Gewoon geslapen. Zo werken, bah.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Al wakker of nog steeds wakker Elan?
Oh die zijn in principe niet heel moeilijk. Maar even scherp zijn is handigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef supersof het volgende:
Ohja vanavond moet ik om negen uur naar bed want ik heb morgenochtend een kijk luistertoets
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:40 schreef supersof het volgende:
Ohja vanavond moet ik om negen uur naar bed want ik heb morgenochtend een kijk luistertoets
hey va nog gefeliciteerd.quote:
duwde ik heb niet eens genoeg tijd om alle antwoorden die daar in het frans staan te begrijpenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die zijn in principe niet heel moeilijk. Maar even scherp zijn is handig
watquote:
engels is nog wel te doen, maar fransquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:50 schreef LETMEIN het volgende:
Kijkluistertoets was bij mij altijd standaard een 4.
Dan kan ik je niet meer dan heel veel succes wensenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
duwde ik heb niet eens genoeg tijd om alle antwoorden die daar in het frans staan te begrijpen
Gelukkig praten Fransen niet zo snel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
engels is nog wel te doen, maar fransdat slaat gewoon nergens op
Beide zijn niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
engels is nog wel te doen, maar fransdat slaat gewoon nergens op
Nee gewoon je doet altijd zo rebels. Verwacht je niet zulk overdreven braaf gedrag irlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wat
vorige week ging ik ook twee keer om negen uur slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |