TS krijgt vrijdag berichtje van meid of hij niet naar een optreden wil gaan van een paar Rappers die avond. TS stemt in en gaat dus met meid en haar vriendinnen er heen.
2e keer dat ik die meid zie in 2 maanden ofzo. Soms wat berichten over en weer. Vanaf 1e keer dat ik haar ontmoet heb al duidelijk geen enkele move gemaakt. Want 't is gewoon een 5 at best en daar ga ik mijn kwaliteit sperma niet aan spenderen.
Maar goed ontmoet haar bij optreden en letterlijk 1e vraag was wat mijn sterrenbeeld was. TS wist al hoe laat het was en hoopte maar dat de avond vlug voorbij was. Helaas dus niet...
Meid blijft maar zuipen en zuipen. Achteraf denk ik om de "moed" te verzamelen om een move te maken. Maar goed. Ineens staat mevrouw zwaar in mijn personal space en doet mijn t-shirt omhoog en probeert me op te geilen door met haar hand wat moves te maken over mijn lichaam. TS kon natuurlijk makkelijk zo'n 5 weerstaan en blijft rustig doordrinken.
Meid word daar helemaal gek van en probeert mij sensueel aan te kijken

Haar negeren werkte dus niet... Tijd voor een andere strategie. TS begint haar belachelijk te maken en doe haar gezichten zo raar mogelijk na... Bad move! Vond ze alleen maar leuker

TS begon er echt genoeg van te krijgen en gaat naar buiten. Meid volgt en begint tegen me te zeuren dat ze 25 is en onderhand wel kinderen wil. En dat ze me erg leuk vind en dat ik vast een goede vader ben... WTF?!?!?!

Haar vriendinnen beginnen zich er mee te bemoeien en waarom ik niks met haar wil

Zeg duidelijk dat ik alleen vrienden wil zijn waarop meid jankend naar WC verdwijnt

Na een hoop gezeur gingen ze eindelijk naar huis

Mooi vanaf dacht TS. Maar die meid weet dat ik op zaterdag altijd naar m'n vaste stek op stap ga. Krijg ik gvd op zaterdag een berichtje van haar dat ze helaas niet kan komen maar dat ze me veel plezier wenst

WTF?
Samenvatting:
Potentiele stalker chick in the making die niet wil snappen dat ik haar lelijk vind wil een kind van me nadat ze me 2x heeft gezien
[ Bericht 4% gewijzigd door Frank_Drebin op 20-01-2014 10:15:35 ]