SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:02 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:05 schreef Frey het volgende:
[..]Wel jammer dat zo'n geweldig personage in een paar maanden tijd ongelofelijk verwoest wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Gordon komt aardig in de buurtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:16 schreef luftersel het volgende:
Bestaan er serieus homo's zó erg als Lucas? Die maakt zich volgens mij nog over de jurk van zijn moeder.
Lucas,quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Gordon geen hartaanval krijgt van te gladde schoenen op zijn bruiloft.
Ja idd,..en denk zelfs ook dat er geen vrouw erger kan zijn als Lucas..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Gordon geen hartaanval krijgt van te gladde schoenen op zijn bruiloft.
Vergeet Rikki niet!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef vencodark het volgende:
En Tim ook. Met zijn afschuwelijk klotekop.
Bianca erbij.
dat vroeg ik mij ook net af!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar waar is Ludo?
Is door Lucas van moord beschuldigd en daarna heeft Ludo hem het huis uitgezet. Zal dus niet zo'n zin hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
Ik heb het misschien gemist, maar waar is Ludo?
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Is door Lucas van moord beschuldigd en daarna heeft Ludo hem het huis uitgezet. Zal dus niet zo'n zin hebben.
Vader van Vincent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Stefano en Maxime zagen eruit alsof ze elkaar al kenden. Hebben die elkaar al eens ontmoet dan?
Stefano keerde tijdelijk terug met de dood van Anita. Toen was Maxime volgens mij nét in de serie. Ze hebben elkaar één keer gezien/gesproken. Volgens mij was dat het bekende zinnetje: 'Ik heb veel over je gehoord.'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef DaMart het volgende:
Stefano en Maxime zagen eruit alsof ze elkaar al kenden. Hebben die elkaar al eens ontmoet dan?
Ja, al stoorde het mij eerst wel. Dat eerste shot.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef luftersel het volgende:
Al met al een mooi einde van de aflevering zo.Contrast tussen de scènes van de bruiloft en Rik was erg goed gedaan.
Hopelijk is er nog een onverwachte rare kronkel in het hoofd van de schrijvers gekropen (dat moet haast wel, met deze schrijversquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zal Rik best missen. Hij was leuk met Nuran, in tegenstelling dan toen met Charlie.
Eerste shot? Weet ik al niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, al stoorde het mij eerst wel. Dat eerste shot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Frey het volgende:
Shortie:You serious?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daarover kan ik meer vertellen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef Frey het volgende:
Shortie:Dit is echt fantastisch….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bas Muijs strikken voor een comeback en Sabine Koning zo'n eenmalige scène laten opnemen…
Toch wel een goede move van de schrijvers die hier elke dag dwangmatig afgezeikt moeten worden.
Anita terug voor zo'n scène is echt geweldig
Belachelijk. Ze hebben alles in Meerdijk maar geen gevangenis-ziekenhuis :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |