vrijdagavond bowlen, zaterdag helemaal niks, zondag in de kroeg voetbal gekeken (quote:Op maandag 20 januari 2014 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewerkt, dus eigenlijk heb ik nu pas weekend. Wat jij?
Niets spannends nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrijdagavond bowlen, zaterdag helemaal niks, zondag in de kroeg voetbal gekeken ()
vrij saai weekend dus
jij wel iets spannends gepland, als dit je weekend is..?quote:
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wel iets spannends gepland, als dit je weekend is..?
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun je haar wel onherkenbaar proberen te maken maar ik herken m'n chlochlo toch wel VRIENDJE.
verstandig.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Moet nog paar verslagen maken, misschien daar maar eens aan beginnen.
Die snapte ik niet helemaal. Je ziet niet echt een silhouet o.i.d.? alleen een schaduw.quote:
Ik maakte lang geleden grapje dat ik hem lekker vond.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die snapte ik niet helemaal. Je ziet niet echt een silhouet o.i.d.? alleen een schaduw.
Oh zo, kan ik mij wel voorstellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maakte lang geleden grapje dat ik hem lekker vond.
Was geen grapje.
Ja toch, niets mis mee.quote:
Nee idd. Zou ook wel mooi bij je staan als arm candyquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 03:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
het word denk ik maar eens tijd dat just_some_random_dude beetje wat minder "random" te maken
dus ziehier de eerste foto ever op FOK!![]()
[ afbeelding ]
Not sure of dit wel dezelfde dude is. ;squote:Op zondag 19 januari 2014 10:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Verjaardag + open bar + camera = vage kop
[ afbeelding ]
Hier leuk doen met me "gestolen" muts en natuurlijk aan me Amerikaanse maten laten zien wat ik nu aan het drinken ben he!.
[ afbeelding ]
Maar deze wordt juist donkerder in de winter.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt er wel op maar toch anders.. ofsoal hebben latino's in de wintermaanden vaak een stuk lichtere huid.
Oh heb niet gekeken naar datum ofso. Zal wel nep zijn idd dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar deze wordt juist donkerder in de winter.
wie houdt je tegen?quote:
condoom dan maarquote:Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is aan de antibiotica, dus de pil werkt niet.
Er moet eerst fysiek contact worden gemaakt om dit waar te maken.quote:
fysiek contact is vrij essentieel voor seks jaquote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er moet eerst fysiek contact worden gemaakt om dit waar te maken.
Idd, dus grote kans dat dit niet gebeurd... het zijn beide fokkersquote:Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fysiek contact is vrij essentieel voor seks ja
Op FOK! wordt meer onderling gecopuleerd dan op andere NL fora in verhouding.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, dus grote kans dat dit niet gebeurd... het zijn beide fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |