nu al 2 weken oid ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een rare UI.
kan je ook een beetje naaien ? (no pun intended)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon andere dingen aan het doen![]()
Serie kijken en ondertussen lekker borduren of haken.
En lekker actief geweest enzo. En natuurlijk studeren.
had je gister niet moeten drinkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt totaal niet helder vandaag.
jij bent raarquote:
Toch trots op je dat je er gister wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had niet voor 8:00 moeten opstaan. Was duidelijk te ambitieus
nee jij bent raarquote:
Top sjoelscore en alles. Mijn avond kon niet meer stuk en toen mocht ik nog samen met Liesje lopen ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch trots op je dat je er gister was
Haha, ik ben wel begonnen met leren naaienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je ook een beetje naaien ? (no pun intended)
ik heb een te kleine broek die ik niet terug wil sturen, dus als je dr een stuk tussen kan zetten ben ik je eeuwig dankbaar
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.quote:
Hoezo in de rij staan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.
Oh zo'n actiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest als student bij de andere studenten in de rij gaan staan voor de ingang van de Jumbo.. Niet studenten mochten gewoon naar binnen.
Bejaarden.. die stelen pas veel..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af..
Iemand zei omdat studenten veel stelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |