SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen aldo-titel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef Etsu het volgende:
Eigen schuld LMI, ik wilde 'LMI' in de titel, kaap jij hem.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef Etsu het volgende:
Eigen schuld LMI, ik wilde 'LMI' in de titel, kaap jij hem.
Wantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Blijkbaar gaat het een beetje los in Oekraïne
Vitaly gaat met iedereen op de vuistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Blijkbaar gaat het een beetje los in Oekraïne
Die is hier toch nietquote:
quote:
quote:The Ukrainian government illegally passed brutal legislation without following proper parliamentary procedure.
Since Ukraine has no independent judiciary to nullify the illegal laws, the Ukrainian people have a mandate to use violence against the government until said legislation is repealed.
If they don't riot, their civil rights will be stripped away and Ukraine will become a totalitarian police state.
Veel politiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/euromajdan/pop-out
Ik kan nu niet kijken omdat trein, wat is er aan de hand, een uur geleden was het matten
Ja, en terechtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef AdoraBelle het volgende:
Die gasten zijn toch al een paar dagen aan het "matten"?
Boel in de fik steken en slopen enzo...
Jij doet rechten he, heb je ook kennis over fraudezaken?quote:
Nou dan. Als je zelf al weet dat het al een paar dagen bezig is, waarom vraag je dan wat ze aan het doen zijn?quote:
Niet echt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij doet rechten he, heb je ook kennis over fraudezaken?
Doe niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou dan. Als je zelf al weet dat het al een paar dagen bezig is, waarom vraag je dan wat ze aan het doen zijn?
Fraude is nooit toegestaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FF kijken of ik veroordeeld kan worden
Nouja, op dit moment. Ik wist niks van een livestream tot nu toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou dan. Als je zelf al weet dat het al een paar dagen bezig is, waarom vraag je dan wat ze aan het doen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |