Gaat het een probleem worden, je wiskunde cijfer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
Ja alle kans heb ik fout en normale verdeling heb ik goed
Weet niet hoeveel ik gemiddeld sta nu

Dat is toch een onvoldoende ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
Hey mensen
Ik heb een 5.4 voor wiskunde. Ik ben blij

quote:

wat is jouw favo smullers furdi? die hamburgers zijn best wel te etenquote:

Je had toch ook alleen maar normale verdeling geleerd? En kans amper?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
Ja alle kans heb ik fout en normale verdeling heb ik goed
Weet niet hoeveel ik gemiddeld sta nu

Vast wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er nog mensen de mp3 spelers gebruiken ?

mijn favo is de kipburger. Daarna de hamburger.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is jouw favo smullers furdi? die hamburgers zijn best wel te eten

kipburger nooit op, samen een keer etenswaren testen en dan een cijfer geven op eetbaarheid?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mijn favo is de kipburger. Daarna de hamburger.

Doen we!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kipburger nooit op, samen een keer etenswaren testen en dan een cijfer geven op eetbaarheid?

Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef Jimbo het volgende:
Zijn er nog mensen de mp3 spelers gebruiken ?

Ik gebruik altijd m'n telefoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.

Ik kom niet buiten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Bij een lange reis in de auto of iets dergelijks is 30+ gb muziek weleens handig.

quote:

ik zie je danquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |