abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135909801
hmm ben benieuwd wanneer Ludo en Stefano elkaar weer zien en hoe ze dan reageren
pi_135910263
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

En zoals eerder gezegd: Rikki bleef Sil gewoon steunen toen hij Rutger doodsloeg, is vriendinnen met Wiet die Janine neerschoot (moest eigenlijk Nina hebben) en schuld heeft aan de dood van Rosa, al was dat niet de bedoeling. Maar van d'r pa moet ze niks meer weten. Gaat nergens over.
Rikki :')
Er zijn nog maar weinig leuke personages. Menno, Vincent, Sjoerd, Rik en Ludo vind ik nog wel de moeite waard. Ze kunnen gewoon geen leuke vrouwelijke personages meer schrijven geloof ik. Laura misschien, maar daar doen ze niets mee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Dit is echt fantastisch….

Bas Muijs strikken voor een comeback en Sabine Koning zo'n eenmalige scène laten opnemen…
Toch wel een goede move van de schrijvers die hier elke dag dwangmatig afgezeikt moeten worden.

Anita terug voor zo'n scène is echt geweldig
Klopt, goede move! De verhaallijn van Rik is in elk geval wat volwassener en meer zoals vroeger. Maar het is maar een druppel op een gloeiende plaat. Er moet gewoon elke dag/week zoiets interessants in zitten. Een beetje spanning mag er best in, als de personages dan ook nog eens normaal en enigzins geloofwaardig doen valt er niet meer zoveel te klagen. Alleen dat gebeurt gewoon niet.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:26:50 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_135911948
Shot van maandag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_135913280
Iemand een idee hoe het liedje van Sjoerd en wiet heet?
Wanneer ik zoek krijg ik een opera versie..
pi_135913885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Frey het volgende:
Shot van maandag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
SPOILER
Ik moet opeens denken aan Laura die uit het leven stapte jaren geleden met een hartstilstand o.i.d.. Toen zag je dat Laura's ziel haar lichaam verliet, en uiteindelijk toch terugkeerde... Wie herinnert zich dit nog?
En wat was er ook alweer loos?
pi_135914370
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:

Ludo vind ik nog wel de moeite waard.
Ludo is al een paar jaar 'dood'.
pi_135914424
Heroïne junkies hebben nu ook al hun eigen topic?
Bel me.
pi_135922291
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:17 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ludo is al een paar jaar 'dood'.
Hij is inderdaad niet meer wat hij geweest is. Maar hij blijft tof.

quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef GSMboy het volgende:

[..]

:)
SPOILER
Ik moet opeens denken aan Laura die uit het leven stapte jaren geleden met een hartstilstand o.i.d.. Toen zag je dat Laura's ziel haar lichaam verliet, en uiteindelijk toch terugkeerde... Wie herinnert zich dit nog?
En wat was er ook alweer loos?
Een auto-ongeluk geloof ik. Ik las als kleine knul de spoilers in de NCRV gids dat ze dat ongeluk kreeg en ik durfde toen niet meer verder te kijken die dag. :D
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  Redactie Sport zaterdag 25 januari 2014 @ 10:52:47 #159
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_135922474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef majahoi het volgende:
hmm ben benieuwd wanneer Ludo en Stefano elkaar weer zien en hoe ze dan reageren
Dit ja :D :o
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_135924191
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Hij is inderdaad niet meer wat hij geweest is. Maar hij blijft tof.

[..]

Een auto-ongeluk geloof ik. Ik las als kleine knul de spoilers in de NCRV gids dat ze dat ongeluk kreeg en ik durfde toen niet meer verder te kijken die dag. :D
Was volgens mij een ongeluk inderdaad. Kan me herinneren dat ze onder de blauwe plekken zat, maar het is echt heel lang geleden...
  maandag 27 januari 2014 @ 10:28:51 #161
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_135998069
Het hele verdere weekend geen reactie hier? Ik vind het knap. :')

Mooi shot, wel :)
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_135998337
SPOILER
pi_135998559
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:39 schreef Fripsel het volgende:
SPOILER
Beter doen ze dat preventief :P
pi_135998770
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Beter doen ze dat preventief :P
_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_135999232
SPOILER
  maandag 27 januari 2014 @ 12:00:50 #166
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136000955
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136002822
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Fripsel het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_136003959
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 27 januari 2014 @ 13:24:55 #169
268260 Dr.Mikey
pi_136004110
Juist dat Aysen verhaal maakt het zo krom, Sinds dat Rik is opgepakt doen Rikki en Nuran wel weer gewoon tegen haar terwijl ze weten dat ze Danny vermoord heeft. Van Nuran valt nog te zeggen dat Aysen haar zus is maar, Mike was voor Rikki een onbekende en dan is ze kwaad op Rik maar de vrouw die haar oom vermoord heeft daar doet ze verder normaal tegen.

In het echte leven zou een Rikki of een Nuran tegen Aysen roepen hou je hypocriete bek jij hoort daar ook te zitten.
R.I.P DTS.
pi_136004291
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist dat Aysen verhaal maakt het zo krom, Sinds dat Rik is opgepakt doen Rikki en Nuran wel weer gewoon tegen haar terwijl ze weten dat ze Danny vermoord heeft. Van Nuran valt nog te zeggen dat Aysen haar zus is maar, Mike was voor Rikki een onbekende en dan is ze kwaad op Rik maar de vrouw die haar oom vermoord heeft daar doet ze verder normaal tegen.

In het echte leven zou een Rikki of een Nuran tegen Aysen roepen hou je hypocriete bek jij hoort daar ook te zitten.
Rikki weet toch niet van Aysen?
pi_136004296
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

Mike was de oom van Sjoerd toch? Dus niet heel onbekend. Maar wel met je eens. Het gaat nergens over en haar woede is totaal misplaatst.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:35:39 #172
268260 Dr.Mikey
pi_136004516
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Rikki weet toch niet van Aysen?
Ik weet het niet zeker meer maar zat Rikkie niet in shock op de bank toen Nuran het voor de kijker het als eerste uitflapte dat Aysen Danny had vermoord ?

Was de eerste of tweede aflevering na de cliff,
Riep Nuran iets van ''Misschien heb je Mike ook wel vermoord net als Danny''
R.I.P DTS.
pi_136004579
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker meer maar zat Rikkie niet in shock op de bank toen Nuran het voor de kijker het als eerste uitflapte dat Aysen Danny had vermoord ?

Was de eerste of tweede aflevering na de cliff,
Riep Nuran iets van ''Misschien heb je Mike ook wel vermoord net als Danny''
Als dat zo is snap ik helemaal niet meer waarom Rikki boos is op haar vader. 8)7
pi_136005279
Maar als Rik Aysen erbij lapt wie zegt dat dat ie dan vrijkomt? Alsof dat een reden is om iemand te vermoorden. In het echte leven zegt de rechter ook niet "oo geeft niet joh. Zij heeft je broer vermoord dus had jij haar ook wel mogen vermoorden, je bent weer vrij" Het slaat echt totaal nergens meer op.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:04:22 #175
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136014835
Sowieso was het vreemd dat, toen Nuran dat over Danny eruit gooide tegenover Rikki en Rik, Rik zo verbaasd reageerde en we dagenlang naar een ruzie tussen de twee hebben moeten kijken omdat 'Rik vond dat ze het eerder had moeten vertellen'. Terwijl later bleek dat Rik het al lang wist en daarom de parachute doorknipte.

Grootste fout ooit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')