Hey, ik zei MAG ook !!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MENEER IS NOG SELECTIEF OOK... @!
Nou omdat 343 net iets te ver gaat..
Sowiesoquote:
Ben je al eens bij starbucks geweest, nep hipster ?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hey, ik zei MAG ook !!jouw keuze. Sorry hoor...
En ja, daar heb ik begrip voor.
Beter dan fb chatquote:
Gvd nee nog steeds nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso
[..]
Ben je al eens bij starbucks geweest, nep hipster ?
bestaat icq eigenlijk nog?quote:
Ik heb een starbucks stempelkaartquote:
Dat heb ik nog nooit gebruikt.quote:
Wowquote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een starbucks stempelkaart![]()
Moet nog 7 keer dit jaar en dan heb ik een gratis drankje
ben in nederland nog nooit bij een starbucks geweest..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een starbucks stempelkaart![]()
Moet nog 7 keer dit jaar en dan heb ik een gratis drankje
Ik heb wel applemeuk + hippe bril.. alleen qua kleding voldoe ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowjij word al een regular dus hahaha. Hipster
Ja maar Limburg...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben in nederland nog nooit bij een starbucks geweest..
Ik zit in dat zelfde schuitje. En toch aldoor die stempel opgedrukt krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel applemeuk + hippe bril.. alleen qua kleding voldoe ik niet
heeft coffee loversquote:
Ja maar wij zouden eigenlijk van phonna moeten wisselenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit in dat zelfde schuitje. En toch aldoor die stempel opgedrukt krijgen(overigens alleen hier op FOK!)
Ja eh... wat?quote:
Pics.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel applemeuk + hippe bril.. alleen qua kleding voldoe ik niet
Begin jij nu ook al ?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar wij zouden eigenlijk van phonna moeten wisselen
Wit is voor vrouwen en zwart voor mannen![]()
Oftewel ik ben een manwijf en jij een wijfjesman
concept is vergelijkbaar met starbucks, maar dan vanuit een maastrichts koffie en thee huis (blanche dael)quote:
Pics van jezelf.quote:
Oehhhhh temptingggggggquote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al ?![]()
Je mag mijn phonna wel een keer vasthouden.
Aha.. volgens mij zat dat ook in Amersfoort, maar is dat nu weg..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
concept is vergelijkbaar met starbucks, maar dan vanuit een maastrichts koffie en thee huis (blanche dael)
Uiteindelijk pas na 13 maanden.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
R&P / Omgekeerde wereld
9 maanden relatie maar geen seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |