te veel gedoe. helemaal om je heen lopen enzo..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zo'n pijl van mijn onderrug naar de kraag aan de voorkant met 'my eyes are up here'.
Gewoon gat in knippenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zomerjas valt daar overheenEn 2 van de 3 winterjassen die nu onderweg zijn ook.
Innerlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
Innerlijk is veel belangrijker en wil mensen niet afleiden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
jij gunt mensen ook niets hequote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien was die persoon wel hardstikke gay...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga alsjeblieft niet op een groepssollicitatie een of andere 5 minuten lang durende orade houden over een scoutingweekend.
Dat is gay.
Zeker als je boven de 15 bent.
Hij had wel een irritant spraakgebrek.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Misschein was die persoon wel hardstikke gay...
Soms is de tactiek 'je op de achtergrond houden' wat slimmerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga alsjeblieft niet op een groepssollicitatie een of andere 5 minuten lang durende orade houden over een scoutingweekend.
Dat is gay.
groepssollicitatie?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is gay.
Ik was een met de muur.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is de tactiek 'je op de achtergrond houden' wat slimmer
Een groepssollicitatie.quote:
Je was een baksteen?quote:
nog nooit meegemaakt / van gehoordquote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groepssollicitatie.
Het is wat je denkt ja.
In Limburg kan dat ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt / van gehoord
gelukkig. lijkt me vreselijkquote:
Mij ook, helemaal met meer dan 1 limburger.quote:
Pics van de wachtruimte?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groepssollicitatie.
Het is wat je denkt ja.
Ja.. hallo ik kom voor de functie van baksteenquote:
In Limburg komt dat ook niet voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt / van gehoord
Ik ben al weg.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook, helemaal met meer dan 1 limburger.
quote:
julliequote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Limburg komt dat ook niet voor.
Hahahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.. hallo ik kom voor de functie van baksteen
quote:
Wijquote:
Uhm.. ja .. het is werkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar was het verder wel wat?
[..]![]()
ja, maar van 4ebe ben ik niet anders gewendquote:
Ja ik heb het weer gedaan hoorquote:
Ik stel je verwachtingen iig niet teleurquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar van 4ebe ben ik niet anders gewend
4ebe, betrouwbaar en voorspelbaarquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stel je verwachtingen iig niet teleur
Idd. Gekke meidjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar van 4ebe ben ik niet anders gewend
Ik bedoel meer het gesprek zelfquote:
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik heb het weer gedaan hoor![]()
Kan zo op mn cvquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe, betrouwbaar en voorspelbaar
je mag ons als referentie noemenquote:
Baksteen.. doos.. nu nog mooierquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd. Gekke meidje
[..]
Ik bedoel meer het gesprek zelfheb je een idee of het wat word verder. Doos
[..]
Ja
Referentie: Gianni en 2NutZ van het fokforum..quote:
Kan je nog beter vertellen dat je Fokmod bent geweest. Of aan LARPen doet. (Hoewelquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is gay.
jij zat in mantelpakje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baksteen.. doos.. nu nog mooier![]()
Ja het was gewoon een gesprek met 16 mensenCompleet chaotisch, maar toch structuur erin.. En de mensen die er waren.. tja.. mijn vrienden worden het niet.
Kwam ook iemand in een spijkerbroek met sneakers... terwijl er juist een mailtje rondging dat dit niet de bedoeling was
Daarom kwam hij zo, lekker controversieel.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja het was gewoon een gesprek met 16 mensenCompleet chaotisch, maar toch structuur erin.. En de mensen die er waren.. tja.. mijn vrienden worden het niet.
Kwam ook iemand in een spijkerbroek met sneakers... terwijl er juist een mailtje rondging dat dit niet de bedoeling was
Ja of dat je WOW speelt.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je nog beter vertellen dat je Fokmod bent geweest. Of aan LARPen doet. (Hoewel).
#yolo #levenophetrandjequote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon nette kledingquote:
Ja welquote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Referentie: Gianni en 2NutZ van het fokforum..
Yeahno.
Iets met stro?quote:
Baksteen in doos ;squote:Op maandag 20 januari 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
een spijkerbroek is gewoon normaal en een nette spijkerbroek in combinatie met gepaste schoenen, een hemd en evt een jasje kan ook net zijn..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon nette kleding![]()
GEWOON NORMAAL... niet in een of andere spijkerbroek
Wat is een verjaardagspak?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Zou 4ebe wel eens willen zien in iets nets ipv altijd maar het verjaardagspak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |