abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:47:32 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135762043
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Damn dat is volgens mij wel weinig voor een man zeker als je 900kcal verbrand....
Let je op dat je wel genoeg voedingsstoffen binnen krijgt? Je lichaam went snel aan niet/weinig eten maar gezond is anders.
+1, dit is te weinig voor een man met jouw sportniveau. Het kan best zijn dat je nu zo snel afvalt, maar uiteindelijk kun je haast geen spiermassa opbouwen en ga je dus steeds minder verbranden. Ik zou met name wat eiwitten aan je dieet toevoegen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat vond ik inderdaad het mooie eraan dat het vrijwel allemaal gezonde ingrediënten zijn! Ik heb een recept gevonden op "uit paulines keuken", daar maakt ze het met amandelmeel maar ik denk dat ik het gewoon met tarwemeel maak. Hoe maak jij het Tink?
http://www.copykat.com/2009/08/26/starbucks-banana-walnut-bread/ Deze is lekker, maar dan zonder de boter, want dat voegt echt niks toe zegt ze zelf ook in de laatste zin ongeveer

Eerlijk is eerlijk, ik ben een luie kok en heb dus liever een simpeler recept, zoals deze:
Lactosevrij banaannotenbrood Daar voeg ik dan wel lekker veel noten aan toe :Y)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135762179
Fuck, bijna vergadertijd. Nu mag ik mijn collega/zwager/mede-eigenaar van ons bedrijf gaan vertellen dat hij veel te onbeschoft tegen klanten doet en dat we daardoor klanten kwijtraken. Moeilijk...
Spoilers!
pi_135762211
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Banaan in de vriezer? Kan dat?
Ik vind van wel ;)
Snijd hem in stukjes, vries het in en kan hem dan zo in de smoothie gooien wanneer ik wil (beetje milkshake idee).
pi_135762225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

+1, dit is te weinig voor een man met jouw sportniveau. Het kan best zijn dat je nu zo snel afvalt, maar uiteindelijk kun je haast geen spiermassa opbouwen en ga je dus steeds minder verbranden. Ik zou met name wat eiwitten aan je dieet toevoegen!

[..]

O+
pi_135762240
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

[..]

http://www.copykat.com/2009/08/26/starbucks-banana-walnut-bread/ Deze is lekker, maar dan zonder de boter, want dat voegt echt niks toe zegt ze zelf ook in de laatste zin ongeveer

Eerlijk is eerlijk, ik ben een luie kok en heb dus liever een simpeler recept, zoals deze:
Lactosevrij banaannotenbrood Daar voeg ik dan wel lekker veel noten aan toe :Y)
Ik ben ook een vrij luie kok, vind het leuk om te koken en te bakken. Maar niet te ingewikkeld. Ik hou van simpel ;)

Ik ga het denk ik volgende week maken. Dit weekend zijn we heel het weekend in Brabant, dus dan komt het er niet van. Maar ga denk ik wel even een bio-winkel zoeken in Breda zodat ik wat meel etc kan inslaan!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135762270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind van wel ;)
Snijd hem in stukjes, vries het in en kan hem dan zo in de smoothie gooien wanneer ik wil (beetje milkshake idee).
Daar is het wel handig voor ja. Zeker voor smoothies etc!
pi_135764567
Wat ben ik blij dat ik dankzij het buikdansen soms ordi kleding aan mag :D
Deze wil ik voor mijn verjaardag:
http://www.ebay.com/itm/B(...)&hash=item3a8a2b8f93
pi_135764925
Bijzonder, hoe hersenen met een klinisch depressieve neiging werken.

Vanochtend sollicitatiegesprek gehad met de baas van de kliniek, hij was laaiend enthousiast. Het gesprek ging eigenlijk meer over andere dingen dan de baan zelf, de collega met wie ik had meegelopen wilde me hebben zei hij en hij vond me de perfecte kandidaat. Hij zei dat hij zelden zo'n goede sollicitatiebrief had gezien, en dat hij in het gesprek al merkte dat ik de goede was. Er zijn nog 3 andere kandidaten die op gesprek gaan komen waardoor ik het maandag pas officieel hoor maar officieus heeft hij me al aangenomen 'want de rest haalt het niet bij jou' en hij heeft me al aan het hele team voorgesteld als 'de nieuwe collega'. 'Oh en dat salaris van je gaat er ook op vooruit'.

Daarna naar m'n oude werk gegaan om m'n spullen te halen, en twee collega's gezien waarvan ik weet dat ze achter m'n rug om naar de leiding zijn gegaan omdat 'die studente hun diensten inpikt en eruit gegooid zou moeten worden' waarna dat dus uiteindelijk ook is gebeurd (zij werken vast, mijn werk daar heeft geen invloed op hun salaris). Waar het gros van het team superblij reageerde om me weer te zien 'wanneer kom je nou weer eens werken, we missen je!' keken die twee vuil.

Vervolgens stuurde het broertje een boos smsje dat ik een brief van 'm niet op de post heb gedaan.

Huidige state of mind: zo boos/geïrriteerd/verdrietig dat ik praktisch kan janken en alleen maar wil ETEN. Terwijl het netto een fantastische dag is, en ik dit ook wéét :'). Blijft bijzonder.
pi_135764986
Nou c_c lees dan nog maar eens het eerste deel van je post O+ daar mag/moet je trots op zijn.
pi_135765206
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:

Vanochtend sollicitatiegesprek gehad met de baas van de kliniek, hij was laaiend enthousiast. Het gesprek ging eigenlijk meer over andere dingen dan de baan zelf, de collega met wie ik had meegelopen wilde me hebben zei hij en hij vond me de perfecte kandidaat. Hij zei dat hij zelden zo'n goede sollicitatiebrief had gezien, en dat hij in het gesprek al merkte dat ik de goede was. Er zijn nog 3 andere kandidaten die op gesprek gaan komen waardoor ik het maandag pas officieel hoor maar officieus heeft hij me al aangenomen 'want de rest haalt het niet bij jou' en hij heeft me al aan het hele team voorgesteld als 'de nieuwe collega'. 'Oh en dat salaris van je gaat er ook op vooruit'.

Daarna naar m'n oude werk gegaan om m'n spullen te halen, en twee collega's gezien waarvan ik weet dat ze achter m'n rug om naar de leiding zijn gegaan omdat 'die studente hun diensten inpikt en eruit gegooid zou moeten worden' waarna dat dus uiteindelijk ook is gebeurd (zij werken vast, mijn werk daar heeft geen invloed op hun salaris). Waar het gros van het team superblij reageerde om me weer te zien 'wanneer kom je nou weer eens werken, we missen je!' keken die twee vuil.

Vervolgens stuurde het broertje een boos smsje dat ik een brief van 'm niet op de post heb gedaan.

Huidige state of mind: zo boos/geïrriteerd/verdrietig dat ik praktisch kan janken en alleen maar wil ETEN. Terwijl het netto een fantastische dag is, en ik dit ook wéét :'). Blijft bijzonder.
Fijn!!!! dat je nieuwe baan hebt (zeer, zeer waarschijnlijk dan). Dat is een beetje blijheid zeker waard!
pi_135765559
Ja, is ook heel fijn *O*. Even janken, Buzzcocks opzetten en weer lachen. Het leven van een mongool in een eierdop :').

Ik post het overigens niet onder het motto ik wil medelijden ofzo hoor, absoluut niet. Ik verbaas me soms gewoon oprécht over sommige gedachtengangen, terwijl ik mezelf echt best intelligent acht.
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 17:19:00 #237
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_135765963
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik post het overigens niet onder het motto ik wil medelijden ofzo hoor, absoluut niet. Ik verbaas me soms gewoon oprécht over sommige gedachtengangen, terwijl ik mezelf echt best intelligent acht.
:*

Ik snap hoe je je voelt en hoe frustrerend het is dat je bij kleine stomme dingen stilstaat terwijl er ook veel meer, mooiere, en grotere dingen gebeuren! Misschien is het ook nog een klein beetje onzekerheid en spanning, dat je er soort van nog niet vanuit durft te gaan dat je die baan krijgt? Ik duim in elk geval voor je, en geniet van de veren in je reet *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_135766390
c_c, je krijgt ook geen medelijden van mij. Maar wel een *O* voor iets anders zoeken dan eten!
pi_135766443
Morgenavond eet ik trouwens alleen -O-
Eens kijken wat voor kliekjes ik nog in de vriezer heb, sowieso iets van soep volgens mij.
pi_135766807
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:

Dat is fantastisch. *O*
pi_135767074
C_c, vooral denken aan het mooie gesprek dat je vanmorgen hebt gehad.

Maar ik snap echt precies wat je bedoeld. Ik betrap me daar ook vaak op.
Heb me al vaak voorgenomen om een boekje bij te houden waarin ik elke dat 2-3 positieve dingen in op schrijf zodat ik daar vaker bij stilsta. maar ik doe het nooit eigenlijk. Maar misschien is het toch wel goed om dat eens te doen.
pi_135767154
Gefeliciteerd CC! *O*
pi_135769175
Gefeliciteerd c_c! *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135769243
Straks bootcampen :o toch wel een beetje nerveus stiekem. En er is iets in m'n rug geschoten ofzo }:| pijn met omlaag kijken en nek draaien.
pi_135769371
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Straks bootcampen :o toch wel een beetje nerveus stiekem. En er is iets in m'n rug geschoten ofzo }:| pijn met omlaag kijken en nek draaien.
Voorzichtig en goed opwarmen!
pi_135769765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voorzichtig en goed opwarmen!
Thanks, komt goed!
pi_135769801
Wauw wat een ondankbaar en zeikerig kind bij I used to be fat. Geef mij die trainer aub
My salvation lies in your love..
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:06:17 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135770182
C-c! Knappe chick! *O* Doe je goed!

Ik begon vandaag in mineur en met enorme vreettrek.
Had mijn kwark nog niet op of mijn T van twee gekookte eitjes ging er achteraan. En toen natuurlijk mokken omdat ik iets wilde maar niks lekkers mee had.
Niet gaan hardlopen wegens echt geen zin, was van plan naar de kantine te gaan voor een lekker broodje, maar besloot toen toch voor mijn rauwkost met tonijn te gaan, toen mijn middag T, dat werd een minneola en daar waar ik een pizza plande voor het avondeten nam ik een sla met een gegrild kipfiletje en twee sneetjes brood.
:o Al met al helemaal niet slecht dus. *O*
pi_135770625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef BananaPancake het volgende:
Wauw wat een ondankbaar en zeikerig kind bij I used to be fat. Geef mij die trainer aub
Is het nog goedgekomen?
Ik ben ook soms zo jaloers, een personal trainer O+
pi_135770655
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
C-c! Knappe chick! *O* Doe je goed!

Ik begon vandaag in mineur en met enorme vreettrek.
Had mijn kwark nog niet op of mijn T van twee gekookte eitjes ging er achteraan. En toen natuurlijk mokken omdat ik iets wilde maar niks lekkers mee had.
Niet gaan hardlopen wegens echt geen zin, was van plan naar de kantine te gaan voor een lekker broodje, maar besloot toen toch voor mijn rauwkost met tonijn te gaan, toen mijn middag T, dat werd een minneola en daar waar ik een pizza plande voor het avondeten nam ik een sla met een gegrild kipfiletje en twee sneetjes brood.
:o Al met al helemaal niet slecht dus. *O*
Heel goed *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')