Heb je er ook eentje met een drop crotch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hater. Heb er 4. TS is niet fashionable.
Nee, ik ben toch geen homo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje met een drop crotch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk zegt dit al wel genoeg tochquote:Zij raden aan de megging casual te dragen: met een mouwloos truitje, een hip jasje, een cap en stevige laarzen of retroschoenen.
Michael Jackson had er ook zo één.quote:
quote:
Dit zijn geen meggings. Dit zijn Long Johns, lange boxer ondergoed voor in de koude winterdagen onder je normale kleding.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Mylene het volgende:
Jack & Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bjorn Borg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke motiefjes toch?
Die trend is al een tijd geleden gestopt hor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mannen worden echt gay as fuck en vrouwen worden steeds mannelijker. Wat een zieke, misselijkmakende trend is dit.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje met een drop crotch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FusionFreak / hakuna draagt leggings, maar of je die nou onder de mannen moet scharen is een tweede.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Leipo666 het volgende:
hoe heette die gast hier op Fok die dat soort meuk altijd droeg?
FusionFreak was het iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
FusionFreak / hakuna draagt leggings, maar of je die nou onder de mannen moet scharen is een tweede.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop