Die kapsels en dat gephotoshoppped maakt het gewoon onrealistisch/lelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin hem nikste wijverig
hou ik niet van,,,
Als Piet klaar is met die arme jongen is er niet veel meer over van zijn kapsel vrees ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die kapsels en dat gephotoshoppped maakt het gewoon onrealistisch/lelijk.
Thumbs up voor Piet dan maar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als Piet klaar is met die arme jongen is er niet veel meer over van zijn kapsel vrees ik
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Thumbs up voor Piet dan maar!
Het is te hopen voor hem dat het bij een duim blijft...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Thumbs up voor Piet dan maar!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef DS4 het volgende:
Het is te hopen voor hem dat het bij een duim blijft...
Als dat aanslaat dan heb je een paar maanden later meggings met kruisvulling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef lovely_sunset het volgende:
is toch ideaal? weet je gelijk wat je in huis haalt!
Lucky youquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:25 schreef female81 het volgende:
Dit topic (en met name de meneer in die gehaakte megging van wat posts terug) gaat me in m'n slaap achtervolgen, denk ik.
Elke vrouwenafdeling van de lokale kledingzaak.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waar kan ik dit kopen kan het gewoon serieus niet vinden.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Paar besteld. Komt mijn booty goed tot uiting
Gewoon nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Alpha_X het volgende:
Hooguit in een combi met een short:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |