Wie is Heloef nou weer?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Ik hoop al jaren Heloef deze taart te kunnen geven, maar tot op heden nog geen succes.
[ afbeelding ]
User, omgekeerde Saab en tevens hele goede vriend.quote:
Van wie? Van jou of van hem?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
User, omgekeerde Saab en tevens hele goede vriend.
okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga me maar eens optutten. Misschien dat ik me daar wat vrolijker door ga voelen.
Ik heb nu de hele tijd het gevoel alsof ik op het punt sta om te huilen.
te groot?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Godgodverdomme, eindelijk wat kleding uit usa binnen, pas ik de broeken to-taal niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:02 schreef Jimbo het volgende:
Godgodverdomme, eindelijk wat kleding uit usa binnen, pas ik de broeken to-taal niet
veel te kleinquote:
ja, o godverdomme behoorlijk wat centen in gestoptquote:
Kan je niet retouren dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, o godverdomme behoorlijk wat centen in gestopt
Gewoon in Nederland bestellen voortaan joh. Makkelijk retourneren ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, o godverdomme behoorlijk wat centen in gestopt
Nederlandse meesterras is natuurlijk veel groter dan de gemiddelde inferieure Amerikaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veel te klein
maat 34 besteld en past als een maat 31-32
mja 29eur retourkosten, ook al 29hierheen besteld..dat is 58eur weggooien.quote:
wat voor broeken zijn het?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veel te klein
maat 34 besteld en past als een maat 31-32
Mja scheelde in dit geval op 2 broeken 110eurquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland bestellen voortaan joh. Makkelijk retourneren ook.
Levi 504 donkerblauwquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat voor broeken zijn het?
dat is namelijk mijn maat
10 dagen wachten op broeken die niet passen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja scheelde in dit geval op 2 broeken 110eur
daar wacht ik wel 10 dagen meer voor
ja en een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
10 dagen wachten op broeken die niet passen ja
ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Levi 504 donkerblauw
en een diesel x adidas broek (al denk ik dat die niets voor je is)
Ja dus ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt geld zat man, met je motor
Je zei net dat je 58 euro hebt weggegooidquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja dus ?
moet je het dan over de balk gooien?
Leer lezen johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zei net dat je 58 euro hebt weggegooid
Iedereen is alvast aan het rouwen geslagen, inmiddels zijn de laatste 12 uur van mijn leven als 23-jarige al anderhalf uur aan de gang.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is alvast aan het rouwen geslagen, inmiddels zijn de laatste 12 uur van mijn leven als 23-jarige al anderhalf uur aan de gang.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen is alvast aan het rouwen geslagen, inmiddels zijn de laatste 12 uur van mijn leven als 23-jarige al anderhalf uur aan de gang.
Spannendquote:
We zullen ons sterk moeten houden die 3 maanden. Het zal zwaar worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we ons er doorheen zullen slaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nog 12 uur een sterke onderlinge band. Ik zal rouwen, maar over een kleine 3 maanden zal alles weer koek en ei zijn
www.cheapsites.nlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef LETMEIN het volgende:
Waar kan ik goedkoop een website hosten
Ik zal de minuten, uren, dagen en maanden afstrepen tot het moment dat wij weer een even aantal kaarsjes mogen uitblazen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen ons sterk moeten houden die 3 maanden. Het zal zwaar worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we ons er doorheen zullen slaan
stel je niet zo aan johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal de minuten, uren, dagen en maanden afstrepen tot het moment dat wij weer een even aantal kaarsjes mogen uitblazen.
Het moment dat onze korting bij Specsavers weer gelijk zal vallen zal ik huilen van geluk. Geluk wat ik jou morgen overigens ook tot in het extreme toewens.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal de minuten, uren, dagen en maanden afstrepen tot het moment dat wij weer een even aantal kaarsjes mogen uitblazen.
Het moment dat onze korting bij Specsavers weer gelijk zal vallen zal ik huilen van geluk. Geluk wat ik jou morgen overigens ook tot in het extreme toewens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je moet je bek houden. EssnHills en ik hebben een zeer emotionele onderlinge band. Ik begluur haar, zij doet boodschappenquote:
Hij is gewoon jaloers op wat wij hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je bek houden. EssnHills en ik hebben een zeer emotionele onderlinge band. Ik begluur haar, zij doet boodschappen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, maar veel achter de computer zitten schijnt bijziendheid te bevorderen. Wat niet is kan nog komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat als je je laptop op schoot neemt? Technisch gezien (hihi, gezien, snapjenem?) zit je dan onder je computer. Zou dat verschil uitmaken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar veel achter de computer zitten schijnt bijziendheid te bevorderen. Wat niet is kan nog komen.
Ge zien het enkel voor mannen doodzaad zou opleveren zal het voor jou geen zichtbare gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als je je laptop op schoot neemt? Technisch gezien (hihi, gezien, snapjenem?) zit je dan onder je computer. Zou dat verschil uitmaken?
Bosjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik zat vroeger uren voor de TV en computer en ben behoorlijk verziend![]()
Wellicht dat ik als wijze vrouw van 24 vannacht om middernacht het licht zal zien en deze levensvraag zal kunnen beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ge zien het enkel voor mannen doodzaad zou opleveren zal het voor jou geen zichtbare gevolgen hebben.
Maar aange zien mijn expertise niet echt op dit gebied ligt heb ik er niet heel veel zicht op.
Hoe is het met je?quote:
Heel onderzoek naar geweest. Groep Inuit kinderen werd uit elkaar gehaald daar waar de ene een 'normale' westerse opvoeding kreeg en de andere helft bij de Inuitgroep bleef.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik zat vroeger uren voor de TV en computer en ben behoorlijk verziend![]()
Ook goedquote:
Okee, is denk ik wel te beredeneren maar ik heb dus in principe een bril voor veraf, maar door een vrij grote sterkte zie ik al bijna alleen maar waas, zonder hulpmiddelen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel onderzoek naar geweest. Groep Inuit kinderen werd uit elkaar gehaald daar waar de ene een 'normale' westerse opvoeding kreeg en de andere helft bij de Inuitgroep bleef.
Het bleek dat al die technologie op paar cm van de ogen aanzienlijk meer bijziendheid en daarmee brillen had veroorzaakt.
Ik vraag mij af wat dit inhoudt voor over 10/20 jaar met al die smartphones onder de jeugd
Einde nutteloze trivia
Appeltaart, altijd appeltaart. Kan ik ook een stukje komen afhalen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed
Ik probeer te bedenken wat voor taart ik ga maken.
Bananenbavaroisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook goed
Ik probeer te bedenken wat voor taart ik ga maken.
Ik heb ook wel eens gelezen dat intensief gebruik van de ogen voor bijvoorbeeld lezen of naar een scherm staren en alle impulsen daaruit opvangen geen schade toebrengt aan de ogen, maar dat het daardoor eerder 'opvalt' dat je niet alles even scherp ziet en daardoor sneller een bril nodig hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel onderzoek naar geweest. Groep Inuit kinderen werd uit elkaar gehaald daar waar de ene een 'normale' westerse opvoeding kreeg en de andere helft bij de Inuitgroep bleef.
Het bleek dat al die technologie op paar cm van de ogen aanzienlijk meer bijziendheid en daarmee brillen had veroorzaakt.
Ik vraag mij af wat dit inhoudt voor over 10/20 jaar met al die smartphones onder de jeugd
Einde nutteloze trivia
Appeltaart is altijd lekker inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Appeltaart, altijd appeltaart. Kan ik ook een stukje komen afhalen?
De bovenste nog nooit gehad, en kruimel ben ik nooit zo'n fan van geweestquote:
Hoiquote:
Jaquote:
Jimboquote:
Primaquote:
naww wat was er mis? rekenign niet betaaldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo
Had even geen zin in internetten en computeren enzo
Je UIZo herken ik je toch niet
Je hebt wel een beetje een rare UI.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naww wat was er mis? rekenign niet betaald?
`
Nee ik was gewoon andere dingen aan het doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naww wat was er mis? rekenign niet betaald?
`
Deels waar. Bij de eerder aangehaalde Inuits is bijziendheid juist extra schadelijk qua jagen natuurlijk wat hun primaire voedselbron is. Al zal lezen best meevallen, het kunstlicht daarentegen weer om te kunnen lezen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gelezen dat intensief gebruik van de ogen voor bijvoorbeeld lezen of naar een scherm staren en alle impulsen daaruit opvangen geen schade toebrengt aan de ogen, maar dat het daardoor eerder 'opvalt' dat je niet alles even scherp ziet en daardoor sneller een bril nodig hebt.
Vroeger hadden waren bijna alle brildragers geleerden, zij lazen veel en daarbij heb je sneller een bril nodig dan bijvoorbeeld als simpele boer.
Dus oorzaak en gevolg omgedraaid
nu al 2 weken oid ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een rare UI.
kan je ook een beetje naaien ? (no pun intended)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon andere dingen aan het doen![]()
Serie kijken en ondertussen lekker borduren of haken.
En lekker actief geweest enzo. En natuurlijk studeren.
had je gister niet moeten drinkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt totaal niet helder vandaag.
jij bent raarquote:
Toch trots op je dat je er gister wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had niet voor 8:00 moeten opstaan. Was duidelijk te ambitieus
nee jij bent raarquote:
Top sjoelscore en alles. Mijn avond kon niet meer stuk en toen mocht ik nog samen met Liesje lopen ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch trots op je dat je er gister was
Haha, ik ben wel begonnen met leren naaienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je ook een beetje naaien ? (no pun intended)
ik heb een te kleine broek die ik niet terug wil sturen, dus als je dr een stuk tussen kan zetten ben ik je eeuwig dankbaar
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.quote:
Hoezo in de rij staan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.
Oh zo'n actiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.
Bejaarden.. die stelen pas veel..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af..
Iemand zei omdat studenten veel stelen..
liesjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top sjoelscore en alles. Mijn avond kon niet meer stuk en toen mocht ik nog samen met Liesje lopen ook
Ik kan dit nummer nog altijd mee'zingen'. Dat is ook wel raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |