te veel gedoe. helemaal om je heen lopen enzo..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan zo'n pijl van mijn onderrug naar de kraag aan de voorkant met 'my eyes are up here'.
Gewoon gat in knippenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zomerjas valt daar overheenEn 2 van de 3 winterjassen die nu onderweg zijn ook.
Innerlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
Innerlijk is veel belangrijker en wil mensen niet afleiden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
jij gunt mensen ook niets hequote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien was die persoon wel hardstikke gay...quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga alsjeblieft niet op een groepssollicitatie een of andere 5 minuten lang durende orade houden over een scoutingweekend.
Dat is gay.
Zeker als je boven de 15 bent.
Hij had wel een irritant spraakgebrek.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:08 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Misschein was die persoon wel hardstikke gay...
Soms is de tactiek 'je op de achtergrond houden' wat slimmerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga alsjeblieft niet op een groepssollicitatie een of andere 5 minuten lang durende orade houden over een scoutingweekend.
Dat is gay.
groepssollicitatie?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is gay.
Ik was een met de muur.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is de tactiek 'je op de achtergrond houden' wat slimmer
Een groepssollicitatie.quote:
Je was een baksteen?quote:
nog nooit meegemaakt / van gehoordquote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groepssollicitatie.
Het is wat je denkt ja.
In Limburg kan dat ook niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt / van gehoord
gelukkig. lijkt me vreselijkquote:
Mij ook, helemaal met meer dan 1 limburger.quote:
Pics van de wachtruimte?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groepssollicitatie.
Het is wat je denkt ja.
Ja.. hallo ik kom voor de functie van baksteenquote:
In Limburg komt dat ook niet voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt / van gehoord
Ik ben al weg.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mij ook, helemaal met meer dan 1 limburger.
quote:
julliequote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Limburg komt dat ook niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |