Hersentumor ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef DaMart het volgende:
Zou me niets verbazen als er meer aan de hand is dan een hartaanval bij Rik en hij daardoor een celstraf weet te ontlopen...
Bijvoorbeeldquote:
Dat was bij Mike ook zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar er zijn zo veel ontwikkeling rondom en met Rik, dat een exit op korte termijn me niet aan de orde lijkt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Acteur Edmond Classen (75) overleden
Och speelde hij niet die oude man waar Isabella mee wilde trouwen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:06 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Acteur Hans Veerman overleden
Gaat hard ineens.
Dianquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Och speelde hij niet die oude man waar Isabella mee wilde trouwen?
Zou best eens kunnen ja. Weer een voogdijzaak.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:39 schreef flanken het volgende:
Ik denk dat Rikki sjoerd gaat chanteren dat hij bram niet meer mag zien. Als ze erachter komt. Dan moet hij kiezen tussen bram en wiet.
En nog meer haat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen ja. Weer een voogdijzaak.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
Misschien kan Bing wel voor Bram zorgen. Heeft hij eindelijk een kindje. Helaas voor hem is Bram na de zomercliff waarschijnlijk ineens 19 jaar oud en gaat ie gelijk samenwonen met Lana.
Ze kwam snel even terug van haar vlucht voor Ludo om met Donald te trouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:38 schreef flanken het volgende:
Ik denk dat dit gebeurd.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |