Jep, leukemie toen ze klein was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef flanken het volgende:
Hier de spoilers van begin februariBedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nogal..quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt, wat een ergerlijke verhaallijn is dat.
Inderdaad weer een droevige poging om sympathie voor haar te kweken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Vincent is wel een prima toevoeging. Al voelt het nogal geforceerd dat hij opeens de zoon van Tante Heks is. Die tafelscène geeft me echt geen sympathie voor haar: ze is niet meer te redden.
Ik vind hem raar en zijn rol ongeloofwaardig (m.n. hoe hij zich gedraagt/wat hij zegt e.d.). Vind hem ook slecht acteren, eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef vencodark het volgende:
Vincent lijkt mij zowaar een gewone kerel zonder irritante dingen. Sympathieke rol, net als Menno.
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al loopt Menno nog rond met een geheim.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?
Hij is Lotje. Na de geboorte verwisseldquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?
Ja, Sjoerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef Ace1 het volgende:
Menno en sjoerd lijken de enige redelijk normale mensen momenteel..
Ik denk iets psychisch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al loopt Menno nog rond met een geheim.
Ja zoiets, of gewoon iets heel agressiefs oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk iets psychisch.
Last van psychoses ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:Het wordt dus weer even iets interessanter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Shortie:Oh, klinkt spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ... en daarna is het "zomaar" opgelost .... tis echt een soapquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef GwaiLow het volgende:
lol die Agent die ineens midden in dat gesprek gaat vragen van iets wat hij heeft opgevangen ''wat vind u vervelend mevrouw Selmhorst?''
En zoals eerder gezegd: Rikki bleef Sil gewoon steunen toen hij Rutger doodsloeg, is vriendinnen met Wiet die Janine neerschoot (moest eigenlijk Nina hebben) en schuld heeft aan de dood van Rosa, al was dat niet de bedoeling. Maar van d'r pa moet ze niks meer weten. Gaat nergens over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Beetje ongeloofwaardig dat Sjoerd opeens Wiet wil, maar goed. Net als Sjors die Tim wil overigens. En ook Rikki die wel Sjoerds gelul over zijn ouders wil aanhoren maar Tim volkomen negeerde.
Zometeen even de shortie kijken, want ik ben best benieuwd naar morgen.
Je zou haar een beetje met Feyenoord kunnen vergelijken. Maar dood vind ik iets te ver gaan..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Die nieuwe Bianca... mag ze dood alsjeblieft?
Ze wilden de verhalen realistischer maken toch, als ze hier mee komen hadden ze gewoon een andere dader moeten kiezen die veel meer voor de hand lagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat Rik misschien wel eens een hersentumor ofzo kan hebben, waardoor zijn gedrag veranderd is. En dat hij dan dus niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor zijn daden en veel kortere straf krijgt. Zoiets.
Maar ze zag Mike doodvallen.. Die trauma die ze had en alle ellende is ergens wel logisch.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En zoals eerder gezegd: Rikki bleef Sil gewoon steunen toen hij Rutger doodsloeg, is vriendinnen met Wiet die Janine neerschoot (moest eigenlijk Nina hebben) en schuld heeft aan de dood van Rosa, al was dat niet de bedoeling. Maar van d'r pa moet ze niks meer weten. Gaat nergens over.
Rikki
Ah eind seizoen 6, vlak voor de eerste inzinking in seizoen 7. Al waren de eerste 6 weken nog redelijk prima.quote:
Tja, mijn favoriete periode was toen juist begonnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah eind seizoen 6, vlak voor de eerste inzinking in seizoen 7. Al waren de eerste 6 weken nog redelijk prima.
Ze was er ook bij toen Wiet Janine neerschootquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Maar ze zag Mike doodvallen.. Die trauma die ze had en alle ellende is ergens wel logisch.
ze kan gewoon niet acterenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je zou haar een beetje met Feyenoord kunnen vergelijken. Maar dood vind ik iets te ver gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |