Jij snapt ook niks van trollen/sarcasme hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En in TC zeggen dat je op mij verliefd was. Whut?
Een foto van poep zorgt echt niet voor boulimiaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks van trollen/sarcasme he
Je wilt zeker dat ik boulimie ontwikkel en ga kotsen
En bij jou ontbreekt het deel van je hersenen dat verbindingen legt en doordenktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een foto van poep zorgt echt niet voor boulimia
Zeg ik dat dan? Nee. Beter lezen voortaan. Dat stond los van dat andere.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boulimia nervosa, ook bekend als boulimie is een psychiatrische ziekte waarin een persoon terugkerende eetbuien heeft gevolgd door een of meer van de volgende, opzettelijke handelingen die de opname van het voedsel compenseren en gewichtstoename verhinderen:
braken
ongepast gebruik van laxeermiddelen of andere medicijnen
bovenmatige lichamelijke oefening
vasten
Heeft niks te maken met het zien van iets ranzigs.
Doe normaal
Daarom zit ik nu ook in de sociale werkplaatsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En bij jou ontbreekt het deel van je hersenen dat verbindingen legt en doordenkt
Nee hoor, ik zoek geen ruzie. VA moet gewoon eens beter lezen. Ik zeg nergens dat je boulimie krijgt van het zien van iets ranzigs.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef Etsu het volgende:
En we gaan weer ruzie maken. Goed werk AB
Het ging over LMI's schijt en over een foto van mijn gezicht en boulimia ontwikkelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij bent hier degene die een verband lijkt te leggen tussen de foto van etsu's schijt en boulimia ontwikkelen?
Begin er dan niet over?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zoek geen ruzie. VA moet gewoon eens beter lezen. Ik zeg nergens dat je boulimie krijgt van het zien van iets ranzigs.
Nee, het ging over kotsen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij bent hier degene die een verband lijkt te leggen tussen de foto van etsu's schijt en boulimia ontwikkelen?
nog steeds heeft dat weinig met boulimia te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het ging over LMI's schijt en over een foto van mijn gezicht en boulimia ontwikkelen.
Klopt, maar het blijft AB he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog steeds heeft dat weinig met boulimia te maken.
En het was zo leuk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:53 schreef Omdatappel het volgende:
Nu heb ik het topic vermoord, sorry.
als jij er bent welquote:
Ik deed het niet expres!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het was zo leuk.
Tot JIJ kwam.
quote:
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het was zo leuk.
Tot JIJ kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |