abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:50:27 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135757320
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen inhoudelijke input, maar goed initiatief!!
Vond ik ook wel. Doe ik iig ook nog eens iets nuttigs met mijn harde trainen en verslaving :P Ik ga hem ook ff in slank posten voor die vraag :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135757705
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kwark mee? Extra boterham mee? Of 2? Noten mee? 250gr griekse yoghurt ipv 125? Muesli door je yoghurt?
Heb nog een extra boterham gesmeerd, en ik ga kijken of ze nog lekkere soep hebben :Y
Een extra T voor de D gaat hem niet worden, ik zit nog proppertjevol van die zalm. :o
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135757736
Ik vind het een mooi initiatief, maar geen idee of het haalbaar is. Misschien vragen in de sportschool?

Ik had gisteren een hoogtepuntje. Huisgenootje ging om 12 uur nog even naar de McDonald's (mijn lievelings), en wilde best wat voor me meenemen. Maar ik hoefde niets. Zelfs niet als het gehaald werd door haar en naar mij toegebracht. En toen zat ze naast me een quarterpounder en frietjes te eten, toen heb ik 1 frietje gehad voor de smaak, en dat was prima!

Ik ga vaker avondeten als Qwea, ik heb geen seconde trek gehad gisteravond. Vanavond sowieso weer want heb nog een rundervink, stoofpeertjes en aardappels ;)!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:01:51 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135757834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het een mooi initiatief, maar geen idee of het haalbaar is. Misschien vragen in de sportschool?
Heb mijn PT's / Fysio's al gemaild. Gelijk met de vraag of ik op ze kan rekenen voor de nodige massage / kramp verwijdering die dag.

quote:
Ik ga vaker avondeten als Qwea, ik heb geen seconde trek gehad gisteravond. Vanavond sowieso weer want heb nog een rundervink, stoofpeertjes en aardappels ;)!
Ik ben echt zwaar gehecht aan mijn 3 T's na het eten hoor :P Soms zelfs 4 :Y)
pi_135758132
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb mijn PT's / Fysio's al gemaild. Gelijk met de vraag of ik op ze kan rekenen voor de nodige massage / kramp verwijdering die dag.

[..]

Ik ben echt zwaar gehecht aan mijn 3 T's na het eten hoor :P Soms zelfs 4 :Y)
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik pas om half 9 at omdat ik de hele avond te lui was om te koken ;)!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:31:17 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135759031
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:08 schreef Zeester het volgende:

[..]

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik pas om half 9 at omdat ik de hele avond te lui was om te koken ;)!
:D
Ik eet zo tussen 18:30 en 19:00

Ik heb 2 T's tussen de lunch en het diner. Waarvan ik 1 meestal bij de lunch na de training gebruik. En minimaal 3 na het eten :P
pi_135759051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sow, mijn brood smaakt toch nasty zeg. Pain de Boulogne met pindakaas en kaas. Alle ingredienten apart smaken prima maar in combinatie is het ineens zuur/bitter. Zou dat komen door de sinaasappelsap die ik net gedronken heb?
Ik heb mijn brood weggegooid. Mijn wrap met zalm smaakte ook niet lekker. De laatste keer dat mijn eten anders dan normaal smaakte was ik op een cruiseschip en was ik samen met de halve boot ziek :{
Spoilers!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:44:29 #208
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135759461
Ik ben nu ook ongeveer 2,5 maand 3-4x per week aan het sporten en minder en bewuster eten...

Resultaat: -10kg en van maat 42 naar 38 van broek. :Y We zijn er nog niet, want ik wil terug naar 30-32 en ik wil mijn gewicht rond de 80~85kg.. Maar het eerste mijlpaaltje van 10kg is behaald ;)
Zo trots op mijn twee kleine jongens !!!!
pi_135759542
Nou ik heb even de vriezer uitgezocht! Soep, pasta saus, stamppot, chili..

Kan de komende 2 weken nog volop eten!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:58:43 #210
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135759970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:44 schreef MaikelS het volgende:
Ik ben nu ook ongeveer 2,5 maand 3-4x per week aan het sporten en minder en bewuster eten...

Resultaat: -10kg en van maat 42 naar 38 van broek. :Y We zijn er nog niet, want ik wil terug naar 30-32 en ik wil mijn gewicht rond de 80~85kg.. Maar het eerste mijlpaaltje van 10kg is behaald ;)
Spijkerbroek of gewone broek? Want maat 30 in je spijkerbroek is een 'gewone' 38, maar maat 30 in een gewone broek is wel heel erg ieniemienie.

Edit: Oh, wacht... Je bent een man. Geen idee hoe maten dan werken.

Vertel eens wat je eet op een dag?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:14:32 #211
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135760575
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Spijkerbroek of gewone broek? Want maat 30 in je spijkerbroek is een 'gewone' 38, maar maat 30 in een gewone broek is wel heel erg ieniemienie.

Edit: Oh, wacht... Je bent een man. Geen idee hoe maten dan werken.

Vertel eens wat je eet op een dag?
Spijkerbroek, en ja ben een man :) Eerst paste ik 42 niet en moest ik bij de "grote" maten kijken.. Nu oude spijkerbroek waar het kaartje nog aan hing van 2 jaar terug aangedaan en die is 38-32.. dus gaat super :) Mei dit jaar moet ik 30-32 behaald hebben.

Qua eten is het vooral opletten, kleinere porties, 5x per dag wat eten.. en ja ik pak nog altijd in het weekend een pilsje, of iets lekkers... maar bepaalde zaken laten ik gewoon bewust liggen. Daarnaast verbrand ik tijdens het sporten +- 900 calorieën per keer wat neerkomt op 3600 alleen al door het sporten.

De rest haal ik uit het eten wat neerkomt op ongeveer 1 kilo.. Ja het gaat soms snel, soms ook niet.. Maar het is zo haalbaar voor mij :)
pi_135761347
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:46 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou ik heb even de vriezer uitgezocht! Soep, pasta saus, stamppot, chili..

Kan de komende 2 weken nog volop eten!
Perfect toch? :)

@MaikelS jij gaat rap!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:34:01 #213
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135761439
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

@MaikelS jij gaat rap!
Het vergt veel discipline, maar ach.. Ik heb een doel voor ogen, en dat moet ik behalen en behouden!
pi_135761533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

@MaikelS jij gaat rap!
Ja zeker.

Kan ik hem daarna mooi weer vullen ;)

Iemand hier al eens een Banana bread gemaakt? Wil het binnenkort misschien eens gaan proberen!
pi_135761603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Het vergt veel discipline, maar ach.. Ik heb een doel voor ogen, en dat moet ik behalen en behouden!
Wat eet je op een sportdag?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:39:24 #216
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135761681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja zeker.

Kan ik hem daarna mooi weer vullen ;)

Iemand hier al eens een Banana bread gemaakt? Wil het binnenkort misschien eens gaan proberen!
Ja, extra jum met walnoten! :D Vooral handig, omdat je de melk/boter niet mist in de meeste recepten.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135761693
Boh.. vorige week was ik aangekomen en deze week opeens 2.3 eraf. Ik moet ook weer wat strikter bijhouden wat ik ga eten want ik merk dat ik slecht(lees weinig) eet als ik het druk en stress heb.

Of dat ik zoals vandaagin de ochtend veel eet en in de middag niet.

Wel weer een mijlpaal, want onder de 125 kilo *O* bijna -15in totaal en over een kilo of 6 heb ik sinds jaren een atl! *O*
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:40:43 #218
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135761736
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat eet je op een sportdag?
Hetzelfde als op een andere dag...

Smorgens 2 boterhammen met light jam of ei, rond 10 een stuk fruit, rond 12-13 een stokbroodje gezond/ei rond 15 een stuk fruit... dan savonds bijv rijst (4 eetlepels en veel groenten en 2-3 opschep lepels vlees (bijv; babi pangang).. vaak rond 20-21 nog een beker magere yoghurt.

Qua drinken koffie/thee/water overdag, savonds 1 glas frisdrank en de rest crystal clear. Tijdens het eten een glas melk.

Niet veel, maar mijn lichaam vraagt ook niet meer op dit moment. Als ik gesport heb is het enige wat ik soms nog pak een extra stuk fruit.

Qua sport op dit moment is het 8-10KM hardlopen (+-60-90min) in de avond.
Heb me aangemeld bij voetbal vereniging om weer te beginnen..
pi_135761737
Super Patrique *O*
pi_135761798
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef MaikelS het volgende:

[..]

Hetzelfde als op een andere dag...

Smorgens 2 boterhammen met light jam of ei, rond 10 een stuk fruit, rond 12-13 een stokbroodje gezond/ei rond 15 een stuk fruit... dan savonds bijv rijst (4 eetlepels en veel groenten en 2-3 opschep lepels vlees (bijv; babi pangang).. vaak rond 20-21 nog een beker magere yoghurt.

Qua drinken koffie/thee/water overdag, savonds 1 glas frisdrank en de rest crystal clear. Tijdens het eten een glas melk.

Niet veel, maar mijn lichaam vraagt ook niet meer op dit moment. Als ik gesport heb is het enige wat ik soms nog pak een extra stuk fruit.
Damn dat is volgens mij wel weinig voor een man zeker als je 900kcal verbrand....
Let je op dat je wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgt? Je lichaam went snel aan niet/weinig eten maar gezond is anders.
pi_135761801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ja, extra jum met walnoten! :D Vooral handig, omdat je de melk/boter niet mist in de meeste recepten.
Dat vond ik inderdaad het mooie eraan dat het vrijwel allemaal gezonde ingrediënten zijn! Ik heb een recept gevonden op "uit paulines keuken", daar maakt ze het met amandelmeel maar ik denk dat ik het gewoon met tarwemeel maak. Hoe maak jij het Tink?
pi_135761813
Nice Patrique!

Ik heb ook nog even een aardbei-banaan smoothie gehaald, veeeel te duur (2,25 voor 250ml) maar wel heel lekker O+
Kan niet wachten tot de zomer, verse aardbeien en frambozen en bramen O+
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:44:11 #223
195247 MaikelS
Living each day!
pi_135761883
Goed bezig Patrique!!!!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Damn dat is volgens mij wel weinig voor een man zeker als je 900kcal verbrand....
Let je op dat je wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgt? Je lichaam went snel aan niet/weinig eten maar gezond is anders.
Ja maar mijn lichaam vraagt niet meer, ik ben niet meer moe, ben juist energieker dan ooit.
pi_135761972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nice Patrique!

Ik heb ook nog even een aardbei-banaan smoothie gehaald, veeeel te duur (2,25 voor 250ml) maar wel heel lekker O+
Kan niet wachten tot de zomer, verse aardbeien en frambozen en bramen O+
:9
Doet me er aan denken dat ik nog banaan in de vriezer heb liggen, straks zelf een smoothie maken.
pi_135762009
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:9
Doet me er aan denken dat ik nog banaan in de vriezer heb liggen, straks zelf een smoothie maken.
Banaan in de vriezer? Kan dat?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:47:32 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135762043
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

+1, dit is te weinig voor een man met jouw sportniveau. Het kan best zijn dat je nu zo snel afvalt, maar uiteindelijk kun je haast geen spiermassa opbouwen en ga je dus steeds minder verbranden. Ik zou met name wat eiwitten aan je dieet toevoegen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat vond ik inderdaad het mooie eraan dat het vrijwel allemaal gezonde ingrediënten zijn! Ik heb een recept gevonden op "uit paulines keuken", daar maakt ze het met amandelmeel maar ik denk dat ik het gewoon met tarwemeel maak. Hoe maak jij het Tink?
http://www.copykat.com/2009/08/26/starbucks-banana-walnut-bread/ Deze is lekker, maar dan zonder de boter, want dat voegt echt niks toe zegt ze zelf ook in de laatste zin ongeveer

Eerlijk is eerlijk, ik ben een luie kok en heb dus liever een simpeler recept, zoals deze:
Lactosevrij banaannotenbrood Daar voeg ik dan wel lekker veel noten aan toe :Y)
pi_135762179
Fuck, bijna vergadertijd. Nu mag ik mijn collega/zwager/mede-eigenaar van ons bedrijf gaan vertellen dat hij veel te onbeschoft tegen klanten doet en dat we daardoor klanten kwijtraken. Moeilijk...
Spoilers!
pi_135762211
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Banaan in de vriezer? Kan dat?
Ik vind van wel ;)
Snijd hem in stukjes, vries het in en kan hem dan zo in de smoothie gooien wanneer ik wil (beetje milkshake idee).
pi_135762225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

+1, dit is te weinig voor een man met jouw sportniveau. Het kan best zijn dat je nu zo snel afvalt, maar uiteindelijk kun je haast geen spiermassa opbouwen en ga je dus steeds minder verbranden. Ik zou met name wat eiwitten aan je dieet toevoegen!

[..]

O+
pi_135762240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

[..]

http://www.copykat.com/2009/08/26/starbucks-banana-walnut-bread/ Deze is lekker, maar dan zonder de boter, want dat voegt echt niks toe zegt ze zelf ook in de laatste zin ongeveer

Eerlijk is eerlijk, ik ben een luie kok en heb dus liever een simpeler recept, zoals deze:
Lactosevrij banaannotenbrood Daar voeg ik dan wel lekker veel noten aan toe :Y)
Ik ben ook een vrij luie kok, vind het leuk om te koken en te bakken. Maar niet te ingewikkeld. Ik hou van simpel ;)

Ik ga het denk ik volgende week maken. Dit weekend zijn we heel het weekend in Brabant, dus dan komt het er niet van. Maar ga denk ik wel even een bio-winkel zoeken in Breda zodat ik wat meel etc kan inslaan!
pi_135762270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind van wel ;)
Snijd hem in stukjes, vries het in en kan hem dan zo in de smoothie gooien wanneer ik wil (beetje milkshake idee).
Daar is het wel handig voor ja. Zeker voor smoothies etc!
pi_135764567
Wat ben ik blij dat ik dankzij het buikdansen soms ordi kleding aan mag :D
Deze wil ik voor mijn verjaardag:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3a8a2b8f93
pi_135764925
Bijzonder, hoe hersenen met een klinisch depressieve neiging werken.

Vanochtend sollicitatiegesprek gehad met de baas van de kliniek, hij was laaiend enthousiast. Het gesprek ging eigenlijk meer over andere dingen dan de baan zelf, de collega met wie ik had meegelopen wilde me hebben zei hij en hij vond me de perfecte kandidaat. Hij zei dat hij zelden zo'n goede sollicitatiebrief had gezien, en dat hij in het gesprek al merkte dat ik de goede was. Er zijn nog 3 andere kandidaten die op gesprek gaan komen waardoor ik het maandag pas officieel hoor maar officieus heeft hij me al aangenomen 'want de rest haalt het niet bij jou' en hij heeft me al aan het hele team voorgesteld als 'de nieuwe collega'. 'Oh en dat salaris van je gaat er ook op vooruit'.

Daarna naar m'n oude werk gegaan om m'n spullen te halen, en twee collega's gezien waarvan ik weet dat ze achter m'n rug om naar de leiding zijn gegaan omdat 'die studente hun diensten inpikt en eruit gegooid zou moeten worden' waarna dat dus uiteindelijk ook is gebeurd (zij werken vast, mijn werk daar heeft geen invloed op hun salaris). Waar het gros van het team superblij reageerde om me weer te zien 'wanneer kom je nou weer eens werken, we missen je!' keken die twee vuil.

Vervolgens stuurde het broertje een boos smsje dat ik een brief van 'm niet op de post heb gedaan.

Huidige state of mind: zo boos/geïrriteerd/verdrietig dat ik praktisch kan janken en alleen maar wil ETEN. Terwijl het netto een fantastische dag is, en ik dit ook wéét :'). Blijft bijzonder.
pi_135764986
Nou c_c lees dan nog maar eens het eerste deel van je post O+ daar mag/moet je trots op zijn.
pi_135765206
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:

Vanochtend sollicitatiegesprek gehad met de baas van de kliniek, hij was laaiend enthousiast. Het gesprek ging eigenlijk meer over andere dingen dan de baan zelf, de collega met wie ik had meegelopen wilde me hebben zei hij en hij vond me de perfecte kandidaat. Hij zei dat hij zelden zo'n goede sollicitatiebrief had gezien, en dat hij in het gesprek al merkte dat ik de goede was. Er zijn nog 3 andere kandidaten die op gesprek gaan komen waardoor ik het maandag pas officieel hoor maar officieus heeft hij me al aangenomen 'want de rest haalt het niet bij jou' en hij heeft me al aan het hele team voorgesteld als 'de nieuwe collega'. 'Oh en dat salaris van je gaat er ook op vooruit'.

Daarna naar m'n oude werk gegaan om m'n spullen te halen, en twee collega's gezien waarvan ik weet dat ze achter m'n rug om naar de leiding zijn gegaan omdat 'die studente hun diensten inpikt en eruit gegooid zou moeten worden' waarna dat dus uiteindelijk ook is gebeurd (zij werken vast, mijn werk daar heeft geen invloed op hun salaris). Waar het gros van het team superblij reageerde om me weer te zien 'wanneer kom je nou weer eens werken, we missen je!' keken die twee vuil.

Vervolgens stuurde het broertje een boos smsje dat ik een brief van 'm niet op de post heb gedaan.

Huidige state of mind: zo boos/geïrriteerd/verdrietig dat ik praktisch kan janken en alleen maar wil ETEN. Terwijl het netto een fantastische dag is, en ik dit ook wéét :'). Blijft bijzonder.
Fijn!!!! dat je nieuwe baan hebt (zeer, zeer waarschijnlijk dan). Dat is een beetje blijheid zeker waard!
pi_135765559
Ja, is ook heel fijn *O*. Even janken, Buzzcocks opzetten en weer lachen. Het leven van een mongool in een eierdop :').

Ik post het overigens niet onder het motto ik wil medelijden ofzo hoor, absoluut niet. Ik verbaas me soms gewoon oprécht over sommige gedachtengangen, terwijl ik mezelf echt best intelligent acht.
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 17:19:00 #237
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135765963
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik post het overigens niet onder het motto ik wil medelijden ofzo hoor, absoluut niet. Ik verbaas me soms gewoon oprécht over sommige gedachtengangen, terwijl ik mezelf echt best intelligent acht.
:*

Ik snap hoe je je voelt en hoe frustrerend het is dat je bij kleine stomme dingen stilstaat terwijl er ook veel meer, mooiere, en grotere dingen gebeuren! Misschien is het ook nog een klein beetje onzekerheid en spanning, dat je er soort van nog niet vanuit durft te gaan dat je die baan krijgt? Ik duim in elk geval voor je, en geniet van de veren in je reet *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_135766390
c_c, je krijgt ook geen medelijden van mij. Maar wel een *O* voor iets anders zoeken dan eten!
pi_135766443
Morgenavond eet ik trouwens alleen -O-
Eens kijken wat voor kliekjes ik nog in de vriezer heb, sowieso iets van soep volgens mij.
pi_135766807
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:

Dat is fantastisch. *O*
pi_135767074
C_c, vooral denken aan het mooie gesprek dat je vanmorgen hebt gehad.

Maar ik snap echt precies wat je bedoeld. Ik betrap me daar ook vaak op.
Heb me al vaak voorgenomen om een boekje bij te houden waarin ik elke dat 2-3 positieve dingen in op schrijf zodat ik daar vaker bij stilsta. maar ik doe het nooit eigenlijk. Maar misschien is het toch wel goed om dat eens te doen.
pi_135767154
Gefeliciteerd CC! *O*
pi_135769175
Gefeliciteerd c_c! *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135769243
Straks bootcampen :o toch wel een beetje nerveus stiekem. En er is iets in m'n rug geschoten ofzo }:| pijn met omlaag kijken en nek draaien.
pi_135769371
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Straks bootcampen :o toch wel een beetje nerveus stiekem. En er is iets in m'n rug geschoten ofzo }:| pijn met omlaag kijken en nek draaien.
Voorzichtig en goed opwarmen!
pi_135769765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voorzichtig en goed opwarmen!
Thanks, komt goed!
pi_135769801
Wauw wat een ondankbaar en zeikerig kind bij I used to be fat. Geef mij die trainer aub
My salvation lies in your love..
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:06:17 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135770182
C-c! Knappe chick! *O* Doe je goed!

Ik begon vandaag in mineur en met enorme vreettrek.
Had mijn kwark nog niet op of mijn T van twee gekookte eitjes ging er achteraan. En toen natuurlijk mokken omdat ik iets wilde maar niks lekkers mee had.
Niet gaan hardlopen wegens echt geen zin, was van plan naar de kantine te gaan voor een lekker broodje, maar besloot toen toch voor mijn rauwkost met tonijn te gaan, toen mijn middag T, dat werd een minneola en daar waar ik een pizza plande voor het avondeten nam ik een sla met een gegrild kipfiletje en twee sneetjes brood.
:o Al met al helemaal niet slecht dus. *O*
pi_135770625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef BananaPancake het volgende:
Wauw wat een ondankbaar en zeikerig kind bij I used to be fat. Geef mij die trainer aub
Is het nog goedgekomen?
Ik ben ook soms zo jaloers, een personal trainer O+
pi_135770655
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Brighteyes het volgende:

Had mijn kwark nog niet op of mijn T van twee gekookte eitjes ging er achteraan. En toen natuurlijk mokken omdat ik iets wilde maar niks lekkers mee had.
Niet gaan hardlopen wegens echt geen zin, was van plan naar de kantine te gaan voor een lekker broodje, maar besloot toen toch voor mijn rauwkost met tonijn te gaan, toen mijn middag T, dat werd een minneola en daar waar ik een pizza plande voor het avondeten nam ik een sla met een gegrild kipfiletje en twee sneetjes brood.
Heel goed *O*
pi_135770779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is het nog goedgekomen?
Ik ben ook soms zo jaloers, een personal trainer O+
Ja t kwam goed :) dat vind ik dan wel weer mooi.
Aan t begin koos de vader van t meisje zelfs de kant van zijn dochter en zei dat die trainster haar verbaal mishandelde :')

Niet gek dat dat kind zo verwend deed dus
pi_135771117
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ja t kwam goed :) dat vind ik dan wel weer mooi.
Aan t begin koos de vader van t meisje zelfs de kant van zijn dochter en zei dat die trainster haar verbaal mishandelde :')

Niet gek dat dat kind zo verwend deed dus
Duidelijk waar dat vandaan kwam dan :Y

Ondertussen is mijn vriendje nu al voor de derde dag op een rij naar de sportschool /trots.
Kon helaas zelf geen zin maken om mee te gaan maar goed mijn sportdagen zijn maandag en woensdag.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:27:27 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135771168
Gefeliciteerf Clumsy!!!!!

Homemade durum met kip, paprika, appel, yoghurtsaus en 3 kleine wrapjes: jum! Nu nog even viool spelen... Heb even mij-tijd nodig door al dat gedoe op m'n werk.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 januari 2014 @ 19:43:28 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135772065
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Brighteyes het volgende:

Ik kreeg trek tijdens het koken... Heb het kunnen beperken tot een cracotte met nutella en twee stukjes boterhamworst. Bloemkoolcurry met ei en naan from scratch is geweldig trouwens :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135773755
Tentamen ging kut. Daar was ook iedereen het met me over eens :') .
Heb uiteindelijk nog 1 broodje kaas, die aardbei banaan smoothie en een kopje kalfssoep bij mijn lijstje gehad.

Heb nu heel erg zin om te eten terwijl ik niet eens honger heb, (niet door het tentamen hoor) dus misschien ga ik zo nog even naar de sportschool of gewoon buiten een stukje rennen. Als ik daarna nog trek heb kan het er iig ruim uit met mijn kcal. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135773926
Yay C_C! :D
pi_135778126
Maar weer aan de onmogelijke taak begonnen om een bijbaan te vinden.. :')
pi_135779210
Ik heb trek :(
Spoilers!
pi_135779260
Bootcamp was zwaar, maar AWESOMEE :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:00:51 #260
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135779362
Dat was best veel kwark. :')

*burp*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:12:52 #261
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135779965
Migraine ;(
pi_135784030
Niet meer gesport, ik besefte dat het teringkoud is en ik eigenlijk wel moe ben. Ook niks meet gegeten ondanks snaaitrek.
En het tentamen niet gehaald ;( maar mag m gelukkig herkansen.

Nu ben ik nog aan het twijfelen of ik de wekker zet om morgenochtend te gaan bodypumpen of dat ik mezelf wel wat rust gun.
pi_135786097
Goed van die zeer waarschijnlijke baan, C_C!

(Ik snap het verder wel hoor, ik kan me ook aardig uit het veld laten slaan door kleine dingen, terwijl het verder best goed lijkt te gaan.)

Anyway, hier vandaag niet gesport en nergens op gelet (wel gewerkt van 9-23.30 met tussendoor een uurtje pauze of zo). Maar volgens FatSecret heb ik netttt keurig binnen de lijntjes gegeten. Misschien begin ik het langzaam gewoon te kunnen.
pi_135792629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Niet meer gesport, ik besefte dat het teringkoud is en ik eigenlijk wel moe ben. Ook niks meet gegeten ondanks snaaitrek.
En het tentamen niet gehaald ;( maar mag m gelukkig herkansen.

Nu ben ik nog aan het twijfelen of ik de wekker zet om morgenochtend te gaan bodypumpen of dat ik mezelf wel wat rust gun.
Ben je nog gegaan? Jammer van je tentamen
pi_135792783
ATL vanochtend O+

Maar een verjaardag vandaag dus zal niet van lange duur zijn. :P
pi_135793748
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bootcamp was zwaar, maar AWESOMEE :D
*O*

Iemand die snap hoe leuk het is O+
pi_135793859
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

*O*

Iemand die snap hoe leuk het is O+
Ja :D

Mn spieren voelen nu wel enorm zwaar _O-
pi_135795986
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tentamen ging kut. Daar was ook iedereen het met me over eens :') .
Heb uiteindelijk nog 1 broodje kaas, die aardbei banaan smoothie en een kopje kalfssoep bij mijn lijstje gehad.

Heb nu heel erg zin om te eten terwijl ik niet eens honger heb, (niet door het tentamen hoor) dus misschien ga ik zo nog even naar de sportschool of gewoon buiten een stukje rennen. Als ik daarna nog trek heb kan het er iig ruim uit met mijn kcal. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk tentamen had je?
En ik heb deze hele week echt geen zin om te gaan hardlopen. Ben maandag ook niet geweest, want toen was ik laat terug van school en gister was ik gewoon te lam na de hele dag niks doen :') heb mezelf voorgenomen om straks te gaan, want ik heb een nieuwe LANGE sportbroek gekocht *O*
pi_135796234
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:05 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Welk tentamen had je?
En ik heb deze hele week echt geen zin om te gaan hardlopen. Ben maandag ook niet geweest, want toen was ik laat terug van school en gister was ik gewoon te lam na de hele dag niks doen :') heb mezelf voorgenomen om straks te gaan, want ik heb een nieuwe LANGE sportbroek gekocht *O*
Waar heb je je sportbroek vandaan? Ik moet ook nog een nieuwe
pi_135796251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:11 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Waar heb je je sportbroek vandaan? Ik moet ook nog een nieuwe
Bij de Action, 7 euro ofzo :D
pi_135796371
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:11 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Bij de Action, 7 euro ofzo :D
_O- das goeien handel!
pi_135796378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

_O- das goeien handel!
Ja, vind het zonde om er 50 euro ofzo aan uit te geven :P
pi_135796440
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, vind het zonde om er 50 euro ofzo aan uit te geven :P
Oh ik ook hoor :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:48:56 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135802167
Ik weet dat het maar een suffe schommeling is, maar een kilo in 24 uur aankomen is toch wel zuur...

Vandaag alweer zo'n kl*tedag op m'n werk, maar heb het geen invloed laten hebben op m'n eetpatroon:
O: 3 volkoren, 200 ml lv yoghurt, lepel ananas.
T: Pakje crackertjes.
L1: 2 volkoren met lv smeerkaas.
T: Sojamacchiato van het koffietentje om de hoek.
L2: 2 volkoren met gehakt.
T: Niks, late L2.
D: Kop linzensoep. Als ik dan nog honger heb, mag ik een boterham.
S: Uur paardrijden. Heb er zin in, even alle emoties loslaten en focussen. Ben serieus aan het overwegen om me in te schrijven voor een week 'ponykamp, maar dan voor volwassenen'. Niet alleen met paarden aan de slag, maar ook je eigen conditie, balans en zit eens onder de loep nemen en verder vooral superveel gezelligheid. Jammere is dat het voor 5 dagen 475,- kost. Even thuis overleggen dus.
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:55:48 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135805230
Nou, dat heb ik nog best snel gedaan. Vannacht kapot v/d migraine en ik begon vanmorgen per u weer op te krabbelen en ben net wezen sporten O+
pi_135805328
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:48 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet dat het maar een suffe schommeling is, maar een kilo in 24 uur aankomen is toch wel zuur...

Vandaag alweer zo'n kl*tedag op m'n werk, maar heb het geen invloed laten hebben op m'n eetpatroon:
O: 3 volkoren, 200 ml lv yoghurt, lepel ananas.
T: Pakje crackertjes.
L1: 2 volkoren met lv smeerkaas.
T: Sojamacchiato van het koffietentje om de hoek.
L2: 2 volkoren met gehakt.
T: Niks, late L2.
D: Kop linzensoep. Als ik dan nog honger heb, mag ik een boterham.
S: Uur paardrijden. Heb er zin in, even alle emoties loslaten en focussen. Ben serieus aan het overwegen om me in te schrijven voor een week 'ponykamp, maar dan voor volwassenen'. Niet alleen met paarden aan de slag, maar ook je eigen conditie, balans en zit eens onder de loep nemen en verder vooral superveel gezelligheid. Jammere is dat het voor 5 dagen 475,- kost. Even thuis overleggen dus.
Net lijstje in ieder geval dus dat moet wel weer goed komen :)
En mocht je het geld hebben zou ik het doen! Altijd super om extra met je hobby bezig te zijn.
pi_135811805
Ik heb mezelf vandaag toch naar buiten gesleept voor een 5 km.
pi_135811844
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef Qwea het volgende:
Nou, dat heb ik nog best snel gedaan. Vannacht kapot v/d migraine en ik begon vanmorgen per u weer op te krabbelen en ben net wezen sporten O+
:* op je migraine. Had ik ook vandaag. Zit nog na te genieten van het laatste restje.

Vanochtend -4.4 op de weegschaal *O*
pi_135812532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja :D

Mn spieren voelen nu wel enorm zwaar _O-
Dat hoort erbij :Y Een fijne spierpijn erna is op een gegeven moment gewoon lekker O+

O: 2 volkoren. 1 pindakaas, 1 appelstroop
T: mango
L: 3 volkoren. 1 met smeerkaas, 2 met een eitje. Rauwkost (komkommer, cherrytomaat, bleekselderij). 150g yoghurt.
T: banaan, rijstwafel
D: pastasalade
T: nog geen idee

En een extra S vandaag, zo met een partijgenoot even de uitnodiging voor de komende vergadering + blad langsbrengen bij leden die hier in de wijk wonen. Wandelen dus :7
pi_135812706
Weer een pond eraf! -28,5! Onder de 90 komt nu in de buurt!
pi_135812749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:09 schreef Zeester het volgende:
:o

Wat een prestatie _O_
pi_135812776
quote:
Goed bezig Zeesterrie *O* Je hebt je motivatie ook weer flink te pakken he? :D

Ik werd vannacht trouwens wakker met echt onmogelijke honger maarja, bed O+. Ben blij dat er op zulke momenten een fles water op mn nachtkastje staat, want dit heb ik wel vaker de nacht na het sporten.
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:15:37 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_135813047
quote:
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:16:44 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135813105
Nice Zeester!

Ik denk dat ik echt ga, naar die instructieweek. Spannend, maar wel tof. Ga het zo even in de groep gooien bij de vriendinnen, misschien heeft er iemand ervaring.
pi_135813203
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:05 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Welk tentamen had je?
Methoden en Statistiek 3 ;(
Was niet meer wezen lopen en vanmorgen ook geen bodypump gedaan. Maar wel vanmiddag een krachttraining schema laten maken, die gedaan, 15min gefietst en 15min hardgelopen *O*
Dus ik ben wel tevreden. Ook een mooi lijstje gehad vandaag en lekkere zelfgemaakte tomatensoep met volkoren stokbrood met roomboter en spaanse ham gehad :9

Iedereen is goed bezig zie ik, nice!
pi_135813366
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Goed bezig Zeesterrie *O* Je hebt je motivatie ook weer flink te pakken he? :D

Ik werd vannacht trouwens wakker met echt onmogelijke honger maarja, bed O+. Ben blij dat er op zulke momenten een fles water op mn nachtkastje staat, want dit heb ik wel vaker de nacht na het sporten.
Ja, ik heb m weer goed te pakken. Heb mezelf beloofd dat ik voor juni klaar ben, en dan m'n kledingkast weer mag vullen! En daar heb ik zin in, dus dat helpt. Laatste loodjes wegen het zwaarst dus wil er echt klaar mee zijn ;)!
pi_135816015
Meh, vandaag vreetbui gehad. Was alweer een tijdje geleden. Gelukkig begin morgen het sportschoolprogramma.
pi_135816407
quote:
_O_ wauw wat supergoed zeg!
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:18:35 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135816620
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

:* op je migraine. Had ik ook vandaag. Zit nog na te genieten van het laatste restje.

Vanochtend -4.4 op de weegschaal *O*
_O_ -4.4 _O_
pi_135821655
Weer heerlijk een uurtje buikdanstraining gehad *O*
pi_135823301
quote:
15s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, vandaag vreetbui gehad. Was alweer een tijdje geleden. Gelukkig begin morgen het sportschoolprogramma.
Hoeveel eet je dan tijdens zo'n vreetbui?

Ik eet dan vaak pindakaas. :@
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:45:45 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135823697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Pindakaas? :D

Als ik een vreetbui heb, zoals Zondag, gaat er gerust 1 a 2 zakken chocolade kruidnoten door. Ontbijtkoek 5 plakken, 4 kokosmakronen, zak chips, ect :D

Was er vanmorgen alweer af B-)
pi_135823787
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Methoden en Statistiek 3 ;(
Was niet meer wezen lopen en vanmorgen ook geen bodypump gedaan. Maar wel vanmiddag een krachttraining schema laten maken, die gedaan, 15min gefietst en 15min hardgelopen *O*
Dus ik ben wel tevreden. Ook een mooi lijstje gehad vandaag en lekkere zelfgemaakte tomatensoep met volkoren stokbrood met roomboter en spaanse ham gehad :9

Iedereen is goed bezig zie ik, nice!
Statistiek :r stom vak.
pi_135824628
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In brute eerlijkheid?

SPOILER
En dan valt het nog mee :').
pi_135824852
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

In brute eerlijkheid?

SPOILER
Dat is aardig wat.
Wel positief dat er toch ook nog wel voedzame dingen tussen zitten.
pi_135824899
Kom vandaag trouwens op 1200kcal uit met een uur sport, moet beter....
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:01:50 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135824997
quote:

[..]

In brute eerlijkheid?

SPOILER
Vallen, opstaan :*
pi_135825159
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pindakaas? :D

Als ik een vreetbui heb, zoals Zondag, gaat er gerust 1 a 2 zakken chocolade kruidnoten door. Ontbijtkoek 5 plakken, 4 kokosmakronen, zak chips, ect :D

Was er vanmorgen alweer af B-)
Ja, mijn zwakte. Lepel en een pot pindakaas. :@ Niet dat die dan leeg gaat hoor. :o
pi_135825285
quote:

[..]

In brute eerlijkheid?

SPOILER
Dat is wel flink ja. Paar dagen niet wegen en je merkt er niks van. :)
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:07:43 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135825412
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, mijn zwakte. Lepel en een pot pindakaas. :@ Niet dat die dan leeg gaat hoor. :o
Knap. Ik zou hem echt leegvreten :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')