Ik zie geen pics in de OP, en dat een lelijk wijf je knap vind zegt niksquote:
Waar wil je pics van? Van mij? HOMMO! Of van dat wijf? No probquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik zie geen pics in de OP, en dat een lelijk wijf je knap vind zegt niks
Ja... gewoon doen en dan probleem met rubber en mevrouw die toevallig d'r pil is vergeten... Te hoog risico dude... En TS heeft andere chickies....quote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef dragon4ce het volgende:
Gewoon doen en daarna dumpen.
Nu exporteer je je "kwaliteitssperma" ook naar een kleenex
Moet je klappen ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waar wil je pics van? Van mij? HOMMO!
Geef maarquote:Of van dat wijf? No prob
In de OPquote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Moet je klappen ofzo
[..]
Geef maar
Zo maar mensen herkenbaar posten is dus niet de bedoeling.quote:
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
En heb je foto gezien, je zou die rechter moeten nemen. Die is wat knapper dan de linker. Wel allebei blond, een pluspunt
verdomme. net te laat. foto is weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...
Als dat voor jou onder een natte droom valt zegt dat veel over jouquote:Op maandag 20 januari 2014 10:19 schreef DroogDok het volgende:
Klinkt alsof TS een natte droom heeft gehad.
Dan probeer je die via haar te pakken krijgenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:20 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, maar die rechter was er dus niet bij...
Zit ongeveer 1.100km van mij vandaan... Niet echt praktischquote:Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan probeer je die via haar te pakken krijgen
link van je 5/10?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zit ongeveer 1.100km van mij vandaan... Niet echt praktisch
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:23 schreef A-mineur het volgende:
Je 1e zin is zo tegenstrijdig, je krijgt een SMS om niet naar een paar rappers te gaan. Tevens schrijf je rappers met een hoofdletter R, wat de toon al zet wat voor pauper je bent.
Je antwoord is vrij duidelijk want je bent gegaan volgens je eigen verhaaltje terwijl de dames jou verzochten niet te gaan zoals blijkt uit de 1e zin.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!
TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5quote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja... gewoon doen en dan probleem met rubber en mevrouw die toevallig d'r pil is vergeten... Te hoog risico dude... En TS heeft andere chickies....
Het groene boekjequote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Of ik niet naar een optreden wilde gaan. Je weet niet wat mijn antwoord was, er is dus niks tegenstrijdigs aan. En heb idd Rappers met een hoofdletter geschreven ter verduidelijking... poeh poeh... Nu terug je groene boekje uitpluizen!
Zoals gezegd als vrienden en volgens mij is het niet echt bevordelijk als je dat soort dingen met een van je FWB gaat doen... Beetje relatie gevoel enzo.. Maar misschien dat jij dat niet snapt... Dat kan natuurlijk...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS heeft andere chickies maar is wel genoodzaakt zijn vrijdagavond/nacht door te brengen met een 5
Waarom uberhaupt contact met een 5?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |