JijHebtEenRokje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een verjaardagspak?
En ik droeg onlangs nog een net rokje
Het was niet netjes.. gewoon te vergelijken met een Gstar broek en een overhemd van de jack n jones.. dus in zn normale kloffie..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een spijkerbroek is gewoon normaal en een nette spijkerbroek in combinatie met gepaste schoenen, een hemd en evt een jasje kan ook net zijn..
Meerdere.quote:
Serieus?quote:
in dat geval -->quote:Op maandag 20 januari 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet netjes.. gewoon te vergelijken met een Gstar broek en een overhemd van de jack n jones.. dus in zn normale kloffie..
Oh en dr had iemand nikes onder zn zwarte pantalon..![]()
Ga weg hoor.
quote:
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus?
4ebe in rokje... hnggggggggggg
Ja en wedden dat hij wel aangenomen wordt, omdat hij in het team pastquote:
Birthdaysuit?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaWat is een verjaardagspak ?
Net zoiets als een berenpak maar dan iets met verjaardagen?
birthday suit oftewel naakt oftewel in het nederlandsch: adamskostuumquote:Op maandag 20 januari 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaWat is een verjaardagspak ?
Net zoiets als een berenpak maar dan iets met verjaardagen?
quote:
Moest denken aan dezequote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
birthday suit oftewel naakt oftewel in het nederlandsch: adamskostuum
ik niet..quote:
Ik nietquote:
Dat kan.quote:
Iehl.quote:
Ik wist niet dat je lang haar had.quote:
quote:
SOrry ho0r, wisniedatjebooswerd:@quote:Op maandag 20 januari 2014 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]doe niet zo.
btw dit soort topicsvraag mij echt af of dit echt is
R&P / oudere maagden topique!
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je lang haar had.
Ziedend ben ik nuquote:Op maandag 20 januari 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SOrry ho0r, wisniedatjebooswerd:@
Ik vraag me sowieso af of 99% van alle R&P topics wel echt zijn
Oh pardon.. zal ik je een kopje cheescake thee brengen dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ziedend ben ik nu
Maar ja, true... al is dat een nog zwaardere gedachte...
Misschien zitten we wel in de matrix
Msn smileysquote:
Cupcake thee mag ookquote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh pardon.. zal ik je een kopje cheescake thee brengen dan?
En ja zitten we ook.. ik denk de 342e dimensie
MENEER IS NOG SELECTIEF OOK... @!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cupcake thee mag ook![]()
Waarom precies de 342e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |