tap openslaan en laat da kutvocht maar vloeienquote:
Rose bier, boeit me geen flikker.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tap openslaan en laat da kutvocht maar vloeien
Sjannie, heb jij last van Blue Monday?quote:
ik ben geen middle-aged-huisvrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sjannie, heb jij last van Blue Monday?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben geen middle-aged-huisvrouw
en nee, nergens last van. voor een maandag voel ik me eigenlijk best prima.
en jij?
wat heb je dit weekend gedaan?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry. :$
Oh, mooi. Ja, ik eigenlijk ook wel.
Gewerkt, dus eigenlijk heb ik nu pas weekend. Wat jij?quote:
vrijdagavond bowlen, zaterdag helemaal niks, zondag in de kroeg voetbal gekeken (quote:Op maandag 20 januari 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewerkt, dus eigenlijk heb ik nu pas weekend. Wat jij?
Niets spannends nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdagavond bowlen, zaterdag helemaal niks, zondag in de kroeg voetbal gekeken ()
vrij saai weekend dus
jij wel iets spannends gepland, als dit je weekend is..?quote:
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wel iets spannends gepland, als dit je weekend is..?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je haar wel onherkenbaar proberen te maken maar ik herken m'n chlochlo toch wel VRIENDJE.
verstandig.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Moet nog paar verslagen maken, misschien daar maar eens aan beginnen.
Die snapte ik niet helemaal. Je ziet niet echt een silhouet o.i.d.? alleen een schaduw.quote:
Ik maakte lang geleden grapje dat ik hem lekker vond.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die snapte ik niet helemaal. Je ziet niet echt een silhouet o.i.d.? alleen een schaduw.
Oh zo, kan ik mij wel voorstellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maakte lang geleden grapje dat ik hem lekker vond.
Was geen grapje.
Ja toch, niets mis mee.quote:
Nee idd. Zou ook wel mooi bij je staan als arm candyquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 03:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
het word denk ik maar eens tijd dat just_some_random_dude beetje wat minder "random" te maken
dus ziehier de eerste foto ever op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Not sure of dit wel dezelfde dude is. ;squote:Op zondag 19 januari 2014 10:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Verjaardag + open bar + camera = vage kop
[ afbeelding ]
Hier leuk doen met me "gestolen" muts en natuurlijk aan me Amerikaanse maten laten zien wat ik nu aan het drinken ben he!.
[ afbeelding ]
Maar deze wordt juist donkerder in de winter.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt er wel op maar toch anders.. ofsoal hebben latino's in de wintermaanden vaak een stuk lichtere huid.
Oh heb niet gekeken naar datum ofso. Zal wel nep zijn idd dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar deze wordt juist donkerder in de winter.
wie houdt je tegen?quote:
condoom dan maarquote:Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is aan de antibiotica, dus de pil werkt niet.
Er moet eerst fysiek contact worden gemaakt om dit waar te maken.quote:
fysiek contact is vrij essentieel voor seks jaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er moet eerst fysiek contact worden gemaakt om dit waar te maken.
Idd, dus grote kans dat dit niet gebeurd... het zijn beide fokkersquote:Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fysiek contact is vrij essentieel voor seks ja
Op FOK! wordt meer onderling gecopuleerd dan op andere NL fora in verhouding.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, dus grote kans dat dit niet gebeurd... het zijn beide fokkers
Bron? al vind ik het niet heel raar dat jij dit 'weet'quote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! wordt meer onderling gecopuleerd dan op andere NL fora in verhouding.
Tenzij het speciale seksfora zijn of zo.
Bron: Libelle forum, tweakers, viva forum en bokt. En dat ene hele verouderde wie-neukt-wie-lijstje dat ergens op FOK! staat.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bron? al vind ik het niet heel raar dat jij dit 'weet'
Maar wat is de bron op die andere fora dan? van horen zeggen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bron: Libelle forum, tweakers, viva forum en bokt. En dat ene hele verouderde wie-neukt-wie-lijstje dat ergens op FOK! staat.
Users zelf, net als hier, waar dat ene lijstje ook op gebaseerd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat is de bron op die andere fora dan? van horen zeggen?
Meen je dit? je kent op al die fora ook allemaal mensen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Users zelf, net als hier, waar dat ene lijstje ook op gebaseerd is.
Oké alleen bokt. En die mensen kende ik al eerder irl.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meen je dit? je kent op al die fora ook allemaal mensen?heb je die ook op FB?
Hahaha niet dingen groter maken dan ze zijn, Chaiquote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké alleen bokt. En die mensen kende ik al eerder irl.
Die ene gefrustreerde kerel die jou steeds 'quote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha niet dingen groter maken dan ze zijn, Chaije bent geen roddelblad.
Ja, mooiquote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ene gefrustreerde kerel die jou steeds ''t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef Salatrel het volgende:
IJzeren buis ontregelt treinverkeer
hierdoor reed mijn IC Groningen - Rotterdam gisteren niet verder dan ZwolleBij de StarbucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wim doet zn shirt uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb boer zoekt vrouw gemist
Chai, heb ik iets gemist en moet ik terug kijken ?
is het niet gewoon goedkoper om via internet een nieuwe cavia te bestellen?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even een strippenkaart halen voor de dierenarts
Cavia's.
quote:
Houquote:Op maandag 20 januari 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wim doet zn shirt uit.
echt iets voor jou
Je lijkt m'n oma welquote:Op maandag 20 januari 2014 12:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het niet gewoon goedkoper om via internet een nieuwe cavia te bestellen?
dacht ik al.quote:
Strippenkaarten bestaan toch heul niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even een strippenkaart halen voor de dierenarts
Cavia's.
Jan gaat huilen, want hij vindt Claire een bitch en hij wil Judith, maar die wil hem nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb boer zoekt vrouw gemist
Chai, heb ik iets gemist en moet ik terug kijken ?
clairequote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jan gaat huilen, want hij vindt Claire een bitch en hij wil Judith, maar die wil hem nog niet.
http://www.zonnigendroog.nl/?p=782#more-782
Aletta heeft continu een huillach gezicht en zoekt alleen maar goedkoop personeelquote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht ik al.
ohw en die canadees wordt depressief en die fransoos maakt de foute keuze.
die gietenneukster moet je gewoon altijd skippen en die met ingrid en ingrid is ook niet boeiend
(ik ben echt goed met namen)
Digitalisering hebben cavia's nog nooit van gehoordquote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Strippenkaarten bestaan toch heul niet meer..
Je geeft je toch op voor een programma met een bepaald doel en dan wil je nietquote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jan gaat huilen, want hij vindt Claire een bitch en hij wil Judith, maar die wil hem nog niet.
http://www.zonnigendroog.nl/?p=782#more-782
Hoiquote:
Jan valt gewoon tegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je geeft je toch op voor een programma met een bepaald doel en dan wil je niet!!!!
Trek een schaap aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef Chai het volgende:
Ik heb geen winterjas en ik moet zo weer een eind fietsen.
Hai 4ebequote:
Hebben we niet.quote:
Oh ok. En een extra vest onder je zomerjas?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben we niet.
En ik had er al 1 besteld, maar die zat niet goed dus weer teruggestuurd. Sindsdien was mijn zomerjas wel warm zat, maar nu niet meer.
Heb ik sws al, want die zomerjas is echt heel dun.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok. En een extra vest onder je zomerjas?
Verstandige meidquote:Op maandag 20 januari 2014 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik sws al, want die zomerjas is echt heel dun.
dus die jas die je op fok postte heb je niet meer?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik sws al, want die zomerjas is echt heel dun.
Nope. Mouwen waren te kort.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus die jas die je op fok postte heb je niet meer?
"Ey pssssst meisje met je geile jas"quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ey pssssst meisje met je geile jas"
Meer je bil laten zien, Chaiquote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van dat soort ongemakken.
Zondequote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zomerjas valt daar overheenEn 2 van de 3 winterjassen die nu onderweg zijn ook.
die 3de moet je hebben dusquote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
te veel gedoe. helemaal om je heen lopen enzo..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zo'n pijl van mijn onderrug naar de kraag aan de voorkant met 'my eyes are up here'.
Gewoon gat in knippenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Innerlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
Innerlijk is veel belangrijker en wil mensen niet afleiden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
jij gunt mensen ook niets hequote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien was die persoon wel hardstikke gay...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga alsjeblieft niet op een groepssollicitatie een of andere 5 minuten lang durende orade houden over een scoutingweekend.
Dat is gay.
Zeker als je boven de 15 bent.
Hij had wel een irritant spraakgebrek.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Misschein was die persoon wel hardstikke gay...
Soms is de tactiek 'je op de achtergrond houden' wat slimmerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga alsjeblieft niet op een groepssollicitatie een of andere 5 minuten lang durende orade houden over een scoutingweekend.
Dat is gay.
groepssollicitatie?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is gay.
Ik was een met de muur.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is de tactiek 'je op de achtergrond houden' wat slimmer
Een groepssollicitatie.quote:
Je was een baksteen?quote:
nog nooit meegemaakt / van gehoordquote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groepssollicitatie.
Het is wat je denkt ja.
In Limburg kan dat ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt / van gehoord
gelukkig. lijkt me vreselijkquote:
Mij ook, helemaal met meer dan 1 limburger.quote:
Pics van de wachtruimte?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groepssollicitatie.
Het is wat je denkt ja.
Ja.. hallo ik kom voor de functie van baksteenquote:
In Limburg komt dat ook niet voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt / van gehoord
Ik ben al weg.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook, helemaal met meer dan 1 limburger.
quote:
julliequote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Limburg komt dat ook niet voor.
Hahahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.. hallo ik kom voor de functie van baksteen
quote:
Wijquote:
Uhm.. ja .. het is werkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar was het verder wel wat?
[..]![]()
ja, maar van 4ebe ben ik niet anders gewendquote:
Ja ik heb het weer gedaan hoorquote:
Ik stel je verwachtingen iig niet teleurquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar van 4ebe ben ik niet anders gewend
4ebe, betrouwbaar en voorspelbaarquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel je verwachtingen iig niet teleur
Idd. Gekke meidjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar van 4ebe ben ik niet anders gewend
Ik bedoel meer het gesprek zelfquote:
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb het weer gedaan hoor![]()
Kan zo op mn cvquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe, betrouwbaar en voorspelbaar
je mag ons als referentie noemenquote:
Baksteen.. doos.. nu nog mooierquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Gekke meidje
[..]
Ik bedoel meer het gesprek zelfheb je een idee of het wat word verder. Doos
[..]
Ja
Referentie: Gianni en 2NutZ van het fokforum..quote:
Kan je nog beter vertellen dat je Fokmod bent geweest. Of aan LARPen doet. (Hoewelquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is gay.
jij zat in mantelpakje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baksteen.. doos.. nu nog mooier![]()
Ja het was gewoon een gesprek met 16 mensenCompleet chaotisch, maar toch structuur erin.. En de mensen die er waren.. tja.. mijn vrienden worden het niet.
Kwam ook iemand in een spijkerbroek met sneakers... terwijl er juist een mailtje rondging dat dit niet de bedoeling was
Daarom kwam hij zo, lekker controversieel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was gewoon een gesprek met 16 mensenCompleet chaotisch, maar toch structuur erin.. En de mensen die er waren.. tja.. mijn vrienden worden het niet.
Kwam ook iemand in een spijkerbroek met sneakers... terwijl er juist een mailtje rondging dat dit niet de bedoeling was
Ja of dat je WOW speelt.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je nog beter vertellen dat je Fokmod bent geweest. Of aan LARPen doet. (Hoewel).
#yolo #levenophetrandjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon nette kledingquote:
Ja welquote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Referentie: Gianni en 2NutZ van het fokforum..
Yeahno.
Iets met stro?quote:
Baksteen in doos ;squote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
een spijkerbroek is gewoon normaal en een nette spijkerbroek in combinatie met gepaste schoenen, een hemd en evt een jasje kan ook net zijn..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon nette kleding![]()
GEWOON NORMAAL... niet in een of andere spijkerbroek
Wat is een verjaardagspak?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Zou 4ebe wel eens willen zien in iets nets ipv altijd maar het verjaardagspak
JijHebtEenRokje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een verjaardagspak?
En ik droeg onlangs nog een net rokje
Het was niet netjes.. gewoon te vergelijken met een Gstar broek en een overhemd van de jack n jones.. dus in zn normale kloffie..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een spijkerbroek is gewoon normaal en een nette spijkerbroek in combinatie met gepaste schoenen, een hemd en evt een jasje kan ook net zijn..
Meerdere.quote:
Serieus?quote:
in dat geval -->quote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet netjes.. gewoon te vergelijken met een Gstar broek en een overhemd van de jack n jones.. dus in zn normale kloffie..
Oh en dr had iemand nikes onder zn zwarte pantalon..![]()
Ga weg hoor.
quote:
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus?
4ebe in rokje... hnggggggggggg
Ja en wedden dat hij wel aangenomen wordt, omdat hij in het team pastquote:
Birthdaysuit?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaWat is een verjaardagspak ?
Net zoiets als een berenpak maar dan iets met verjaardagen?
birthday suit oftewel naakt oftewel in het nederlandsch: adamskostuumquote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaWat is een verjaardagspak ?
Net zoiets als een berenpak maar dan iets met verjaardagen?
quote:
Moest denken aan dezequote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
birthday suit oftewel naakt oftewel in het nederlandsch: adamskostuum
ik niet..quote:
Ik nietquote:
Dat kan.quote:
Iehl.quote:
Ik wist niet dat je lang haar had.quote:
quote:
SOrry ho0r, wisniedatjebooswerd:@quote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]doe niet zo.
btw dit soort topicsvraag mij echt af of dit echt is
R&P / oudere maagden topique!
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je lang haar had.
Ziedend ben ik nuquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SOrry ho0r, wisniedatjebooswerd:@
Ik vraag me sowieso af of 99% van alle R&P topics wel echt zijn
Oh pardon.. zal ik je een kopje cheescake thee brengen dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziedend ben ik nu
Maar ja, true... al is dat een nog zwaardere gedachte...
Misschien zitten we wel in de matrix
Msn smileysquote:
Cupcake thee mag ookquote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh pardon.. zal ik je een kopje cheescake thee brengen dan?
En ja zitten we ook.. ik denk de 342e dimensie
MENEER IS NOG SELECTIEF OOK... @!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cupcake thee mag ook![]()
Waarom precies de 342e?
Hey, ik zei MAG ook !!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MENEER IS NOG SELECTIEF OOK... @!
Nou omdat 343 net iets te ver gaat..
Sowiesoquote:
Ben je al eens bij starbucks geweest, nep hipster ?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey, ik zei MAG ook !!jouw keuze. Sorry hoor...
En ja, daar heb ik begrip voor.
Beter dan fb chatquote:
Gvd nee nog steeds nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Ben je al eens bij starbucks geweest, nep hipster ?
bestaat icq eigenlijk nog?quote:
Ik heb een starbucks stempelkaartquote:
Dat heb ik nog nooit gebruikt.quote:
Wowquote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een starbucks stempelkaart![]()
Moet nog 7 keer dit jaar en dan heb ik een gratis drankje
ben in nederland nog nooit bij een starbucks geweest..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een starbucks stempelkaart![]()
Moet nog 7 keer dit jaar en dan heb ik een gratis drankje
Ik heb wel applemeuk + hippe bril.. alleen qua kleding voldoe ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowjij word al een regular dus hahaha. Hipster
Ja maar Limburg...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben in nederland nog nooit bij een starbucks geweest..
Ik zit in dat zelfde schuitje. En toch aldoor die stempel opgedrukt krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel applemeuk + hippe bril.. alleen qua kleding voldoe ik niet
heeft coffee loversquote:
Ja maar wij zouden eigenlijk van phonna moeten wisselenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit in dat zelfde schuitje. En toch aldoor die stempel opgedrukt krijgen(overigens alleen hier op FOK!)
Ja eh... wat?quote:
Pics.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel applemeuk + hippe bril.. alleen qua kleding voldoe ik niet
Begin jij nu ook al ?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar wij zouden eigenlijk van phonna moeten wisselen
Wit is voor vrouwen en zwart voor mannen![]()
Oftewel ik ben een manwijf en jij een wijfjesman
concept is vergelijkbaar met starbucks, maar dan vanuit een maastrichts koffie en thee huis (blanche dael)quote:
Pics van jezelf.quote:
Oehhhhh temptingggggggquote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al ?![]()
Je mag mijn phonna wel een keer vasthouden.
Aha.. volgens mij zat dat ook in Amersfoort, maar is dat nu weg..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
concept is vergelijkbaar met starbucks, maar dan vanuit een maastrichts koffie en thee huis (blanche dael)
Uiteindelijk pas na 13 maanden.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Omgekeerde wereld
9 maanden relatie maar geen seks?
Een echte witten iphonna 5 hoor babygurlllquote:
Gvd Chai ik was nog aan het lezenquote:
Ik ben begonnen met dat andere topicquote:
Ik wil ook een 5 :/quote:Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een echte witten iphonna 5 hoor babygurlll
Ik kan alles kopen.quote:
Kinderen die willen....quote:
nee, zo rijk ben je nietquote:
Een schop in hun keel.quote:
Psycho bitchquote:
Misschien... misschien nietquote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu gaat die chick helemaal los. Volgend topic: ex is een slet
Snufje bioplariteitquote:
Hahaha bioplariteitquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
lolol 9 maanden en niet eens een BJ.
You dun goofed. Ik zeg, je behoeftes ergens anders vervullen.
bioquote:
Jouw kliko?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol de buren brengen en halen de kliko
Zeker niks beters te doen
Jaquote:
whut?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol de buren brengen en halen de kliko
Zeker niks beters te doen
quote:
quote:
Nu verwachten ze ook dat jij dat voor hen doet.quote:
ik zet die van mn buren ook altijd aan de straat.quote:
ze doen het al jarenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu verwachten ze ook dat jij dat voor hen doet.
ze vinden je misschien aardigquote:
Dat eerste natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze vinden je misschien aardig
of niet capabel om het zelf te doen..
zou kunnen.quote:
Leuke burenquote:
Wow wise. The prodigy has returned.quote:
Ha ja aan je opmerking zie ik het gelijk!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee hoor, ben ik weer. Kut zwah'te & mocros.
./wise
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor een vrouw is natuurlijk een stuk makkelijker, de gemiddelde vrouw krijgt om de week wel een aanbod voor seks van mannen.
Ha haquote:
En maandelijks uit je kut bloeden, top deal hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En maandelijks uit je kut bloeden, top deal hoor. [ afbeelding ]Ja echt verschrikkelijk, zoveel bloed, wel 3 zaadlozingen of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Chloroform het volgende:
Het is officieel! 3 maart krijg ik de sleutels van m'n flatje.
Ja, zij welquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Chloroform het volgende:
Ja echt wel.quote:
Hee wat leuk! Gefeli Chloro.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Chloroform het volgende:
Thanks.quote:
quote:
Thanks bby.quote:
Nicequote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks.
[..]Pics van je bed?
[..]
Thanks bby.
Inclusief vrouwtje?quote:
Ja, maar geen blondje natuurlijkquote:
Hahaha moest lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ziet er comfy uit.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met blond?quote:
2.00 x 2.20?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha moest lachen![]()
En ja is niceook extra groot genomen.
Niks, ieder zijn voorkeur tochquote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er mis met blond?![]()
Ik val eigenlijk ook niet op blond
Jazekerquote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
2.00 x 2.20?
Kijk die details.![]()
Post in de brievenbus alles.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ziet er comfy uit.
[ afbeelding ]
Vet.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker
Ja idd prachtigals 4ebe het had gepost had ik geloofd dat ze daar echt in woonde.
Hahaha ja dat wil ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vet.Ik heb nu een bed van 1,80x2,00. Ik kan daar gewoon over de breedte in liggen zelfs.
Hahaha wow.
Kan je met een eenpersoonsbed ook wel hoor dwergje.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vet.Ik heb nu een bed van 1,80x2,00. Ik kan daar gewoon over de breedte in liggen zelfs.
Hahaha wow.
Haha dat is zo nice eh.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ja dat wil ik ookik kan het nu alleen diagonaal. Maar mijn bed nu is ook maar 1.40 bij 2.00
Inb4 neusgrap.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan steken mijn tenen uit, dat vind ik eng.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je met een eenpersoonsbed ook wel hoor dwergje.
Ja idd, lekker verdrinken in je bed en dekensquote:Op maandag 20 januari 2014 16:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha dat is zo nice eh.Vooral als je dan weer alleen in je bed slaapt. Dat space.
![]()
Ahw, klein bedje.
Ja, precies. Frisse lakens, schoon erin gaan liggen en dan als een zeester in bed liggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, lekker verdrinken in je bed en dekens
Klein ja, wel knus samen tho. Maar te klein, ja.
Knusquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, lekker verdrinken in je bed en dekens
Klein ja, wel knus samen tho. Maar te klein, ja.
realistquote:
yenoquote:
chocoladequote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:33 schreef wise het volgende:
[..]
chocolade
dikmakende puistgevende troep
agreedquote:
ok doei.quote:
In het algemeen wel, maar soms met koude nachten... heerlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Knusdat is leuk voor 5 min maar slapen doe ik liever alleen
Hahaha zeesterquote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Frisse lakens, schoon erin gaan liggen en dan als een zeester in bed liggen.
Wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha zeester![]()
Soms zeekomkommerken je dat als ze van die witte draden schieten?
quote:
Hahhaaha wtf.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahhaaha wtf.Lijkt wel alsof-ie een kwal heeft opgegeten.
doos van chloroquote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag het toen voor het eerst bij Jackassdeden ze alsof ze gingen rukken met die dingen
Dit filmpje ook
Deze ken ik ja, laatst ook gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag het toen voor het eerst bij Jackassdeden ze alsof ze gingen rukken met die dingen
Dit filmpje ook
Durf bijna niet te vragen of dit echt is.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit filmpje ook
Cutequote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Durf bijna niet te vragen of dit echt is.
is t grote Zuid-Japanse kutmonsterquote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Durf bijna niet te vragen of dit echt is.
Doe gewoon een keer normaalquote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
TT veranderd omdat squirten en pussyjuices te vulgaire woordjes zijn?
Marie pls
Laten we het houden op dat het op waarheid berust isquote:
oud als poepquote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit filmpje ook
Leuke UI.quote:
WA IS ER MIS MET PUSSYJUICES EN HET RONDSPUITEN VAN DEZE SAPJES?quote:
Jouw gezicht als meme ook.quote:
FOK! aboquote:
Niks, maar fokkers kunnen niet handelen ainoquote:Op maandag 20 januari 2014 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WA IS ER MIS MET PUSSYJUICES EN HET RONDSPUITEN VAN DEZE SAPJES?
Kutvolk dan, waarom laten ze dat geval niet gewoon met rust? Gaan ze er vet hard met een stok in lopen poeren en zelfs cola (??) overheen gooien.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laten we het houden op dat het op waarheid berust is
Zo zijn die japanners gewoon, helaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kutvolk dan, waarom laten ze dat geval niet gewoon met rust? Gaan ze er vet hard met een stok in lopen poeren en zelfs cola (??) overheen gooien.![]()
Die onderkant thoughZiet eruit als een roze anus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |