Er zijn nog maar weinig leuke personages. Menno, Vincent, Sjoerd, Rik en Ludo vind ik nog wel de moeite waard. Ze kunnen gewoon geen leuke vrouwelijke personages meer schrijven geloof ik. Laura misschien, maar daar doen ze niets mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En zoals eerder gezegd: Rikki bleef Sil gewoon steunen toen hij Rutger doodsloeg, is vriendinnen met Wiet die Janine neerschoot (moest eigenlijk Nina hebben) en schuld heeft aan de dood van Rosa, al was dat niet de bedoeling. Maar van d'r pa moet ze niks meer weten. Gaat nergens over.
Rikki
Klopt, goede move! De verhaallijn van Rik is in elk geval wat volwassener en meer zoals vroeger. Maar het is maar een druppel op een gloeiende plaat. Er moet gewoon elke dag/week zoiets interessants in zitten. Een beetje spanning mag er best in, als de personages dan ook nog eens normaal en enigzins geloofwaardig doen valt er niet meer zoveel te klagen. Alleen dat gebeurt gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch….
Bas Muijs strikken voor een comeback en Sabine Koning zo'n eenmalige scène laten opnemen…
Toch wel een goede move van de schrijvers die hier elke dag dwangmatig afgezeikt moeten worden.
Anita terug voor zo'n scène is echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Frey het volgende:
Shot van maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet opeens denken aan Laura die uit het leven stapte jaren geleden met een hartstilstand o.i.d.. Toen zag je dat Laura's ziel haar lichaam verliet, en uiteindelijk toch terugkeerde... Wie herinnert zich dit nog?
En wat was er ook alweer loos?
Ludo is al een paar jaar 'dood'.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo vind ik nog wel de moeite waard.
Hij is inderdaad niet meer wat hij geweest is. Maar hij blijft tof.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een auto-ongeluk geloof ik. Ik las als kleine knul de spoilers in de NCRV gids dat ze dat ongeluk kreeg en ik durfde toen niet meer verder te kijken die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet opeens denken aan Laura die uit het leven stapte jaren geleden met een hartstilstand o.i.d.. Toen zag je dat Laura's ziel haar lichaam verliet, en uiteindelijk toch terugkeerde... Wie herinnert zich dit nog?
En wat was er ook alweer loos?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:39 schreef majahoi het volgende:
hmm ben benieuwd wanneer Ludo en Stefano elkaar weer zien en hoe ze dan reageren
Was volgens mij een ongeluk inderdaad. Kan me herinneren dat ze onder de blauwe plekken zat, maar het is echt heel lang geleden...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet meer wat hij geweest is. Maar hij blijft tof.
[..]
Een auto-ongeluk geloof ik. Ik las als kleine knul de spoilers in de NCRV gids dat ze dat ongeluk kreeg en ik durfde toen niet meer verder te kijken die dag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:39 schreef Fripsel het volgende:
Beter doen ze dat preventiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Beter doen ze dat preventief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Fripsel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rikki weet toch niet van Aysen?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist dat Aysen verhaal maakt het zo krom, Sinds dat Rik is opgepakt doen Rikki en Nuran wel weer gewoon tegen haar terwijl ze weten dat ze Danny vermoord heeft. Van Nuran valt nog te zeggen dat Aysen haar zus is maar, Mike was voor Rikki een onbekende en dan is ze kwaad op Rik maar de vrouw die haar oom vermoord heeft daar doet ze verder normaal tegen.
In het echte leven zou een Rikki of een Nuran tegen Aysen roepen hou je hypocriete bek jij hoort daar ook te zitten.
Mike was de oom van Sjoerd toch? Dus niet heel onbekend. Maar wel met je eens. Het gaat nergens over en haar woede is totaal misplaatst.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist dat Aysen verhaal maakt het zo krom, Sinds dat Rik is opgepakt doen Rikki en Nuran wel weer gewoon tegen haar terwijl ze weten dat ze Danny vermoord heeft. Van Nuran valt nog te zeggen dat Aysen haar zus is maar, Mike was voor Rikki een onbekende en dan is ze kwaad op Rik maar de vrouw die haar oom vermoord heeft daar doet ze verder normaal tegen.
In het echte leven zou een Rikki of een Nuran tegen Aysen roepen hou je hypocriete bek jij hoort daar ook te zitten.
Ik weet het niet zeker meer maar zat Rikkie niet in shock op de bank toen Nuran het voor de kijker het als eerste uitflapte dat Aysen Danny had vermoord ?quote:
Als dat zo is snap ik helemaal niet meer waarom Rikki boos is op haar vader.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker meer maar zat Rikkie niet in shock op de bank toen Nuran het voor de kijker het als eerste uitflapte dat Aysen Danny had vermoord ?
Was de eerste of tweede aflevering na de cliff,
Riep Nuran iets van ''Misschien heb je Mike ook wel vermoord net als Danny''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |