SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen aldo-titel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef Etsu het volgende:
Eigen schuld LMI, ik wilde 'LMI' in de titel, kaap jij hem.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef Etsu het volgende:
Eigen schuld LMI, ik wilde 'LMI' in de titel, kaap jij hem.
Wantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Blijkbaar gaat het een beetje los in Oekraïne
Vitaly gaat met iedereen op de vuistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Blijkbaar gaat het een beetje los in Oekraïne
Die is hier toch nietquote:
quote:
quote:The Ukrainian government illegally passed brutal legislation without following proper parliamentary procedure.
Since Ukraine has no independent judiciary to nullify the illegal laws, the Ukrainian people have a mandate to use violence against the government until said legislation is repealed.
If they don't riot, their civil rights will be stripped away and Ukraine will become a totalitarian police state.
Veel politiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/euromajdan/pop-out
Ik kan nu niet kijken omdat trein, wat is er aan de hand, een uur geleden was het matten
Ja, en terechtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
Die gasten zijn toch al een paar dagen aan het "matten"?
Boel in de fik steken en slopen enzo...
Jij doet rechten he, heb je ook kennis over fraudezaken?quote:
Nou dan. Als je zelf al weet dat het al een paar dagen bezig is, waarom vraag je dan wat ze aan het doen zijn?quote:
Niet echt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij doet rechten he, heb je ook kennis over fraudezaken?
Doe niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou dan. Als je zelf al weet dat het al een paar dagen bezig is, waarom vraag je dan wat ze aan het doen zijn?
Fraude is nooit toegestaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FF kijken of ik veroordeeld kan worden
Nouja, op dit moment. Ik wist niks van een livestream tot nu toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou dan. Als je zelf al weet dat het al een paar dagen bezig is, waarom vraag je dan wat ze aan het doen zijn?
laat maar je weet het toch nietquote:
Fouten maken is menselijk. Als er fouten zijn gemaakt, ziet de inspecteur dat wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
laat maar je weet het toch niet![]()
ik moet belastingaangifte doenmaar ik ben daar niet zo vaardig in dus dat kan wat foutjes opleveren
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk. Als er fouten zijn gemaakt, ziet de inspecteur dat wel.Of hij vraagt om meer informatie.
Ze zien vast wel het verschil tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten, toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk. Als er fouten zijn gemaakt, ziet de inspecteur dat wel.Of hij vraagt om meer informatie.
Ik heb ook weleens fouten gemaakt in mijn belastingaangiften hoor.quote:
Wie weet bedot ik wel opzettelijk maar staat het als kleine fout?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zien vast wel het verschil tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten, toch?
Dat soort dingen zouden verplicht moeten zijn op de middelbare
mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens fouten gemaakt in mijn belastingaangiften hoor.En als de inspecteur dacht van: "hmm dit klopt niet", kreeg ik een brief.
Boefjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet bedot ik wel opzettelijk maar staat het als kleine fout?
Waar ligt de grens tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten? Ik bedoel: hoe weet de inspecteur dat? Een getalletje minder bij het opgeven kan je worden bestempeld als niet te goeder trouw, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zien vast wel het verschil tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten, toch?
Dat soort dingen zouden verplicht moeten zijn op de middelbare
zo vroeg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit trouwens aan een bak babi pangang
Jij liever dan ik. Het lukt mij niet om dat 's morgens naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit trouwens aan een bak babi pangang
laat die grap maar weg, ik heb gewoon gisteren chinees afgehaald en zit nu aan de restjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo vroeg?![]()
[Grap die met Ezell te maken heeft]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Het lukt mij niet om dat 's morgens naar binnen te werken
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot afquote:
gadverdammequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot af
Jeetjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtMaar warm ontbijten is
Van warm ontbijten wordt je een stuk actiever heb ik het ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtMaar warm ontbijten is
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot af
Sterke maag ditdatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje
Ik kan 's morgens vroeg echt niks door m'n keel krijgen. Dan moet het al rond deze tijd zijn dat een broodje of brinta misschien lukt.
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sterke maag ditdat![]()
brinta vind ik dan weer vies s'ochtends, dan zit je meteen aan zo'n droge bak cement
Dat is toch de bedoeling van brinta?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.
Ik vind het wel lekker hoor. En lepelt makkelijk naar binnen, dat is voor mij het voordeel. En je moet niet teveel brinta door de melk heen doen inderdaad want dan blijft je lepel er rechtop in staan.
brinta sowiesoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sterke maag ditdat![]()
brinta vind ik dan weer vies s'ochtends, dan zit je meteen aan zo'n droge bak cement
Nog viezer s'ochtendsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
brinta sowieso
Gewoon een bak muesli
Je kunt het zo dik maken als je zelf wilt. Ik dacht dat dat het idee was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van brinta?
Ja maar jij drinkt koffie, dat kan ik niet eens ruiken 's morgens vroeg zonder over m'n nek te gaan. Laat staan drinken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
brinta sowieso
Gewoon een bak muesli
Tot de volgende Vilaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Op naar de uni voor een dag vol vertier![]()
Hasta la pasta mensen
Ectoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:29 schreef Elan het volgende:
Ontbijten doe je met een peuk![]()
Tot 12:00 eet ik niks.
Ieuw... waarom meld je dit?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zit momenteel op de wc; de lucht is niet te harden.
Dit doe ik trouwens altijd sochtends.
picsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zit momenteel op de wc; de lucht is niet te harden.
Dit doe ik trouwens altijd sochtends.
Stuur het dan wel via dm naar het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil dat AB over zijn/haar nek gaat.
Een foto van jou werkt daar ook prima voor hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil dat AB over zijn/haar nek gaat.
Ik wil dit topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stuur het dan wel via dm naar het.
OOOHHH OHHHH BRAA BRAA POW POW POWquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een foto van jou werkt daar ook prima voor hoor
En in TC zeggen dat je op mij verliefd was. Whut?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een foto van jou werkt daar ook prima voor hoor
Jij snapt ook niks van trollen/sarcasme hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En in TC zeggen dat je op mij verliefd was. Whut?
Een foto van poep zorgt echt niet voor boulimiaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks van trollen/sarcasme he
Je wilt zeker dat ik boulimie ontwikkel en ga kotsen
En bij jou ontbreekt het deel van je hersenen dat verbindingen legt en doordenktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een foto van poep zorgt echt niet voor boulimia
Zeg ik dat dan? Nee. Beter lezen voortaan. Dat stond los van dat andere.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boulimia nervosa, ook bekend als boulimie is een psychiatrische ziekte waarin een persoon terugkerende eetbuien heeft gevolgd door een of meer van de volgende, opzettelijke handelingen die de opname van het voedsel compenseren en gewichtstoename verhinderen:
braken
ongepast gebruik van laxeermiddelen of andere medicijnen
bovenmatige lichamelijke oefening
vasten
Heeft niks te maken met het zien van iets ranzigs.
Doe normaal
Daarom zit ik nu ook in de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En bij jou ontbreekt het deel van je hersenen dat verbindingen legt en doordenkt
Nee hoor, ik zoek geen ruzie. VA moet gewoon eens beter lezen. Ik zeg nergens dat je boulimie krijgt van het zien van iets ranzigs.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef Etsu het volgende:
En we gaan weer ruzie maken. Goed werk AB
Het ging over LMI's schijt en over een foto van mijn gezicht en boulimia ontwikkelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij bent hier degene die een verband lijkt te leggen tussen de foto van etsu's schijt en boulimia ontwikkelen?
Begin er dan niet over?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zoek geen ruzie. VA moet gewoon eens beter lezen. Ik zeg nergens dat je boulimie krijgt van het zien van iets ranzigs.
Nee, het ging over kotsen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij bent hier degene die een verband lijkt te leggen tussen de foto van etsu's schijt en boulimia ontwikkelen?
nog steeds heeft dat weinig met boulimia te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ging over LMI's schijt en over een foto van mijn gezicht en boulimia ontwikkelen.
Klopt, maar het blijft AB he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog steeds heeft dat weinig met boulimia te maken.
En het was zo leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:53 schreef Omdatappel het volgende:
Nu heb ik het topic vermoord, sorry.
als jij er bent welquote:
Ik deed het niet expres!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het was zo leuk.
Tot JIJ kwam.
quote:
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het was zo leuk.
Tot JIJ kwam.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien hier in de sc
succesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ook wel.
Nu weer weg, want er moet aan school gewerkt worden. Kusjes.
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trauma gekregen van de heb-je-appboy?
Ik ben heel volwassen een boodschappenlijstje aan het maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is de slecht geinformeerde onrust weg?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben heel volwassen een boodschappenlijstje aan het maken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, als er willekeurige dingen worden geroepen die kant nog wal raken wordt ik een beeeeeeetje zenuwachtigquote:
Meidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, als er willekeurige dingen worden geroepen die kant nog wal raken wordt ik een beeeeeeetje zenuwachtig
wat fijn voor jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een tosti verslonden. Ik haalde hier veel voldoening uit.
De lucht was grijs maar de gele, gesmolten kaas toverde desalniettemin alsnog een glimlach op mijn gelaat
Nu uitpoepen nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
De lucht was grijs maar de gele, gesmolten kaas toverde desalniettemin alsnog een glimlach op mijn gelaat
Hoe laat is je tentamen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijven zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Furdinand het volgende:
Ik zit in de bus naar huis. Deze bus komt langs een smullers. Zal ik uitstappen voor een kipburger? Dan moet ik wel 15 minuten wachten op de volgende bus.... Wat zal ik doen?
Druk op het rode knoppie en stap uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef Furdinand het volgende:
Halte komt er bijna aan... Ik ben besluiteloos.
Wie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al je schoolopdracht gemaakt inmiddels?quote:
voor 12en een kroket uit de muur trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:39 schreef Furdinand het volgende:
Godgloeiende... De smullers is dicht
Je had gister al, vreetzakje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:39 schreef Furdinand het volgende:
Godgloeiende... De smullers is dicht
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al je schoolopdracht gemaakt inmiddels?![]()
Zusje halen van school kus
Dat was kansberekenen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
Hey mensen
Ik heb een 5.4 voor wiskunde. Ik ben blij
Wat sta je nu gemiddeld?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
Hey mensen
Gaat het een probleem worden, je wiskunde cijfer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
Ja alle kans heb ik fout en normale verdeling heb ik goed
Weet niet hoeveel ik gemiddeld sta nu
Dat is toch een onvoldoende ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
Hey mensen
quote:
wat is jouw favo smullers furdi? die hamburgers zijn best wel te etenquote:
Je had toch ook alleen maar normale verdeling geleerd? En kans amper?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
Ja alle kans heb ik fout en normale verdeling heb ik goed
Weet niet hoeveel ik gemiddeld sta nu
Vast wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er nog mensen de mp3 spelers gebruiken ?
mijn favo is de kipburger. Daarna de hamburger.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is jouw favo smullers furdi? die hamburgers zijn best wel te eten
kipburger nooit op, samen een keer etenswaren testen en dan een cijfer geven op eetbaarheid?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mijn favo is de kipburger. Daarna de hamburger.
Doen we!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kipburger nooit op, samen een keer etenswaren testen en dan een cijfer geven op eetbaarheid?
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er nog mensen de mp3 spelers gebruiken ?
Ik gebruik altijd m'n telefoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.
Ik kom niet buiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.
quote:
ik zie je danquote:
ik injecteer het altijd direct in mijn anusquote:
Ik in mijn perineum. Goed spul man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik injecteer het altijd direct in mijn anus
3 februari.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Wanneer moet het nou af zijn dan?
Kusje terug
Ik zit al in de treinquote:
Al wel aan begonnen?quote:
Ja, gaat al iets beter, maar nog niet denderend.quote:
Awwwquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, gaat al iets beter, maar nog niet denderend.Heb te veel ideeën, maar moet ook verhaaltje omheen en shit.
beetje saai, weinig mensenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haaaaai, leuke verjaardag gehad?
Hoop het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AwwwHoop dat het je gaat lukken, moet wel goed komen toch?
Nog Veenendalers over de vloer gehad?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje saai, weinig mensenIk vier het nog een keer met mijn vrienden over een paar weekjes
Was het een kringverjaardag met leverworst en kaas?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje saai, weinig mensenIk vier het nog een keer met mijn vrienden over een paar weekjes
Jup, 2. Dat was dus de enige familie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog Veenendalers over de vloer gehad?
Jammer. Hopelijk wordt het met je vrienden minder saai, maar dat zal vast wel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het een kringverjaardag met leverworst en kaas?
Komen Furdi en ik jou smullers trakterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoop het.
Hoe gaat het met jou? Al verbetering?
Hahaha, mooi manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Nope. Wel augurk met boterhamworst. Maar dat is jeugdsentiment voor me
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Ik hoop al jaren Heloef deze taart te kunnen geven, maar tot op heden nog geen succes.
[ afbeelding ]
Wie is Heloef nou weer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Ik hoop al jaren Heloef deze taart te kunnen geven, maar tot op heden nog geen succes.
[ afbeelding ]
User, omgekeerde Saab en tevens hele goede vriend.quote:
Van wie? Van jou of van hem?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
User, omgekeerde Saab en tevens hele goede vriend.
okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me maar eens optutten. Misschien dat ik me daar wat vrolijker door ga voelen.
Ik heb nu de hele tijd het gevoel alsof ik op het punt sta om te huilen.
te groot?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Godgodverdomme, eindelijk wat kleding uit usa binnen, pas ik de broeken to-taal niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Godgodverdomme, eindelijk wat kleding uit usa binnen, pas ik de broeken to-taal niet
veel te kleinquote:
ja, o godverdomme behoorlijk wat centen in gestoptquote:
Kan je niet retouren dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, o godverdomme behoorlijk wat centen in gestopt
Gewoon in Nederland bestellen voortaan joh. Makkelijk retourneren ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, o godverdomme behoorlijk wat centen in gestopt
Nederlandse meesterras is natuurlijk veel groter dan de gemiddelde inferieure Amerikaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veel te klein
maat 34 besteld en past als een maat 31-32
mja 29eur retourkosten, ook al 29hierheen besteld..dat is 58eur weggooien.quote:
wat voor broeken zijn het?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veel te klein
maat 34 besteld en past als een maat 31-32
Mja scheelde in dit geval op 2 broeken 110eurquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland bestellen voortaan joh. Makkelijk retourneren ook.
Levi 504 donkerblauwquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat voor broeken zijn het?
dat is namelijk mijn maat
10 dagen wachten op broeken die niet passen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja scheelde in dit geval op 2 broeken 110eur
daar wacht ik wel 10 dagen meer voor
ja en een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
10 dagen wachten op broeken die niet passen ja
ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Levi 504 donkerblauw
en een diesel x adidas broek (al denk ik dat die niets voor je is)
Ja dus ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt geld zat man, met je motor
Je zei net dat je 58 euro hebt weggegooidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dus ?
moet je het dan over de balk gooien?
Leer lezen johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zei net dat je 58 euro hebt weggegooid
Iedereen is alvast aan het rouwen geslagen, inmiddels zijn de laatste 12 uur van mijn leven als 23-jarige al anderhalf uur aan de gang.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is alvast aan het rouwen geslagen, inmiddels zijn de laatste 12 uur van mijn leven als 23-jarige al anderhalf uur aan de gang.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is alvast aan het rouwen geslagen, inmiddels zijn de laatste 12 uur van mijn leven als 23-jarige al anderhalf uur aan de gang.
Spannendquote:
We zullen ons sterk moeten houden die 3 maanden. Het zal zwaar worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we ons er doorheen zullen slaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nog 12 uur een sterke onderlinge band. Ik zal rouwen, maar over een kleine 3 maanden zal alles weer koek en ei zijn
www.cheapsites.nlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef LETMEIN het volgende:
Waar kan ik goedkoop een website hosten
Ik zal de minuten, uren, dagen en maanden afstrepen tot het moment dat wij weer een even aantal kaarsjes mogen uitblazen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen ons sterk moeten houden die 3 maanden. Het zal zwaar worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we ons er doorheen zullen slaan
stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal de minuten, uren, dagen en maanden afstrepen tot het moment dat wij weer een even aantal kaarsjes mogen uitblazen.
Het moment dat onze korting bij Specsavers weer gelijk zal vallen zal ik huilen van geluk. Geluk wat ik jou morgen overigens ook tot in het extreme toewens.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal de minuten, uren, dagen en maanden afstrepen tot het moment dat wij weer een even aantal kaarsjes mogen uitblazen.
Het moment dat onze korting bij Specsavers weer gelijk zal vallen zal ik huilen van geluk. Geluk wat ik jou morgen overigens ook tot in het extreme toewens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet je bek houden. EssnHills en ik hebben een zeer emotionele onderlinge band. Ik begluur haar, zij doet boodschappenquote:
Hij is gewoon jaloers op wat wij hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je bek houden. EssnHills en ik hebben een zeer emotionele onderlinge band. Ik begluur haar, zij doet boodschappen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, maar veel achter de computer zitten schijnt bijziendheid te bevorderen. Wat niet is kan nog komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat als je je laptop op schoot neemt? Technisch gezien (hihi, gezien, snapjenem?) zit je dan onder je computer. Zou dat verschil uitmaken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar veel achter de computer zitten schijnt bijziendheid te bevorderen. Wat niet is kan nog komen.
Ge zien het enkel voor mannen doodzaad zou opleveren zal het voor jou geen zichtbare gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als je je laptop op schoot neemt? Technisch gezien (hihi, gezien, snapjenem?) zit je dan onder je computer. Zou dat verschil uitmaken?
Bosjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik zat vroeger uren voor de TV en computer en ben behoorlijk verziend![]()
Wellicht dat ik als wijze vrouw van 24 vannacht om middernacht het licht zal zien en deze levensvraag zal kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ge zien het enkel voor mannen doodzaad zou opleveren zal het voor jou geen zichtbare gevolgen hebben.
Maar aange zien mijn expertise niet echt op dit gebied ligt heb ik er niet heel veel zicht op.
Hoe is het met je?quote:
Heel onderzoek naar geweest. Groep Inuit kinderen werd uit elkaar gehaald daar waar de ene een 'normale' westerse opvoeding kreeg en de andere helft bij de Inuitgroep bleef.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik zat vroeger uren voor de TV en computer en ben behoorlijk verziend![]()
Ook goedquote:
Okee, is denk ik wel te beredeneren maar ik heb dus in principe een bril voor veraf, maar door een vrij grote sterkte zie ik al bijna alleen maar waas, zonder hulpmiddelen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel onderzoek naar geweest. Groep Inuit kinderen werd uit elkaar gehaald daar waar de ene een 'normale' westerse opvoeding kreeg en de andere helft bij de Inuitgroep bleef.
Het bleek dat al die technologie op paar cm van de ogen aanzienlijk meer bijziendheid en daarmee brillen had veroorzaakt.
Ik vraag mij af wat dit inhoudt voor over 10/20 jaar met al die smartphones onder de jeugd
Einde nutteloze trivia
Appeltaart, altijd appeltaart. Kan ik ook een stukje komen afhalen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed
Ik probeer te bedenken wat voor taart ik ga maken.
Bananenbavaroisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed
Ik probeer te bedenken wat voor taart ik ga maken.
Ik heb ook wel eens gelezen dat intensief gebruik van de ogen voor bijvoorbeeld lezen of naar een scherm staren en alle impulsen daaruit opvangen geen schade toebrengt aan de ogen, maar dat het daardoor eerder 'opvalt' dat je niet alles even scherp ziet en daardoor sneller een bril nodig hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel onderzoek naar geweest. Groep Inuit kinderen werd uit elkaar gehaald daar waar de ene een 'normale' westerse opvoeding kreeg en de andere helft bij de Inuitgroep bleef.
Het bleek dat al die technologie op paar cm van de ogen aanzienlijk meer bijziendheid en daarmee brillen had veroorzaakt.
Ik vraag mij af wat dit inhoudt voor over 10/20 jaar met al die smartphones onder de jeugd
Einde nutteloze trivia
Appeltaart is altijd lekker inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appeltaart, altijd appeltaart. Kan ik ook een stukje komen afhalen?
De bovenste nog nooit gehad, en kruimel ben ik nooit zo'n fan van geweestquote:
Hoiquote:
Jaquote:
Jimboquote:
Primaquote:
naww wat was er mis? rekenign niet betaaldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo
Had even geen zin in internetten en computeren enzo
Je UIZo herken ik je toch niet
Je hebt wel een beetje een rare UI.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naww wat was er mis? rekenign niet betaald?
`
Nee ik was gewoon andere dingen aan het doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naww wat was er mis? rekenign niet betaald?
`
Deels waar. Bij de eerder aangehaalde Inuits is bijziendheid juist extra schadelijk qua jagen natuurlijk wat hun primaire voedselbron is. Al zal lezen best meevallen, het kunstlicht daarentegen weer om te kunnen lezen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gelezen dat intensief gebruik van de ogen voor bijvoorbeeld lezen of naar een scherm staren en alle impulsen daaruit opvangen geen schade toebrengt aan de ogen, maar dat het daardoor eerder 'opvalt' dat je niet alles even scherp ziet en daardoor sneller een bril nodig hebt.
Vroeger hadden waren bijna alle brildragers geleerden, zij lazen veel en daarbij heb je sneller een bril nodig dan bijvoorbeeld als simpele boer.
Dus oorzaak en gevolg omgedraaid
nu al 2 weken oid ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een rare UI.
kan je ook een beetje naaien ? (no pun intended)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon andere dingen aan het doen![]()
Serie kijken en ondertussen lekker borduren of haken.
En lekker actief geweest enzo. En natuurlijk studeren.
had je gister niet moeten drinkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt totaal niet helder vandaag.
jij bent raarquote:
Toch trots op je dat je er gister wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had niet voor 8:00 moeten opstaan. Was duidelijk te ambitieus
nee jij bent raarquote:
Top sjoelscore en alles. Mijn avond kon niet meer stuk en toen mocht ik nog samen met Liesje lopen ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch trots op je dat je er gister was
Haha, ik ben wel begonnen met leren naaienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je ook een beetje naaien ? (no pun intended)
ik heb een te kleine broek die ik niet terug wil sturen, dus als je dr een stuk tussen kan zetten ben ik je eeuwig dankbaar
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.quote:
Hoezo in de rij staan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.
Oh zo'n actiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.
Bejaarden.. die stelen pas veel..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af..
Iemand zei omdat studenten veel stelen..
liesjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top sjoelscore en alles. Mijn avond kon niet meer stuk en toen mocht ik nog samen met Liesje lopen ook
Ik kan dit nummer nog altijd mee'zingen'. Dat is ook wel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |