Bron? al vind ik het niet heel raar dat jij dit 'weet'quote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Op FOK! wordt meer onderling gecopuleerd dan op andere NL fora in verhouding.
Tenzij het speciale seksfora zijn of zo.
Bron: Libelle forum, tweakers, viva forum en bokt. En dat ene hele verouderde wie-neukt-wie-lijstje dat ergens op FOK! staat.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bron? al vind ik het niet heel raar dat jij dit 'weet'
Maar wat is de bron op die andere fora dan? van horen zeggen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Bron: Libelle forum, tweakers, viva forum en bokt. En dat ene hele verouderde wie-neukt-wie-lijstje dat ergens op FOK! staat.
Users zelf, net als hier, waar dat ene lijstje ook op gebaseerd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat is de bron op die andere fora dan? van horen zeggen?
Meen je dit? je kent op al die fora ook allemaal mensen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Users zelf, net als hier, waar dat ene lijstje ook op gebaseerd is.
Oké alleen bokt. En die mensen kende ik al eerder irl.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meen je dit? je kent op al die fora ook allemaal mensen?heb je die ook op FB?
Hahaha niet dingen groter maken dan ze zijn, Chaiquote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké alleen bokt. En die mensen kende ik al eerder irl.
Die ene gefrustreerde kerel die jou steeds 'quote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha niet dingen groter maken dan ze zijn, Chaije bent geen roddelblad.
Ja, mooiquote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ene gefrustreerde kerel die jou steeds ''t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef Salatrel het volgende:
IJzeren buis ontregelt treinverkeer
hierdoor reed mijn IC Groningen - Rotterdam gisteren niet verder dan ZwolleBij de StarbucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
wim doet zn shirt uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb boer zoekt vrouw gemist
Chai, heb ik iets gemist en moet ik terug kijken ?
is het niet gewoon goedkoper om via internet een nieuwe cavia te bestellen?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even een strippenkaart halen voor de dierenarts
Cavia's.
quote:
Houquote:Op maandag 20 januari 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wim doet zn shirt uit.
echt iets voor jou
Je lijkt m'n oma welquote:Op maandag 20 januari 2014 12:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is het niet gewoon goedkoper om via internet een nieuwe cavia te bestellen?
dacht ik al.quote:
Strippenkaarten bestaan toch heul niet meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even een strippenkaart halen voor de dierenarts
Cavia's.
Jan gaat huilen, want hij vindt Claire een bitch en hij wil Judith, maar die wil hem nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb boer zoekt vrouw gemist
Chai, heb ik iets gemist en moet ik terug kijken ?
clairequote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jan gaat huilen, want hij vindt Claire een bitch en hij wil Judith, maar die wil hem nog niet.
http://www.zonnigendroog.nl/?p=782#more-782
Aletta heeft continu een huillach gezicht en zoekt alleen maar goedkoop personeelquote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht ik al.
ohw en die canadees wordt depressief en die fransoos maakt de foute keuze.
die gietenneukster moet je gewoon altijd skippen en die met ingrid en ingrid is ook niet boeiend
(ik ben echt goed met namen)
Digitalisering hebben cavia's nog nooit van gehoordquote:Op maandag 20 januari 2014 12:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Strippenkaarten bestaan toch heul niet meer..
Je geeft je toch op voor een programma met een bepaald doel en dan wil je nietquote:Op maandag 20 januari 2014 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Jan gaat huilen, want hij vindt Claire een bitch en hij wil Judith, maar die wil hem nog niet.
http://www.zonnigendroog.nl/?p=782#more-782
Hoiquote:
Jan valt gewoon tegen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je geeft je toch op voor een programma met een bepaald doel en dan wil je niet!!!!
Trek een schaap aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef Chai het volgende:
Ik heb geen winterjas en ik moet zo weer een eind fietsen.
Hai 4ebequote:
Hebben we niet.quote:
Oh ok. En een extra vest onder je zomerjas?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Hebben we niet.
En ik had er al 1 besteld, maar die zat niet goed dus weer teruggestuurd. Sindsdien was mijn zomerjas wel warm zat, maar nu niet meer.
Heb ik sws al, want die zomerjas is echt heel dun.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok. En een extra vest onder je zomerjas?
Verstandige meidquote:Op maandag 20 januari 2014 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik sws al, want die zomerjas is echt heel dun.
dus die jas die je op fok postte heb je niet meer?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik sws al, want die zomerjas is echt heel dun.
Nope. Mouwen waren te kort.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus die jas die je op fok postte heb je niet meer?
"Ey pssssst meisje met je geile jas"quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ey pssssst meisje met je geile jas"
Meer je bil laten zien, Chaiquote:Op maandag 20 januari 2014 13:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van dat soort ongemakken.
Zondequote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zomerjas valt daar overheenEn 2 van de 3 winterjassen die nu onderweg zijn ook.
die 3de moet je hebben dusquote:Op maandag 20 januari 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Zomerjas valt daar overheenEn 2 van de 3 winterjassen die nu onderweg zijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |