Dat klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien hier in de sc

succesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ook wel.
Nu weer weg, want er moet aan school gewerkt worden. Kusjes.

Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trauma gekregen van de heb-je-appboy?

Ik ben heel volwassen een boodschappenlijstje aan het maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is de slecht geinformeerde onrust weg?

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben heel volwassen een boodschappenlijstje aan het maken.

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

Ja, als er willekeurige dingen worden geroepen die kant nog wal raken wordt ik een beeeeeeetje zenuwachtigquote:

Meidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, als er willekeurige dingen worden geroepen die kant nog wal raken wordt ik een beeeeeeetje zenuwachtig

wat fijn voor jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een tosti verslonden. Ik haalde hier veel voldoening uit.
De lucht was grijs maar de gele, gesmolten kaas toverde desalniettemin alsnog een glimlach op mijn gelaat

Nu uitpoepen nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
De lucht was grijs maar de gele, gesmolten kaas toverde desalniettemin alsnog een glimlach op mijn gelaat

Hoe laat is je tentamen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:

Blijven zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:30 schreef Furdinand het volgende:
Ik zit in de bus naar huis. Deze bus komt langs een smullers. Zal ik uitstappen voor een kipburger? Dan moet ik wel 15 minuten wachten op de volgende bus.... Wat zal ik doen?

Druk op het rode knoppie en stap uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:32 schreef Furdinand het volgende:
Halte komt er bijna aan... Ik ben besluiteloos.

Wie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

Al je schoolopdracht gemaakt inmiddels?quote:

voor 12en een kroket uit de muur trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:39 schreef Furdinand het volgende:
Godgloeiende... De smullers is dicht

Je had gister al, vreetzakje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:39 schreef Furdinand het volgende:
Godgloeiende... De smullers is dicht

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Al je schoolopdracht gemaakt inmiddels?![]()
Zusje halen van school kus

Dat was kansberekenen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
Hey mensen
Ik heb een 5.4 voor wiskunde. Ik ben blij

Wat sta je nu gemiddeld?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
Hey mensen
Ik heb een 5.4 voor wiskunde. Ik ben blij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |