ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Het lukt mij niet om dat 's morgens naar binnen te werken
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot afquote:
gadverdammequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot af
Jeetjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtMaar warm ontbijten is
Van warm ontbijten wordt je een stuk actiever heb ik het ideequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik at vroeger ook wel eens chili voor het ontbijtMaar warm ontbijten is
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bak koffie er bij en ik schijt een half uur later de glans van de wc-pot af
Sterke maag ditdatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje
Ik kan 's morgens vroeg echt niks door m'n keel krijgen. Dan moet het al rond deze tijd zijn dat een broodje of brinta misschien lukt.
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sterke maag ditdat![]()
brinta vind ik dan weer vies s'ochtends, dan zit je meteen aan zo'n droge bak cement
Dat is toch de bedoeling van brinta?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.
Ik vind het wel lekker hoor. En lepelt makkelijk naar binnen, dat is voor mij het voordeel. En je moet niet teveel brinta door de melk heen doen inderdaad want dan blijft je lepel er rechtop in staan.
brinta sowiesoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sterke maag ditdat![]()
brinta vind ik dan weer vies s'ochtends, dan zit je meteen aan zo'n droge bak cement
Nog viezer s'ochtendsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
brinta sowieso
Gewoon een bak muesli
Je kunt het zo dik maken als je zelf wilt. Ik dacht dat dat het idee was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van brinta?
Ja maar jij drinkt koffie, dat kan ik niet eens ruiken 's morgens vroeg zonder over m'n nek te gaan. Laat staan drinken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
brinta sowieso
Gewoon een bak muesli
Tot de volgende Vilaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Op naar de uni voor een dag vol vertier![]()
Hasta la pasta mensen
Ectoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:29 schreef Elan het volgende:
Ontbijten doe je met een peuk![]()
Tot 12:00 eet ik niks.
Ieuw... waarom meld je dit?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zit momenteel op de wc; de lucht is niet te harden.
Dit doe ik trouwens altijd sochtends.
picsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef LETMEIN het volgende:
Ik zit momenteel op de wc; de lucht is niet te harden.
Dit doe ik trouwens altijd sochtends.
Stuur het dan wel via dm naar het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil dat AB over zijn/haar nek gaat.
Een foto van jou werkt daar ook prima voor hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil dat AB over zijn/haar nek gaat.
Ik wil dit topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stuur het dan wel via dm naar het.
OOOHHH OHHHH BRAA BRAA POW POW POWquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een foto van jou werkt daar ook prima voor hoor
En in TC zeggen dat je op mij verliefd was. Whut?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een foto van jou werkt daar ook prima voor hoor
Jij snapt ook niks van trollen/sarcasme hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En in TC zeggen dat je op mij verliefd was. Whut?
Een foto van poep zorgt echt niet voor boulimiaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij snapt ook niks van trollen/sarcasme he
Je wilt zeker dat ik boulimie ontwikkel en ga kotsen
En bij jou ontbreekt het deel van je hersenen dat verbindingen legt en doordenktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een foto van poep zorgt echt niet voor boulimia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |