Ik zie geen pics in de OP, en dat een lelijk wijf je knap vind zegt niksquote:
Waar wil je pics van? Van mij? HOMMO! Of van dat wijf? No probquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik zie geen pics in de OP, en dat een lelijk wijf je knap vind zegt niks
Ja... gewoon doen en dan probleem met rubber en mevrouw die toevallig d'r pil is vergeten... Te hoog risico dude... En TS heeft andere chickies....quote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef dragon4ce het volgende:
Gewoon doen en daarna dumpen.
Nu exporteer je je "kwaliteitssperma" ook naar een kleenex
Moet je klappen ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waar wil je pics van? Van mij? HOMMO!
Geef maarquote:Of van dat wijf? No prob
In de OPquote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Moet je klappen ofzo
[..]
Geef maar
Zo maar mensen herkenbaar posten is dus niet de bedoeling.quote:
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
En heb je foto gezien, je zou die rechter moeten nemen. Die is wat knapper dan de linker. Wel allebei blond, een pluspunt
verdomme. net te laat. foto is weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...
Als dat voor jou onder een natte droom valt zegt dat veel over jouquote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef DroogDok het volgende:
Klinkt alsof TS een natte droom heeft gehad.
Dan probeer je die via haar te pakken krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...
Zit ongeveer 1.100km van mij vandaan... Niet echt praktischquote:Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan probeer je die via haar te pakken krijgen
link van je 5/10?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zit ongeveer 1.100km van mij vandaan... Niet echt praktisch
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef A-mineur het volgende:
Je 1e zin is zo tegenstrijdig, je krijgt een SMS om niet naar een paar rappers te gaan. Tevens schrijf je rappers met een hoofdletter R, wat de toon al zet wat voor pauper je bent.
Je antwoord is vrij duidelijk want je bent gegaan volgens je eigen verhaaltje terwijl de dames jou verzochten niet te gaan zoals blijkt uit de 1e zin.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!
TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5quote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja... gewoon doen en dan probleem met rubber en mevrouw die toevallig d'r pil is vergeten... Te hoog risico dude... En TS heeft andere chickies....
Het groene boekjequote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!
Zoals gezegd als vrienden en volgens mij is het niet echt bevordelijk als je dat soort dingen met een van je FWB gaat doen... Beetje relatie gevoel enzo.. Maar misschien dat jij dat niet snapt... Dat kan natuurlijk...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5
Waarom uberhaupt contact met een 5?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:28 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het groene boekje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
معا لمحاربة لمرشد الثورة، معمر القذافيquote:
Ach sociale cirkel uitbreiden kan nooit kwaad....quote:Op maandag 20 januari 2014 10:31 schreef Aiciu het volgende:
Je niet te goed voelen voor een 5
Dat over betasten en als een baas niet reageren mag ik wel![]()
Welkom in de klaagbaakquote:Op maandag 20 januari 2014 10:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een nikszeggend topic dit. Vraag me af wat de bedoeling ervan is en wat wij ermee moeten?
Valt er iets via haar te halen? Dan doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ach sociale cirkel uitbreiden kan nooit kwaad....
Ik hoorde haar eierstokken inderdaad duidelijk Vivaldi - Spring from the four seasons en Johann Pachelbel - Canon in D spelenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:40 schreef Barachem het volgende:
Ach, ze heeft alleen maar last van klapperende eierstokjes, TS.
Doe haar een plezier, trouw met haar en schenk haar kinderen.![]()
![]()
Uhu, probeer het maar te kaatsen naar mijquote:Op maandag 20 januari 2014 10:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zoals gezegd als vrienden en volgens mij is het niet echt bevordelijk als je dat soort dingen met een van je FWB gaat doen... Beetje relatie gevoel enzo.. Maar misschien dat jij dat niet snapt... Dat kan natuurlijk...
Goede comeback!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu, probeer het maar te kaatsen naar mij
Dit ookquote:
Thanks! Toch een beetje frustratie van jouw kant te bespeurenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit ook
Veel plezier met je 5 man, hoop dat je ooit hoger kan scoren
Frustratie? waar over?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Thanks! Komt toch een beetje frustratie van jouw kant te bespeurenJammer! Dacht dat je wel beter zou kunnen...
Kappen met reageren danquote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Frustratie? waar over?boeit mij het dat je niet hoger kan krijgen joh... ieder zijn ding.
Waarom? ik heb de tijd wel. Vind het wel mooi hoe je jezelf in allerlei bochten wringt om maar niet te reageren op waarom je zo diept zinkt om je met zo'n wijf in te latenquote:
Dat heb ik je op de 1e quote al verteld en al meerdere keren hier. Sociale contacten maar als echte zolderkamer fokker begrijp je dat duidelijk niet. Je weet wel net zoals een vrouw jou ook fijn in haar friendzone plaatst... Moet je toch bekend in de oren klinkenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? ik heb de tijd wel. Vind het wel mooi hoe je jezelf in allerlei bochten wringt om maar niet te reageren op waarom je zo diept zinkt om je met zo'n wijf in te laten
Sociale contacten doe je toch voor je lol? en met leuke mensen?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat heb ik je op de 1e quote al verteld en al meerdere keren hier. Sociale contacten maar als echte zolderkamer fokker begrijp je dat duidelijk niet. Je weet wel net zoals een vrouw jou ook fijn in haar friendzone plaatst... Moet je toch bekend in de oren klinken
Waarom zou een 5 niet sociaal leuk kunnen zijn? Volgens mij al een theorie die in jouw hoofd rondzwerft om te beginnen.... Dat je je pener niet in iemand wil steken betekent niet dat het sociaal niet gezellig kan zijn of uiteindelijk meer op kan leveren...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sociale contacten doe je toch voor je lol? en met leuke mensen?
Nogmaals; Waarom laat je je in met zulke figuren? is die vraag nou zo lastig?
En verder, als iemand je een kritische vraag stelt ga je dan altijd gelijk aan de haal met allerlei theorien en maak je je conclusies al?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |