laat maar je weet het toch nietquote:
Fouten maken is menselijk. Als er fouten zijn gemaakt, ziet de inspecteur dat wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
laat maar je weet het toch niet![]()
ik moet belastingaangifte doenmaar ik ben daar niet zo vaardig in dus dat kan wat foutjes opleveren
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk. Als er fouten zijn gemaakt, ziet de inspecteur dat wel.Of hij vraagt om meer informatie.
Ze zien vast wel het verschil tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten, toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk. Als er fouten zijn gemaakt, ziet de inspecteur dat wel.Of hij vraagt om meer informatie.
Ik heb ook weleens fouten gemaakt in mijn belastingaangiften hoor.quote:
Wie weet bedot ik wel opzettelijk maar staat het als kleine fout?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zien vast wel het verschil tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten, toch?
Dat soort dingen zouden verplicht moeten zijn op de middelbare
mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens fouten gemaakt in mijn belastingaangiften hoor.En als de inspecteur dacht van: "hmm dit klopt niet", kreeg ik een brief.
Boefjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet bedot ik wel opzettelijk maar staat het als kleine fout?
Waar ligt de grens tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten? Ik bedoel: hoe weet de inspecteur dat? Een getalletje minder bij het opgeven kan je worden bestempeld als niet te goeder trouw, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zien vast wel het verschil tussen een menselijke fout en het opzettelijk bedotten, toch?
Dat soort dingen zouden verplicht moeten zijn op de middelbare
zo vroeg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit trouwens aan een bak babi pangang
Jij liever dan ik. Het lukt mij niet om dat 's morgens naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit trouwens aan een bak babi pangang
laat die grap maar weg, ik heb gewoon gisteren chinees afgehaald en zit nu aan de restjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo vroeg?![]()
[Grap die met Ezell te maken heeft]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Het lukt mij niet om dat 's morgens naar binnen te werken
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot afquote:
gadverdammequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot af
Jeetjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtMaar warm ontbijten is
Van warm ontbijten wordt je een stuk actiever heb ik het ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtMaar warm ontbijten is
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot af
Sterke maag ditdatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje
Ik kan 's morgens vroeg echt niks door m'n keel krijgen. Dan moet het al rond deze tijd zijn dat een broodje of brinta misschien lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |