Doen we!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kipburger nooit op, samen een keer etenswaren testen en dan een cijfer geven op eetbaarheid?
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er nog mensen de mp3 spelers gebruiken ?
Ik gebruik altijd m'n telefoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.
Ik kom niet buiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.
quote:
ik zie je danquote:
ik injecteer het altijd direct in mijn anusquote:
Ik in mijn perineum. Goed spul man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik injecteer het altijd direct in mijn anus
3 februari.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Wanneer moet het nou af zijn dan?
Kusje terug
Ik zit al in de treinquote:
Al wel aan begonnen?quote:
Ja, gaat al iets beter, maar nog niet denderend.quote:
Awwwquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, gaat al iets beter, maar nog niet denderend.Heb te veel ideeën, maar moet ook verhaaltje omheen en shit.
beetje saai, weinig mensenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haaaaai, leuke verjaardag gehad?
Hoop het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
AwwwHoop dat het je gaat lukken, moet wel goed komen toch?
Nog Veenendalers over de vloer gehad?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje saai, weinig mensenIk vier het nog een keer met mijn vrienden over een paar weekjes
Was het een kringverjaardag met leverworst en kaas?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beetje saai, weinig mensenIk vier het nog een keer met mijn vrienden over een paar weekjes
Jup, 2. Dat was dus de enige familie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nog Veenendalers over de vloer gehad?
Jammer. Hopelijk wordt het met je vrienden minder saai, maar dat zal vast wel.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het een kringverjaardag met leverworst en kaas?
Komen Furdi en ik jou smullers trakterenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoop het.
Hoe gaat het met jou? Al verbetering?
Hahaha, mooi manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Nope. Wel augurk met boterhamworst. Maar dat is jeugdsentiment voor me
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Ik hoop al jaren Heloef deze taart te kunnen geven, maar tot op heden nog geen succes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |