Jep, leukemie toen ze klein was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:51 schreef flanken het volgende:
Hier de spoilers van begin februariBedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nogal..quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt, wat een ergerlijke verhaallijn is dat.
Inderdaad weer een droevige poging om sympathie voor haar te kweken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Vincent is wel een prima toevoeging. Al voelt het nogal geforceerd dat hij opeens de zoon van Tante Heks is. Die tafelscène geeft me echt geen sympathie voor haar: ze is niet meer te redden.
Ik vind hem raar en zijn rol ongeloofwaardig (m.n. hoe hij zich gedraagt/wat hij zegt e.d.). Vind hem ook slecht acteren, eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef vencodark het volgende:
Vincent lijkt mij zowaar een gewone kerel zonder irritante dingen. Sympathieke rol, net als Menno.
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al loopt Menno nog rond met een geheim.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?
Hij is Lotje. Na de geboorte verwisseldquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch niet weer een zoon van Helen Helmink?
Ja, Sjoerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef Ace1 het volgende:
Menno en sjoerd lijken de enige redelijk normale mensen momenteel..
Ik denk iets psychisch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al loopt Menno nog rond met een geheim.
Ja zoiets, of gewoon iets heel agressiefs oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk iets psychisch.
Last van psychoses ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |