SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
10 jaar al weer ja.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens al bijna 10 jaar geleden dat Guusje overleed
Afgelopen vrijdag bij Vrienden van Amstel geweest, Dinand zong als bridge een stukje uit Dreamer.
De tijd vliegt inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens al bijna 10 jaar geleden dat Guusje overleed
Afgelopen vrijdag bij Vrienden van Amstel geweest, Dinand zong als bridge een stukje uit Dreamer.
De jaren daarna helaas ook nog vaak geschrokken.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
10 jaar al weer ja.![]()
Ik weet nog wel dat ik me die middag rot schrok toen ik dat bericht las.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
Exclusieve beelden van de opnames van de nieuwe GTST-tune:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Gofferquote:Op maandag 20 januari 2014 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat en ik weet zelfs nog dat ik het las in de headlines bij RTL Z.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
10 jaar al weer ja.![]()
Ik weet nog wel dat ik me die middag rot schrok toen ik dat bericht las.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig spannend nieuws over Rik, ik vrees dat hij de set van GTST zal verlaten en dat dit het eind voor hem kan zijn.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef GSMboy het volgende:
En de spoilers voor deze en de komende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig spannend nieuws over Rik, ik vrees dat hij de set van GTST zal verlaten en dat dit het eind voor hem kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef GSMboy het volgende:
En de spoilers voor deze en de komende week:Niet voor lang dan, als ze het een beetje realistisch willen houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig spannend nieuws over Rik, ik vrees dat hij de set van GTST zal verlaten en dat dit het eind voor hem kan zijn.![]()
.
Dat wordt dus gewoon een dagje schoffelen in de tuin van de Rozenboomquote:Nu zijn de maximumstraffen een wassen neus, want door de zogenoemde 'oriëntatierichtlijnen voor straftoemeting' worden jarenlange celstraffen dikwijls omgezet in enkele maanden of zelfs een taakstraf.
bron.
zit je daar pas? Ik al halverwege seizoen7quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat schiet al wel mooi op ja!![]()
Ik zelf weet nog niet of na seizoen 9 verder doorga met kijken. Maar z[quote]Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat schiet al wel mooi op ja!![]()
Ik zelf weet nog niet of na seizoen 9 verder doorga met kijken. Maar zover is het nog niet. Deze maand eerst seizoen 5 afkijken.
Jij bent goed bezig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:20 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
zit je daar pas? Ik al halverwege seizoen7
Doe jij het dan sneller?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:32 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoop wel dat ze niet alleen in het voor een najaar dvds gaan releasen. Dat kan best sneller
Ik heb in 3 weken kerstvakantie 2 complete seizoenen gekeken. Verwacht binnen 2 en een halve week aan seizoen 8 te beginnen. Verheug me nu al op die spannende zomercliffhangerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig.![]()
Ik had de afgelopen periode ook wat minder de tijd eigenlijk.
Echter moet ik nu ook niet te snel gaan, want ik kreeg een goede tip van Frey omtrent aflevering 929. (Dank daarvoor!)
Die staat bij mij ook niet op de dvd box. Dus ik wacht nu op een reactie van just bridge.
Hehe, volgens mij is er maar één lichting aan boxen gemaakt joh, heeft niemand de goede aflevering in de originele boxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig.![]()
Ik had de afgelopen periode ook wat minder de tijd eigenlijk.
Echter moet ik nu ook niet te snel gaan, want ik kreeg een goede tip van Frey omtrent aflevering 929. (Dank daarvoor!)
Die staat bij mij ook niet op de dvd box. Dus ik wacht nu op een reactie van just bridge.
Zo snel zou ik dat niet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:40 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik heb in 3 weken kerstvakantie 2 complete seizoenen gekeken. Verwacht binnen 2 en een halve week aan seizoen 8 te beginnen. Verheug me nu al op die spannende zomercliffhanger
Zou goed kunnen natuurlijk. Maar het is toch wel een beetje een knullige fout. Waar elke kijker over zou gaan bellen of mailen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij is er maar één lichting aan boxen gemaakt joh, heeft niemand de goede aflevering in de originele box
Overigens, leuk weetje: afleveringen 319 en 320 (zoals in de krant vermeld) werden achter elkaar uitgezonden op 6 maart 1992, wegens een voetbalwedstrijd op de woensdagavond eerder die week. Kom ik ook net ineens tegen.
Ik wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo snel zou ik dat niet kunnen hoor.
Dus de woensdagaflevering op de donderdag, en de donderdagaflevering dan ook op de vrijdag? 319 moet namelijk een donderdagaflevering zijn en 320 een vrijdag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij is er maar één lichting aan boxen gemaakt joh, heeft niemand de goede aflevering in de originele box
Overigens, leuk weetje: afleveringen 319 en 320 (zoals in de krant vermeld) werden achter elkaar uitgezonden op 6 maart 1992, wegens een voetbalwedstrijd op de woensdagavond eerder die week. Kom ik ook net ineens tegen.
Ze heeft een dikke kop gekregen. 2 jaar terug had ik er wel een half jaar ruzie thuis voor over gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mêh. Vindt het niet zoveel bijzonders.
Inderdaad zonde... al voel je er niks vanquote:
14 daagse neerslagverwachtingquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef Frey het volgende:
Heeft iemand al de vooruitzichten van de eerste week van februari?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
14 daagse neerslagverwachting
Hieronder ziet u Midden-Nederland. Klik op de grafiek voor een andere regio en meer verwachtingen.
[ afbeelding ]
14 daagse temperatuurverwachting
Hieronder ziet u Midden-Nederland. Klik op de grafiek voor een andere regio en meer verwachtingen
[ afbeelding ]
Of bedoelde je wat anders
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
14 daagse neerslagverwachting
Hieronder ziet u Midden-Nederland. Klik op de grafiek voor een andere regio en meer verwachtingen.
[ afbeelding ]
14 daagse temperatuurverwachting
Hieronder ziet u Midden-Nederland. Klik op de grafiek voor een andere regio en meer verwachtingen
[ afbeelding ]
Of bedoelde je wat anders
Jep, leukemie toen ze klein was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef flanken het volgende:
Hier de spoilers van begin februariBedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nogal..quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt, wat een ergerlijke verhaallijn is dat.
Inderdaad weer een droevige poging om sympathie voor haar te kweken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Vincent is wel een prima toevoeging. Al voelt het nogal geforceerd dat hij opeens de zoon van Tante Heks is. Die tafelscène geeft me echt geen sympathie voor haar: ze is niet meer te redden.
Ik vind hem raar en zijn rol ongeloofwaardig (m.n. hoe hij zich gedraagt/wat hij zegt e.d.). Vind hem ook slecht acteren, eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef vencodark het volgende:
Vincent lijkt mij zowaar een gewone kerel zonder irritante dingen. Sympathieke rol, net als Menno.
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al loopt Menno nog rond met een geheim.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?
Hij is Lotje. Na de geboorte verwisseldquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?
Ja, Sjoerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef Ace1 het volgende:
Menno en sjoerd lijken de enige redelijk normale mensen momenteel..
Ik denk iets psychisch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al loopt Menno nog rond met een geheim.
Ja zoiets, of gewoon iets heel agressiefs oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk iets psychisch.
Last van psychoses ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:Het wordt dus weer even iets interessanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:Oh, klinkt spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ... en daarna is het "zomaar" opgelost .... tis echt een soapquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef GwaiLow het volgende:
lol die Agent die ineens midden in dat gesprek gaat vragen van iets wat hij heeft opgevangen ''wat vind u vervelend mevrouw Selmhorst?''
En zoals eerder gezegd: Rikki bleef Sil gewoon steunen toen hij Rutger doodsloeg, is vriendinnen met Wiet die Janine neerschoot (moest eigenlijk Nina hebben) en schuld heeft aan de dood van Rosa, al was dat niet de bedoeling. Maar van d'r pa moet ze niks meer weten. Gaat nergens over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat Sjoerd opeens Wiet wil, maar goed. Net als Sjors die Tim wil overigens. En ook Rikki die wel Sjoerds gelul over zijn ouders wil aanhoren maar Tim volkomen negeerde.
Zometeen even de shortie kijken, want ik ben best benieuwd naar morgen.
Je zou haar een beetje met Feyenoord kunnen vergelijken. Maar dood vind ik iets te ver gaan..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Die nieuwe Bianca... mag ze dood alsjeblieft?
Ze wilden de verhalen realistischer maken toch, als ze hier mee komen hadden ze gewoon een andere dader moeten kiezen die veel meer voor de hand lagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat Rik misschien wel eens een hersentumor ofzo kan hebben, waardoor zijn gedrag veranderd is. En dat hij dan dus niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn daden en veel kortere straf krijgt. Zoiets.
Maar ze zag Mike doodvallen.. Die trauma die ze had en alle ellende is ergens wel logisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En zoals eerder gezegd: Rikki bleef Sil gewoon steunen toen hij Rutger doodsloeg, is vriendinnen met Wiet die Janine neerschoot (moest eigenlijk Nina hebben) en schuld heeft aan de dood van Rosa, al was dat niet de bedoeling. Maar van d'r pa moet ze niks meer weten. Gaat nergens over.
Rikki
Ah eind seizoen 6, vlak voor de eerste inzinking in seizoen 7. Al waren de eerste 6 weken nog redelijk prima.quote:
Tja, mijn favoriete periode was toen juist begonnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah eind seizoen 6, vlak voor de eerste inzinking in seizoen 7. Al waren de eerste 6 weken nog redelijk prima.
Ze was er ook bij toen Wiet Janine neerschootquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar ze zag Mike doodvallen.. Die trauma die ze had en alle ellende is ergens wel logisch.
ze kan gewoon niet acterenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je zou haar een beetje met Feyenoord kunnen vergelijken. Maar dood vind ik iets te ver gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:02 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]Wel jammer dat zo'n geweldig personage in een paar maanden tijd ongelofelijk verwoest wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Gordon komt aardig in de buurtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:16 schreef luftersel het volgende:
Bestaan er serieus homo's zó erg als Lucas? Die maakt zich volgens mij nog over de jurk van zijn moeder.
Lucas,quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Gordon geen hartaanval krijgt van te gladde schoenen op zijn bruiloft.
Ja idd,..en denk zelfs ook dat er geen vrouw erger kan zijn als Lucas..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Gordon geen hartaanval krijgt van te gladde schoenen op zijn bruiloft.
Vergeet Rikki niet!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef vencodark het volgende:
En Tim ook. Met zijn afschuwelijk klotekop.
Bianca erbij.
dat vroeg ik mij ook net af!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar waar is Ludo?
Is door Lucas van moord beschuldigd en daarna heeft Ludo hem het huis uitgezet. Zal dus niet zo'n zin hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar waar is Ludo?
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Is door Lucas van moord beschuldigd en daarna heeft Ludo hem het huis uitgezet. Zal dus niet zo'n zin hebben.
Vader van Vincent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Stefano en Maxime zagen eruit alsof ze elkaar al kenden. Hebben die elkaar al eens ontmoet dan?
Stefano keerde tijdelijk terug met de dood van Anita. Toen was Maxime volgens mij nét in de serie. Ze hebben elkaar één keer gezien/gesproken. Volgens mij was dat het bekende zinnetje: 'Ik heb veel over je gehoord.'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Stefano en Maxime zagen eruit alsof ze elkaar al kenden. Hebben die elkaar al eens ontmoet dan?
Ja, al stoorde het mij eerst wel. Dat eerste shot.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
Al met al een mooi einde van de aflevering zo.Contrast tussen de scènes van de bruiloft en Rik was erg goed gedaan.
Hopelijk is er nog een onverwachte rare kronkel in het hoofd van de schrijvers gekropen (dat moet haast wel, met deze schrijversquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal Rik best missen. Hij was leuk met Nuran, in tegenstelling dan toen met Charlie.
Eerste shot? Weet ik al niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, al stoorde het mij eerst wel. Dat eerste shot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Frey het volgende:
Shortie:You serious?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daarover kan ik meer vertellen:quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Frey het volgende:
Shortie:Dit is echt fantastisch….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bas Muijs strikken voor een comeback en Sabine Koning zo'n eenmalige scène laten opnemen…
Toch wel een goede move van de schrijvers die hier elke dag dwangmatig afgezeikt moeten worden.
Anita terug voor zo'n scène is echt geweldig
Belachelijk. Ze hebben alles in Meerdijk maar geen gevangenis-ziekenhuis :pquote:
Er zijn nog maar weinig leuke personages. Menno, Vincent, Sjoerd, Rik en Ludo vind ik nog wel de moeite waard. Ze kunnen gewoon geen leuke vrouwelijke personages meer schrijven geloof ik. Laura misschien, maar daar doen ze niets mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En zoals eerder gezegd: Rikki bleef Sil gewoon steunen toen hij Rutger doodsloeg, is vriendinnen met Wiet die Janine neerschoot (moest eigenlijk Nina hebben) en schuld heeft aan de dood van Rosa, al was dat niet de bedoeling. Maar van d'r pa moet ze niks meer weten. Gaat nergens over.
Rikki
Klopt, goede move! De verhaallijn van Rik is in elk geval wat volwassener en meer zoals vroeger. Maar het is maar een druppel op een gloeiende plaat. Er moet gewoon elke dag/week zoiets interessants in zitten. Een beetje spanning mag er best in, als de personages dan ook nog eens normaal en enigzins geloofwaardig doen valt er niet meer zoveel te klagen. Alleen dat gebeurt gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch….
Bas Muijs strikken voor een comeback en Sabine Koning zo'n eenmalige scène laten opnemen…
Toch wel een goede move van de schrijvers die hier elke dag dwangmatig afgezeikt moeten worden.
Anita terug voor zo'n scène is echt geweldig
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Frey het volgende:
Shot van maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet opeens denken aan Laura die uit het leven stapte jaren geleden met een hartstilstand o.i.d.. Toen zag je dat Laura's ziel haar lichaam verliet, en uiteindelijk toch terugkeerde... Wie herinnert zich dit nog?
En wat was er ook alweer loos?
Ludo is al een paar jaar 'dood'.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo vind ik nog wel de moeite waard.
Hij is inderdaad niet meer wat hij geweest is. Maar hij blijft tof.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een auto-ongeluk geloof ik. Ik las als kleine knul de spoilers in de NCRV gids dat ze dat ongeluk kreeg en ik durfde toen niet meer verder te kijken die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet opeens denken aan Laura die uit het leven stapte jaren geleden met een hartstilstand o.i.d.. Toen zag je dat Laura's ziel haar lichaam verliet, en uiteindelijk toch terugkeerde... Wie herinnert zich dit nog?
En wat was er ook alweer loos?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef majahoi het volgende:
hmm ben benieuwd wanneer Ludo en Stefano elkaar weer zien en hoe ze dan reageren
Was volgens mij een ongeluk inderdaad. Kan me herinneren dat ze onder de blauwe plekken zat, maar het is echt heel lang geleden...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet meer wat hij geweest is. Maar hij blijft tof.
[..]
Een auto-ongeluk geloof ik. Ik las als kleine knul de spoilers in de NCRV gids dat ze dat ongeluk kreeg en ik durfde toen niet meer verder te kijken die dag.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:39 schreef Fripsel het volgende:
Beter doen ze dat preventiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Beter doen ze dat preventief
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Fripsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rikki weet toch niet van Aysen?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist dat Aysen verhaal maakt het zo krom, Sinds dat Rik is opgepakt doen Rikki en Nuran wel weer gewoon tegen haar terwijl ze weten dat ze Danny vermoord heeft. Van Nuran valt nog te zeggen dat Aysen haar zus is maar, Mike was voor Rikki een onbekende en dan is ze kwaad op Rik maar de vrouw die haar oom vermoord heeft daar doet ze verder normaal tegen.
In het echte leven zou een Rikki of een Nuran tegen Aysen roepen hou je hypocriete bek jij hoort daar ook te zitten.
Mike was de oom van Sjoerd toch? Dus niet heel onbekend. Maar wel met je eens. Het gaat nergens over en haar woede is totaal misplaatst.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist dat Aysen verhaal maakt het zo krom, Sinds dat Rik is opgepakt doen Rikki en Nuran wel weer gewoon tegen haar terwijl ze weten dat ze Danny vermoord heeft. Van Nuran valt nog te zeggen dat Aysen haar zus is maar, Mike was voor Rikki een onbekende en dan is ze kwaad op Rik maar de vrouw die haar oom vermoord heeft daar doet ze verder normaal tegen.
In het echte leven zou een Rikki of een Nuran tegen Aysen roepen hou je hypocriete bek jij hoort daar ook te zitten.
Ik weet het niet zeker meer maar zat Rikkie niet in shock op de bank toen Nuran het voor de kijker het als eerste uitflapte dat Aysen Danny had vermoord ?quote:
Als dat zo is snap ik helemaal niet meer waarom Rikki boos is op haar vader.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer maar zat Rikkie niet in shock op de bank toen Nuran het voor de kijker het als eerste uitflapte dat Aysen Danny had vermoord ?
Was de eerste of tweede aflevering na de cliff,
Riep Nuran iets van ''Misschien heb je Mike ook wel vermoord net als Danny''
Ehm, Stefano is een ex van Janine, toch? En de pa van Lukas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef majahoi het volgende:
hmm ben benieuwd wanneer Ludo en Stefano elkaar weer zien en hoe ze dan reageren
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm, Stefano is een ex van Janine, toch? En de pa van Lukas.
De de zoon van Ludo.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm, Stefano is een ex van Janine, toch? En de pa van Lukas.
Pff weer lekker ingewikkeldquote:Op maandag 27 januari 2014 19:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
De de zoon van Ludo.
Tenminste dat dachten ze altijd, nadat ze via Sophia's dagboeken erachter kwamen dat Stefano is geboren uit een verkrachting van Maximiliaan. En daardoor dus Ludo's halfbroer is.
Ronald Schilperoort is helaas weg.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef superniger het volgende:
Hoop wel dat ze de rik en anita tune gebruiken.
je bedoelt zijn flatline.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef DaMart het volgende:
Kunnen die irritante houjebekdichtboys niet gewoon weg? Die lijn met Rik is even boeiender.
einzquote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
je bedoelt zijn flatline.
Hihaho.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:14 schreef DaMart het volgende:
Kunnen die irritante houjebekdichtboys niet gewoon weg? Die lijn met Rik is even boeiender.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
je bedoelt zijn flatline.
Hihaho.
Dat komt doordat ze alleen maar kutdingen meemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kut rol is die Rikkie toch geworden he.
Hersentumor ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef DaMart het volgende:
Zou me niets verbazen als er meer aan de hand is dan een hartaanval bij Rik en hij daardoor een celstraf weet te ontlopen...
Bijvoorbeeldquote:
Dat was bij Mike ook zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar er zijn zo veel ontwikkeling rondom en met Rik, dat een exit op korte termijn me niet aan de orde lijkt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Acteur Edmond Classen (75) overleden
Och speelde hij niet die oude man waar Isabella mee wilde trouwen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Acteur Hans Veerman overleden
Gaat hard ineens.
Dianquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Och speelde hij niet die oude man waar Isabella mee wilde trouwen?
Zou best eens kunnen ja. Weer een voogdijzaak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:39 schreef flanken het volgende:
Ik denk dat Rikki sjoerd gaat chanteren dat hij bram niet meer mag zien. Als ze erachter komt. Dan moet hij kiezen tussen bram en wiet.
En nog meer haat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen ja. Weer een voogdijzaak.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien kan Bing wel voor Bram zorgen. Heeft hij eindelijk een kindje. Helaas voor hem is Bram na de zomercliff waarschijnlijk ineens 19 jaar oud en gaat ie gelijk samenwonen met Lana.
Ze kwam snel even terug van haar vlucht voor Ludo om met Donald te trouwen.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef flanken het volgende:
Ik denk dat dit gebeurd.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
OMGHaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Toilet
---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ---------- ----------
ik heb altijd al iets met talen gehadt
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef flanken het volgende:
Ik denk dat dit gebeurd.
zouzou is it you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En met die haren ....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:08 schreef zakschijt het volgende:
Wat ziet Wieter raar uit met die lipstick
Frey waar was deze man nog meer bekend van?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Acteur Edmond Classen (75) overleden
ik ben frey wel niet, maar google is mijn vriendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Frey waar was deze man nog meer bekend van?
Hopelijk. En die van rikkie. En die van de homo's.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Hm, lijkt toch op het exitverhaal van Rik zo.
Prachtig hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef maily het volgende:
Dat smoelwerk van Lucas als Bing vertelt van die hond die getemperd is.... en als Lorena vertelt van "die zakenman" uit New York
Dat heb ik gemist. Wat betekent "getemperd"?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:33 schreef maily het volgende:
Dat smoelwerk van Lucas als Bing vertelt van die hond die getemperd is.... en als Lorena vertelt van "die zakenman" uit New York
Gekalmeerd .... soort vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:00 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Wat betekent "getemperd"?
Dat lukt ze al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hopelijk. En die van rikkie. En die van de homo's.
Echt kunnen ze please eens een verhaallijn gaan verzinnen die wel boeit.
Dat zou dan de zoveelste gejatte verhaallijn zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:55 schreef LetsGame het volgende:
Hmm ik zat er laatst aan te denken: misschien heeft Rik hetzelfde als Pamela in the Bold een paar jaar geleden. Pamela had een hersentumor waardoor ze heel agressief en zelfs op moord uit was. Na de operatie wist ze daar niks meer van af.
RTL Boulevard:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Hm, lijkt toch op het exitverhaal van Rik zo.
quote:Na veertien seizoenen Goede Tijden Slechte Tijden hangt Ferri Somogyi de rol van Rik de Jong aan de wilgen. We blikken met de acteur terug op de afgelopen soapjaren en natuurlijk kijken we ook vooruit.
quote:
Oeps ja kloptquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Edit; hmm,kan nergens deze info terugvinden?
Edit 2: Oh, het is info van RTL Late Night!
Ze is mijn favoriete GTSTpersonage en dat komt echt niet vanwege Guusje's dood, maar vanwege Guusje's geweldige spel en charisma, de spannende verhaallijnen met Roos en het personage uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:58 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik vond Roos ook echt een heel leuk personage in de serie!
Lorena is de dochter van Rosa, dus ze hebben elkaar vast al eens ontmoet voordat wij Lorena leerden kennen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef LetsGame het volgende:
WTF btw: Hoe kennen Lorena en Stefano elkaar? Stefano ging er eind 2005 uit en Lorena kwam begin 2007 pas de serie in?
Zou wel kunnen, maar volgens mij wist iedereen van de Sanders toentertijd niet af van Lorena's bestaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lorena is de dochter van Rosa, dus ze hebben elkaar vast al eens ontmoet voordat wij Lorena leerden kennen.
Ik Lorena's eerste aflevering loopt ze langs foto's van de familie Sanders waarbij ze bij de foto van Stefano zegt: jou ken ik, en uiteindelijk bij de foto van Nick zegt maar jou nog niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, maar volgens mij wist iedereen van de Sanders toentertijd niet af van Lorena's bestaan.![]()
Ik zou me best kunnen vergissen.
Oh, echt waar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik Lorena's eerste aflevering loopt ze langs foto's van de familie Sanders waarbij ze bij de foto van Stefano zegt: jou ken ik, en uiteindelijk bij de foto van Nick zegt maar jou nog niet.
En Stefano is in 2009 nog even terug geweest.
Echt he...zo in en in gemeenquote:
Wat zei Stefano toenet over die Emily? Die wou geen groot gezinquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:18 schreef DjinN het volgende:
Verschrikkelijk dat gedoe van Lorena...tenenkrommend![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zei Stefano toenet over die Emily? Die wou geen groot gezin
Wacht tot Lorena hoort hoeveel kinderen Stefano wil![]()
Hij kan beter met Sjors aanpappenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zei Stefano toenet over die Emily? Die wou geen groot gezin
Wacht tot Lorena hoort hoeveel kinderen Stefano wil![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:20 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Emily wilde toch juist een groot gezin? En Stefano knapte daar op af ofzo. Ze geven Stefano wel direct een klapper van een verhaallijn hè.
O dat heb ik dan net door elkaar gehaald .....quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef kissaa het volgende:
Emily wou een groot gezin en Stefano zag dat niet zitten. Relatie over.
De ex van Stefanoquote:
Here goes....quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:33 schreef DjinN het volgende:
Ik ga me zo kapotlachen als Lorena keihard afgewezen wordt
In Bergen op Zoom ook niet ... affijn, in Meerdijk kan alles ....quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:34 schreef DjinN het volgende:
En je gaat ook gewoon echt ff s'avonds in het park met je dochter op een bankje zittenMoet je hier in Helmond niet doen
![]()
Echt hequote:Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
In Bergen op Zoom ook niet ... affijn, in Meerdijk kan alles ....
Al die kaarsen daar snap ik ook geen zak van ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Hij stopte z'n telefoon terug in z'n jasje dat over z'n stoel hing en ging naar de balie. Niet alles wat er in GTST komt gaat fout...quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef ChilllayD het volgende:
Stefano krijgt telefoon, loopt met telefoon naar de balie en Lorena pakt z'n telefoon uit z'n jasje die nog bij de stoel hangt/ligt.
Right![]()
Zakenlui hebben veelal twee telefoons.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef ChilllayD het volgende:
Stefano krijgt telefoon, loopt met telefoon naar de balie en Lorena pakt z'n telefoon uit z'n jasje die nog bij de stoel hangt/ligt.
Right![]()
Het is Stefano lekker nog meer tegen het oude gtst aanschoppen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wie zegt dat dat lijk morgen komt bovendrijven? En waar bemoeit Noud zich mee? Alleen omdat Ninaatje verliefd is op Vincent mag hij niet met andere vrouwen omgaan? Slaat nergens op.
Het lijk zal Rick wel zijn, lijkt me sterk dat er 2 uitgaan. Of het moet een volkomen nutteloos personage zijn ala Sjors of Rikki..
Nog meer favoriet dan Robert Alberts ja..quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze is mijn favoriete GTSTpersonage en dat komt echt niet vanwege Guusje's dood, maar vanwege Guusje's geweldige spel en charisma, de spannende verhaallijnen met Roos en het personage uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |