs up voor Piet dan maar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als Piet klaar is met die arme jongen is er niet veel meer over van zijn kapsel vrees ik
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Thumbs up voor Piet dan maar!
Het is te hopen voor hem dat het bij een duim blijft...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Thumbs up voor Piet dan maar!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef DS4 het volgende:
Het is te hopen voor hem dat het bij een duim blijft...
Als dat aanslaat dan heb je een paar maanden later meggings met kruisvulling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef lovely_sunset het volgende:
is toch ideaal? weet je gelijk wat je in huis haalt!
Lucky youquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:25 schreef female81 het volgende:
Dit topic (en met name de meneer in die gehaakte megging van wat posts terug) gaat me in m'n slaap achtervolgen, denk ik.
Elke vrouwenafdeling van de lokale kledingzaak.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waar kan ik dit kopen kan het gewoon serieus niet vinden.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Paar besteld. Komt mijn booty goed tot uiting
Gewoon nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Alpha_X het volgende:
Hooguit in een combi met een short:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |